nou bijnaquote:
De terugkeer van de personage was wel leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd al knettergek van de flashbacks/flashforwards. En het boeit me verder ook geen flikker meer, waarom zou ik dan nog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou bijnaDe kamer trilt af en toe en dingen komen dichterbij en gaan verder weg. En ik hoor melodietjes, naast mijn eigen muziek, maar dat kan natuurlijk van anderen zijn...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De terugkeer van de personage was wel leuk.En hoe er ijsberen op dat eiland kunnen zitten, en wat dat rookmonster is, hoe je heen en terug in de tijd kunt springen, waar De Cijfers voor dienen en en en enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Da's toch logisch!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe er ijsberen op dat eiland kunnen zitten, en wat dat rookmonster is, hoe je heen en terug in de tijd kunt springen, waar De Cijfers voor dienen en en en en
En je hebt nooit les gehad van mijn leraar. Dat scheelt ook flink. Die was soms erg zweverig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat verklaart het, ik had een hekel aan natuurkunde
Truste Etciequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik gok dat het met het vak te maken heeftIk ga
![]()
Da's meer Biologie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
natuurkunde zuigt
quote:
quote:
Ik vind Natuurkunde en Scheikunde wel boeiend, maar om het te studeren...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Aan dat vak had ik een grotere hekel dan aan Natuurkunde.
biologie vomd ik tof maar was er een beetje te dom voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Aan dat vak had ik een grotere hekel dan aan Natuurkunde.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
biologie vomd ik tof maar was er een beetje te dom voor
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb mijn moeder zojuist mijn moeder mijn sokken aangeboden.
De reden: mijn moeder in Uggs laten slapen zie ik als een ergere misdaad dan oudermishandeling.
Dat deed ze gisternacht ook. Toen stond ik er niet bij stil (en had ik vervolgd kunnen worden).quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat deed ze gisternacht ook. Toen stond ik er niet bij stil (en had ik vervolgd kunnen worden).
Niet officieel bekrachtigd, maar in Iran was een soortgelijke wet er heel snel doorgekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het dragen van Uggs is, gelukkig, strafbaar gesteld.
Dat is dan één punt waar ik Iran in steun.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet officieel bekrachtigd, maar in Iran was een soortgelijke wet er heel snel doorgekomen.
Kun je nagaan hoe snel die Iraniërs hun Uggs verbranden om van hun schuldgevoel af te komen...
Ik draag Uggs. Van oma gehad. Geloof mij maar, die heb je wel nodig hier. plus ik vind ze niet een s zo heel lelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het dragen van Uggs is, gelukkig, strafbaar gesteld.
Noem eens een pluspunt van Uggs die andere schoenen niet geven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik draag Uggs. Van oma gehad. Geloof mij maar, die heb je wel nodig hier. plus ik vind ze niet een s zo heel lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |