Is toch ook een goede gitaar, zeker in de basis!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.stratcollector.com/newsdesk/archives/000084.html
nice! george harrison had ook een squier silver series!
En Deanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hier in de buurt (10km vandaan) komt een partner (ofzo) van maxguitar..zat er altijd al, maar nu gaan ze samen verder. dus vette gibsons, fenders en meer van het exclusieve spul ipv goedkope prut
Ik wilde 'erbij' er nog bij zetten maar dat paste niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef The_Dean het volgende:
Misleidende TT. We hebben hier al goede muziekwinkels.
quote:KOELN (COLOGNE), DE 14/01/2010 19:20 AANKOMSTSCAN
Check die op en infomusic.nl toch nog een redelijk groot aanbod (vooral online denk ik). Twee vestigingen zaten al in Emmen en Coevorden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Wat voor winkel komt er in Grunn dan? Tonika heeft daar wel redelijk het monopolie (afgezien van Muziekhuis Westerhaven, maar die is lang niet zo groot).
quote:
Ik heb wel op een aantal classic vibes gespeeld - strat en tele - maar ik ben beperkt bekend met goede fender tele's. Qua sound halen ze het waarschijnlijk niet, maar ze spelen alleszins goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
iemand hier trouwens al wel eens zo'n squier classic vibe telecaster uitgeprobeerd, en deze vergeleken met een goede fender tele (kwa sound en feel)? ben benieuwd naar deze gitaartjes...
Dan moet je ze even goed klappen geven, ik speel zelf ook saxofoon en je kan (natuurlijk) ook met blaasinstrumenten in elke toonsoort spelen. Het verschil zit hem in het feit dat zij de tonen anders benoemen (hoewel hij wel hetzelfde klinkt), bij een saxofoon klinkt een A namelijk als een C op een gitaar. Per blaasinstrument verschilt dit (trompet en trombone zouden in dit geval een D spelen om als een C te klinken).quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
goeie! heb tovallig zoits nodig! speel met een band met wat blazers, en die kunnen blijkbaar alleen een bepaald toonsoort ofzo
Helemaal goed, dat was ik vergeten te vertellenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Libelah het volgende:
Ja inderdaad, faalhazen. Laat ze dat gewoon zelf even leren... Zo moeilijk is het niet.
Oh en vanilleyoghurt, ik neem aan dat je een altsax bedoelt nu? Tenor bijvoorbeeld is in bes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |