Oh mooi, ik had het al gelezen, en ik heb die moeder gisteren bij P & W gezien, wat een moordwijf!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Ynske het volgende:
**OUD-Help Alex en de Stichting naar school in Haiti**
spam ik weet tmaar tis voor een goed doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Joh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je begreep toch wel dat het sarcastisch bedoeld was, dat van Schiphol?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mooi, ik had het al gelezen, en ik heb die moeder gisteren bij P & W gezien, wat een moordwijf!
Ik heb net al geld naar haar overgemaakt want ik had haar een pb gestuurd
Yepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh dan ook nog met slaappil, doe je goed! (off topic, krijg je die van je HA?)
Wij doen dan ook altijd op lange vluchten, echt ideaaaaaaal is datquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yeptelefoontje met de assistente is voldoende. Let wel, sinds juni 2009 valt slaapmiddel niet meer onder verzekering en is eigen bijdrage altijd verplicht. In mijn geval 13 euro voor 5 pilletjes (prijs tussen 1 en 5 was ongeveer gelijk, dus 5 gepakt)
Oh nou, wie veel Lush kan kopen kan ook daar wel iets aan geven vind ik , en ik geef het dan veel liever aan een particulier die ik vertrouw dan aan een hulporganisatie , dit is veel directer.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh en trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh en trouwens:Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ja, daarom dusquote:
nee, nou ja, er is zelfs een oefenmiddagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voor
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voor
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
plus dat tombola als ffsc'er de vloek van het eeuwig vooruitschuivendemeetorganiseren met zich meedraagt,
ze brengt slechte mojo mee naar de flashmob, die staat straks in d'r eentje
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
plus dat tombola als ffsc'er de vloek van het eeuwig vooruitschuivendemeetorganiseren met zich meedraagt,
ze brengt slechte mojo mee naar de flashmob, die staat straks in d'r eentje
Oh ja maar dan is het een neppe flashmob, das helemaal erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, nou ja, er is zelfs een oefenmiddag
T is een dans met ensemble ofzo, en ook zingen erbij...
quote:
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja maar dan is het een neppe flashmob, das helemaal erg!
Pakje???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen komt als het goed is je pakje trouwens!![]()
(kon gisteravond pas naar het postkantoor)
jamaarjamaar, dan is het nog geen flashmobquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?
Nee die is in scene gezet en daarom dus ook niet echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |