och jeetjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:14 schreef trovey het volgende:
Ik ben aangesteld als nachtwaker hier....om jou in de gaten te houden,,,,men vertrouwde het zaakje al niet....ik kan elk moment opduiken dus wees voorzichtig....wees heel voorzichtig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och jeetje![]()
en jij moet steeds opletten of ik de OP niet weghaal
wanneer je het niet verwacht......
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie kunnen mij niet negeren
daar ben ik veel te leuk voor
wat deed kitao?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet als je te ver gaat....vraag maar aan Kitao
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij ging te ver met zijn daden en kreeg de negeerbehandeling...sindsdien is hij een stuk braver maar hij is er bij velen nog lang niet.
Zou dat lekker laten gaan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik terug te lezen van gisteren ben ik nu bijna aan het huilen.
Met Rossi gaat het op dit moment wel goed. Hij eet zelf en pakte vannacht al de staart van Zorro.
Ik ga liever ook niet weg vanavond maar ik weet dat mij dit niet in dank wordt afgenomen ik was er nieuwjaarsdag ook al niet bij vanwege bijholte en oorontsteking en dat viel ook niet goed. Ze snappen niet echt dat ik veel verdriet kan hebben om een beestje.
Mogge Q, kusje erop?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Qwea het volgende:
fak fak fak fak fak fak fak!
Grote snee in mn vinger, en die doet me een partij pijn.
Kut druivenbakje
Krijg je wel allemaal bloed in je mondquote:
Ik zou gewoon doe wat je gevoel je in geeft. Ik zou ook echt echt echt echt echt niet weggaan als ik zo met mn brombeer zou zitten. Dan maar boze gezichten. Hun probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik terug te lezen van gisteren ben ik nu bijna aan het huilen.
Met Rossi gaat het op dit moment wel goed. Hij eet zelf en pakte vannacht al de staart van Zorro.
Ik ga liever ook niet weg vanavond maar ik weet dat mij dit niet in dank wordt afgenomen ik was er nieuwjaarsdag ook al niet bij vanwege bijholte en oorontsteking en dat viel ook niet goed. Ze snappen niet echt dat ik veel verdriet kan hebben om een beestje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Qwea het volgende:
GA BEGINT VANDAAG WEER
Kan iemand dat vanaaf rond 18u ff tegen me roepen?
GA begint in amerika weer he, bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]weljaa
Ga ook eens proberen dan op de bank te zitten, nu werkse
Ik zal het proberen te onthouden!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Qwea het volgende:
GA BEGINT VANDAAG WEER
Kan iemand dat vanaaf rond 18u ff tegen me roepen?
Eensch!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
f_r, ik zou echt doen wat JIJ wil doen en niet wat ze van je verwachten.
Tis jouw dier en jouw zorg
Tsja ik ook maar ik snap Ing ook heel goed/herken de situatie. En dat is gewoon lastig, het is wel je schoonfamilie en je bent wel samen met je partner. Het is gewoon een ingewikkeld kut gevoel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me er serieus kwaad / verdrietig over maken dat iemand denkt zich zo aan te moeten passen aan andere mensen dat je zulke dingen tegen je zin moet doen
Kom op, het gaat hier over mensen die schijnbaar al lullig doen als je niet kan komen omdat je ziek bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja ik ook maar ik snap Ing f_r ook heel goed/herken de situatie. En dat is gewoon lastig, het is wel je schoonfamilie en je bent wel samen met je partner. Het is gewoon een ingewikkeld kut gevoel.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgenavond heb ik een verjaardag eigenlijk samen met vriend maar ik ga alleen.
Laat ik maar zo zeggen de band met mijn schoonfamilie is al niet heel erg goed. Ik kijk vanmiddag hoe het gaat. Maar ik wil ook niet dat mijn vriend zoveel commentaar krijgt als ik niet mee ga.
Ik riep ook heel hard tegen mijn schoonzus dat ze zich aanstelde dat ze toen haar dochter d'r 1e prik kreeg ze niet mee uit eten wilde. En ze uiteindelijk wel mee ging maar om de 5min aan het smsen was
* ferrari_rood mompelt iets van mening de volgende keer voor zich houden
Oh nee dan zou ik ook bij mn kind willen blijven geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zou in het geval van je schoonzus dus echt lekker niet mee zijn gegaan, he.
Dan viert Chico toch gezellig samen met haar zijn verhaardagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, mijn moeder had toch dr feest georganiseerd op Chico zn verjaardag ?
Ze wil nu ineens zelfs dat ik alle honden meeneem, want dat vinden de mensen zo leuk![]()
Maar ik heb no way zin om met 4 honden naar dat feest te gaan, dus dat worden er hooguit 1 of 2
Verhaardagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan viert Chico toch gezellig samen met haar zijn verhaardag![]()
En dat dan ook zo tegen haar zeggen, he: fijne verhaardag, mam.
(ik doe dat tegenwoordig. Mijn moeder en ik schelen op 5 dagen na 20 jaar. Dus telkens als zij zegt: je gaat aardig naar de 40 nu, zeg ik: jij al aardig naar de 60... fijne verhaardag )
Wij doen hier helemaal niet meer aan verjaardagen. Alleen nog aan verhaardagen. Binnenkort weer de Grote Poezen Verhaardag. Dat doen we centraal (Purrr 5 mei 2006, haar kindjes 31 maart 2007, Merlijn en Bijoux weten we niet). En aangezien wij ook nogal kats zijn vieren wij ook maar gewoon verhaardagen.quote:
ja, he. Die trouwde op haar 17de al met mijn vader. Eigenlijk om het huis uit te komen. Dat was toen nog zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb jij een jonge moeder zeg.
Dat dus, de situatie is al moeilijk genoeg en al dat gezeur/gezeik is ook niet echt prettig en dat wil je voorkomen door toch maar te gaan. Ooooh ik herken dat zoooo goed he.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgenavond heb ik een verjaardag eigenlijk samen met vriend maar ik ga alleen.
Laat ik maar zo zeggen de band met mijn schoonfamilie is al niet heel erg goed. Ik kijk vanmiddag hoe het gaat. Maar ik wil ook niet dat mijn vriend zoveel commentaar krijgt als ik niet mee ga.
Ik riep ook heel hard tegen mijn schoonzus dat ze zich aanstelde dat ze toen haar dochter d'r 1e prik kreeg ze niet mee uit eten wilde. En ze uiteindelijk wel mee ging maar om de 5min aan het smsen was
* ferrari_rood mompelt iets van mening de volgende keer voor zich houden
Ik moet lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij doen hier helemaal niet meer aan verjaardagen. Alleen nog aan verhaardagen. Binnenkort weer de Grote Poezen Verhaardag. Dat doen we centraal (Purrr 5 mei 2006, haar kindjes 31 maart 2007, Merlijn en Bijoux weten we niet). En aangezien wij ook nogal kats zijn vieren wij ook maar gewoon verhaardagen.
EW verliest sowieso meer haar dan enige kat hier in huis. Overal kroesjes.
Hoe laat verwacht je de uitslag?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ligt ook aan de uitslag die we hopelijk vandaag krijgen.
is het positief dan durf ik hem wel alleen te laten
Is het negatief dan blijf ik thuis om nog zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen.
mijn schoonvader vond hem ook erg mager. Die heeft hem al maanden niet meer gezien.
Deed ik ook hoor met schoonfam. en daar wordt je niet gelukkiger van. Noch dat de band beter wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me er serieus kwaad / verdrietig over maken dat iemand denkt zich zo aan te moeten passen aan andere mensen dat je zulke dingen tegen je zin moet doen
Ja volgens mij wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys!
Komt vanavond nou weer es gewoon gewone Poepstars???
Ja ik ook, ik hoopte op jouw expertisequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel!
Ik ben er helemaal een beetje uit inmiddels
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys!
Komt vanavond nou weer es gewoon gewone Poepstars???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.
Dus ik tegen haar: Goh ga je vanavond weer Poepstars kijken
Buurmeisje:
Ik: jahaa poepstars jeweetwel waar ze zingen voor een jury
BuurmeisjePOPstars
Ik: nee joh poepstars klinkt veel leuker
Buurmeisje: Grmbl *stampt weg*
Moeder Buurmeisje:
Dat geloof ik graag. Je was bij een groothandel geweest???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik heb gisteren niet meer naar die vijl gevraagd. Toen ik het bedrag bij de kassa hoorde wat ik voor m'n spullen moest betalen ben ik geloof ik in schock geraakt
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik heb gisteren niet meer naar die vijl gevraagd. Toen ik het bedrag bij de kassa hoorde wat ik voor m'n spullen moest betalen ben ik geloof ik in schock geraakt
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.
Dus ik tegen haar: Goh ga je vanavond weer Poepstars kijken
Buurmeisje:
Ik: jahaa poepstars jeweetwel waar ze zingen voor een jury
BuurmeisjePOPstars
Ik: nee joh poepstars klinkt veel leuker
Buurmeisje: Grmbl *stampt weg*
Moeder Buurmeisje:
Bij een groothandel iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Je was bij een groothandel geweest???
In Nederland natuurlijk. Ik zal eens voor je vragen naar het adresje van mijn vriendin die is cheap.
Weet ik niet, ik heb al gegoogled en daar kon ik het eerlijk gezegd neit vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik neem aan dat ik zo een vijl ook wel gewoon bij Douglas of zo kan krijgen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij een groothandel idd. Het zijn wel supergoede spullen hoor, dat wel...Maar ik moest er stiekem wel een beetje van huilen
![]()
[..]
Iedere week, geef je d'r pokon??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ow naja, vijlen lijkt me beter dan knippen, maar dan knip ik maar gewoon door hoor.
Kees dr nagels moet ik echt om de week knippen, en dat zijn zwarte nagels, dus die durf ik niet te kort te knippen, met vijlen kun je makkelijker wat verder gaan, maar een gewone vijl trekt die harde nagels niet.
Om de week schreef zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iedere week, geef je d'r pokon??
Knip Whoopie's nagels nooit, is ook echt niet nodig gelukkig (* denkt zich de strijd in).
quote:
Succes en plezierquote:
Daarom, dat doel houden we voor ogenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je straks je diploma hebt kun je heelrijk aan huis werken
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja ik ook maar ik snap Ing ook heel goed/herken de situatie. En dat is gewoon lastig, het is wel je schoonfamilie en je bent wel samen met je partner. Het is gewoon een ingewikkeld kut gevoel.
Graag! Ik ben het namelijk ws zelf vergetenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
ben er maar nu en dan een beetje vandaag denk ik... besloten toch m'n reisje maar beetje te plannen, dus ben aan het bellen met hotels en zo
HYPER
.
en wat is het briljant om china te bellen, en dan hopen dat ze engels sprekenik lig hier dubbel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
ben er maar nu en dan een beetje vandaag denk ik... besloten toch m'n reisje maar beetje te plannen, dus ben aan het bellen met hotels en zo
HYPER
.
en wat is het briljant om china te bellen, en dan hopen dat ze engels sprekenik lig hier dubbel
Waarschijnlijk omdat ze een vrouw isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kees heeft echt jetsers van nagels , die groeien harder dan dat ze kunnen slijten.
Dus die moet ik echt om de week knippen.
Karel zn nagels hoef ik nooit te knippen, alleen zn duimpjes, en die van Billy maar heel af en toe.
Geen idee waar het aan ligt.
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
HYPER
.
*tring tring*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen!
Anders ga je ff naar de lokale chinees en vraag je of die je willen helpen?
![]()
Morgen vertrek je al he
Nee, dat schiet niet op, die heb ik voor mezelf en daar kom ik dr amper mee doorheen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze een vrouw is.
Nee, ook geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Zou een glasvijl niet iets zijn? Die breken ook niet zomaar namelijk.
Leuk! Ga je bijpunten of echt voor nieuw??quote:
Neuh zenuwachtig niet... maar wel leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*tring tring*
*klik*
zij: 喜酒店,我能帮助您?
ik: Hello, do you speak English"
zij: "Yesss"
ik: "I would like to make a reservation for a single room, next week monday"
zij" Yesss"
Ik: "Do you have any rooms available?"
Ik: "Okay..."
Ik: "You don't actually understand what I'm saying, do you?"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neuh zenuwachtig niet... maar wel leuk hoorvooral excited nu
Volgens mij niet meer nee...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het alweer veilig hier? Geen GAMers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |