Is mijn minst favoriete mannenchanel... zoetig en te amberig voor mij. EC nooit geprobeerd maar het concentrée gedeelte nodigt niet echt uit?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
W1ZZ, heb je wel eens Egoïste Concentrée geprobeerd? Wat vind je van de originele Egoïste?
Ik heb de EC vandaag op, en ik vind het een superieure geur tov de originele Egoïste. De originele was soms wel heel zoet en stroperig, maar bij de EC ruik je meer van de houtaspecten en de roos.
PM je rekeningnummer maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.skins.nl/locaties.htm
Da's dan 10,- EUR svp
Redelijkerwijs is 5 max, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef EauDeToilette het volgende:
[..]
PM je rekeningnummer maar, hoeveel samples kan ik aanvragen? 2 , 5 of 10 heb geen idee namelijk.
Wil maar niet lukken hequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Chapelle het volgende:
Nogmaals, iemand interesse in een ruil met 100 ml versace the dreamer 95% vol?
Kan je hem niet kwijt via Ebay?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Haha, damnit!! Nee, ik wil hem ruilen voor een zomergeurtje;)
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef W1ZZ het volgende:
Probeer 'ns een paar van de klassieke Diors (Miss Dior, Diorelle, Dioressence, Diorissimo, Diorama, etc.). Veelal een combinatie van bloemen en skank, net als Bal à Versailles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |