die is best oudquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef iamredleader het volgende:
Even de OP lezen:
Diëten kan soms heel prettig zijn
Bony King of Nowhere is leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil vandaag langs, het nuttige met het aangename verenigen: Eurosonic is bezig, en Plato & de CC hebben gratis concertjes!
Dit is wat ik ervan kan zien:
Vrijdag 15 januari
Plato
12:40 The Black Atlantic
13:30 Beth Jeans Houghton
14:10 Rue Royale
14:50 Bony King Of Nowhere
15:30 Leisure Society
Coffee Company
13.50 Grand Campbell
14.30 Jasper Erkens
15.10 Woody & Paul
Wie heeft er tips? (vet jammer, zaterdag is leuk, oa The Madd, maar dan heb ik repetitiedag)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemiddag iedereen!
Nog halfuurtje werken en dan is het weekend! Ole! Ik heb alleen nog geen idee wat ik ga doen...te weinig geld om elke avond te gaan zuipen...zondag ga ik naar Tilburg om te skaten, ideeen/tips voor een goedkope maar leuke avond?
Bij de Aldi natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:09 schreef DiabloSam het volgende:
Waar te halen, en wat is de prijs voor een 12-pack?
Ik dacht ergens tussen de 30 en 40 cent per halve liter. Met een gok zeg ik 34 cent per groot blikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de Aldi natuurlijk
Wat het kost? Ik zou het niet weten maar meer dan 2 euro kan vast niet
Dat zijn Tjechische prijzenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht ergens tussen de 30 en 40 cent per halve liter. Met een gok zeg ik 34 cent per groot blik
"Moak nie uut of da lekkah is, alst maar veul is"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval lekker veel voor weinig...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, dat ze je ontbijt nou niet klaar wilde maken betekent nog niet dat je d'r van het balkon kan gooien he
Leeuwarder gooit vrouw van balkon
'Adde ge moar duuzelig wor...'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Moak nie uut of da lekkah is, alst maar veul is"
Leuk detail, dit is gebeurd in een woning op de Droppingsstraatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, dat ze je ontbijt nou niet klaar wilde maken betekent nog niet dat je d'r van het balkon kan gooien he
Leeuwarder gooit vrouw van balkon
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk detail, dit is gebeurd in een woning op de Droppingsstraat
Schultenbrau = bavaria. Of iig nagenoeg het zelfde. Is ooit een keer bij keuringsdienst van waarde geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alleen de kwaliteit in Tjechie is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |