Je weet helemaal niet of de fout bij FragranceX ligt. En als fatsoenlijk en burgerlijk hetzelfde zijn ben ik er trots op door jou burgerlijk genoemd te worden. Pauperquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:28 schreef walk-man het volgende:
[..]
Of ze leveren een fatsoenlijke service. 2 maanden verzending is gewoon niet acceptabel
Ga lekker ergens anders burgerlijk doen.
Fatsoenlijk en burgerlijk zijn niet hetzelfdequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of de fout bij FragranceX ligt. En als fatsoenlijk en burgerlijk hetzelfde zijn ben ik er trots op door jou burgerlijk genoemd te worden. Pauper
Hehe dat enthousiasme en de vele positieve reviews maken me nieuwsgierig dus maar even wat samples besteld bij celeste parfums..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:31 schreef Kanye het volgende:
Oké ik moet echt VIW hebben!
Wil iemand een ruil met mij doen?
ik vraag min 30 ml, maakt niet uit of het in het originele flesje is of gewoon zo'n flesje met een sprayer.
Ik wil er dit voor teruggeven:
Givenchy Play 100ml met doos, 95% vol
Jean Paul Gaultier Le Male 125ml met blik/doos, 80% vol
Chanel Allure Homme Sport 100ml met doos, kan niet aflezen hoeveel er nog in zit maar hij is nieuw en nog maar 6 x gesprayt dus ik denk zo'n 95% vol
Bruno Banani Made For Men 30ml met doos,65% vol
Hugo Boss Element 90ml met doos,70% vol
Dolce And Gabbana The One 100ml zonder doos 80% vol
Joop! Homme 50ml met doos, 60&vol
Diesel Only The Brave, 35ml met doos, 80% vol
GEEN VAN DEZEN ZIJN TESTERS, ZE ZIJN ALLEMAAL IN DE WINKEL GEKOCHT,NIET OP INTERNET.
Dit zijn mijn meest interesante geurtjes op het moment.
Zeg maar in welke je geďnteresseerd bent, van mijn part neem je ze allemaal, ik wil Creed Virgin Island Water, maar ik wil geen geld uitgeven....
Ik hoop op een reply....
waarom bestel je hem niet hier?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:31 schreef Kanye het volgende:
Oké ik moet echt VIW hebben!
...
Ik hoop op een reply....
Die doet het prima, toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:26 schreef El_Borracho het volgende:
wat is er met de blog polderposh gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |