hehe zou hetzelfde zijn denk ikquote:
Moet ik je even onder handen nemen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe zou hetzelfde zijn denk ik
Ik heb wel een Flash-handleiding thuis, maar niet de SDK (Software Development Kit).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever iemand die zo gek is om die complete opdracht voor me te maken
Neem dan één ding van mij en ongetwijfeld een heleboel andere mensen aan:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toch geprobeer naar mn theaterklas te gaan. Les niet afgemaakt, in tranen thuisgekomen, koorts omhoog. Ik ben zelden ziek, geen idee wat ik met mezelf aan moet. Maar het doet pijn
okee okeequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neem dan één ding van mij en ongetwijfeld een heleboel andere mensen aan:
BLIJF IN BED![]()
Ziek zijn is nou eenmaal niet leuk, maar hoe langer je doorgaat met ziek doorlopen, hoe langer je ziek blijft. It's as simple as that
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen, het zwembad lag echt helemaal vol met goede voornemens vanavond![]()
Goed dat je hem af hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
PS, da's nasty, beterschap!
Soemp, heb je al een leuke vacature gevonden of een leuk baan-idee? Ik heb vanmiddag mn cv zitten afwerken, ik denk dat ik er nu wel mee langs de deuren durf!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd, je bent verder gekomen als mij
dat je verder bent gekomen of de 'als mij'quote:
Moet jij niet uitzieken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat je verder bent gekomen of de 'als mij'
Afgehaakt in seizoen 4, toen whatshisface dat rookmonster erbij haaldequote:
Kruip in bedquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat je verder bent gekomen of de 'als mij'
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Afgehaakt in seizoen 4, toen whatshisface dat rookmonster erbij haalde
[..]
Kruip in bed
ik lig in bed, laptop naast me. Elke keer als ik weer wakker word refresh ikquote:
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik leuk moet vinden aan seizoen 5. De tijdswisselingen of het goed moeten nadenken om de tijdswisselingen bij te kunnen houden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Afgehaakt in seizoen 4, toen whatshisface dat rookmonster erbij haalde
Zie je roze olifantjes?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
ik lig in bed, laptop naast me. Elke keer als ik weer wakker word refresh ik
Ik ben ondertussen ook aan het hallicuneren...
Klinkt erg fijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
ik lig in bed, laptop naast me. Elke keer als ik weer wakker word refresh ik
Ik ben ondertussen ook aan het hallicuneren...
Ik werd al knettergek van de flashbacks/flashforwards. En het boeit me verder ook geen flikker meer, waarom zou ik dan nog kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik leuk moet vinden aan seizoen 5. De tijdswisselingen of het goed moeten nadenken om de tijdswisselingen bij te kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |