Kijk ik toch in mijn blinde enthousiasme over jouw post heenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:
oeh ik zie dat ze de EU PSP store net weer hebben geupdate met helemaal nix boeiends ... wel gratis DLC voor Gran Turismo met 5 nieuwe wagens oid
misschien leuk voor bovenstaande liefhebber van de titel
Als het goed is ook nog een demo van Half Minute Hero, die ga ik straks nog wel ff downloaden....eerst FF VIIIquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef KingLysandus het volgende:
Update van de PS Store is maar magertjes. Alleen FF VIII is noemenswaardig.
Zie net ook dat die alleen voor UK en Australie isquote:
Heeft niets met ports te maken, maar met het genrequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef 3st het volgende:
wat waardeloos. als mijn trein dus het eindpunt heeft bereikt kan ik verdorie niet eens gewoon ff saven wat een gepruts met die ports van die spellen.
Gewoon je PSP in sleep mode zetten tot je verder kunt om later te savenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef 3st het volgende:
wat waardeloos. als mijn trein dus het eindpunt heeft bereikt kan ik verdorie niet eens gewoon ff saven wat een gepruts met die ports van die spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |