ow...quote:
Ik gebruik je gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Tegen mij ben je lief in elk geval...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens Tombola, prachtige UI heb je
onder de indruk iig... Ik ga zoekenquote:
Daar doe ik het voor!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent de leukste!!!!!
Lekker geslapen?
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.quote:
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik werd gek van mijn omgeving die er niet tegen konden dat ik alleen maar zei "ik weet niet waar ik heen ga, ik weet niet of GSM daar werkt, ik weet niet of ik iets kan laten weten, ik weet niet of ik daar kan pinnen, ... etc"
Dus nu maar een schema aan het maken en wat kleine dingetjes aan het boeken zoals treinen, boottochten en hotels... zucht
Je DNF UI is in ieder geval goedgekeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet zo eigenlijk.. Ben niet ingestopt vannacht..![]()
[..]
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.
Komt wel goed, ik laat wel weten wanneer ik ze bestel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik er zelf een kan vinden, en ik wil er natuurlijk wel gewoon voor betalen hoor
Ene mevrouw Koei was nog helemaal verheugd dat je in de OP-lijst stondquote:
Kon je huis niet vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet zo eigenlijk.. Ben niet ingestopt vannacht..![]()
en een grotequote:[..]
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.
Oh god, gaan we weer met de pre-schiphol stressquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdKortom, het is voor jezelf toch stiekem ook heus wel prettig om een béétje houvast te hebben
Oh en op tijd naar Schiphol he, ivm gladheid enzo![]()
Ik dacht nog zal ik vragen of ie niet vandaag alvast richting schiphol gaat...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdKortom, het is voor jezelf toch stiekem ook heus wel prettig om een béétje houvast te hebben
Oh en op tijd naar Schiphol he, ivm gladheid enzo![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ene mevrouw Koei was nog helemaal verheugd dat je in de OP-lijst stond
Rond 18.00 uur... en om 18.30 gaat het slaappilletje erin en dan hoop ik om 9:00 uur wakker te worden in chinaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat was je vlucht nog es morgen Mr???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je DNF UI is in ieder geval goedgekeurd
quote:
ja nou ja...quote:
Oehh dan ook nog met slaappil, doe je goed! (off topic, krijg je die van je HA?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Rond 18.00 uur... en om 18.30 gaat het slaappilletje erin en dan hoop ik om 9:00 uur wakker te worden in china
doen ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja...
pm volgende keer een routebeschrijving dan!
Je begreep toch wel dat het sarcastisch bedoeld was, dat van Schiphol?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer met de pre-schiphol stressdit keer luister ik naar niemand en doe ik gewoon m'n ding en ga op het laatste moment
Mooie tussenweg toch!quote:En tuurlijk is het prettig om dingen gepland te hebben (geeft rust), maar ik irriteer me er aan als ik daar ben en alles ligt al vast... dus ik plan nu binnenlandse vluchten met 100% refund-annuleringsopties en zo
Wees blij dat ie geen Dora-liedjes zingt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
omg, 3fm staat op, en dat "REQUEST" sampletje speelt af...
Hoor ik napoleon iets zeggen wat verdacht op het woord request leek![]()
Hij luistert te vaak naar de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |