quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Het is best een tip om even de stream aan te zetten
Gisteren hadden ze eigenlijk dezelfde discussie alh was dat op een wat gematigder toon. Peter gaat nooit zijn zin krijgen in deze want het maakt Johan echt niets uit afgezeken te worden. Hij komt gewoon zijn beloftes graag na. Het was dus niet zijn idee om die programma gids te maken en hij wil die er ook af hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Disana het volgende:
Mensen ontvangen kost alleen maar geld. En Johan wil ook echt iets bieden. Hij voelt zich schuldig. ´Het gaat gewoon kut.´
En natuurlijk komt het Peter allemaal niet uit want die heeft geen zin voortdurend een stream te verzorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze eigenlijk dezelfde discussie alh was dat op een wat gematigder toon. Peter gaat nooit zijn zin krijgen in deze want het maakt Johan echt niets uit afgezeken te worden. Hij komt gewoon zijn beloftes graag na. Het was dus niet zijn idee om die programma gids te maken en hij wil die er ook af hebben.
Ja dat is waar. Maar het omzetten in iets tastbaars, daar zit nog even het probleemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef pullup het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Johan maar hier komt hij toch echt over als iemand met passie voor zijn project.
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het omzetten in iets tastbaars, daar zit nog even het probleem
Haha, ja daar ben ik ook bang voor. Het zal waarschijnlijk niet echt ons ding zijn. Harry Loco met Peace in Bed, dat is pas leuk als die zeiksjamaan er ook bij zit want dan kunnen we er lekker op afgevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
ZekerDit gaat nog wel even duren voordat het echt lekker draait.
Ik denk ook eigenlijk dat als alles soepel loopt er geen bal meer aan is
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef pullup het volgende:
ZekerDit gaat nog wel even duren voordat het echt lekker draait.
Ik denk ook eigenlijk dat als alles soepel loopt er geen bal meer aan is
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef beequeen het volgende:
Johan heeft zich gewoon verkeken op het hele gebeuren. Wrs heeft hij gedacht dat er karrenvrachten mensen voor nop bij hem wilde werken. NOT dus.
Dat is hem ingefluisterd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?
Dat zijn een hoop oempa loempa's.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?
Ik denk dat je dan wel een redelijke stream hebt, ook al is er geen programma. Dan is er altijd iets te zien en te horen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?
Hij zit er juist altijd wel aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet aan de knoppen van het geluid zitten. Wat doet die gast daar eik wel?
Het is weer safequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
OMG, daar is die baggermuziek weer. MUTE.
Geen klap want hij kan niks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet aan de knoppen van het geluid zitten. Wat doet die gast daar eik wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |