Dat is wel erg genant.quote:De vloer van een Weight Watchers-kliniek in Zweden is woensdagavond ingestort onder het gewicht van twintig deelnemers aan het afvalprogramma.
De deelnemers waren bijeen in het Zweedse Växjö om te zien hoeveel gewicht ze waren kwijtgeraakt sinds de vorige bijeenkomst. Ze hoorden een harde klap. "We dachten aan een aardbeving. Alles vloog door de lucht. De vloer stortte in", aldus een van de aanwezigen.
De vloer brokkelde vervolgens verder af, waardoor een rioollucht zich door de ruimte verspreidde. De vrouwen en mannen lieten zich niet van de wijs brengen en verplaatsten de weegschalen naar de gang. Dit keer hield de vloer het.
Niemand raakte gewond. Dat meldden Zweedse media.
quote:
Lach maar niet te hard, dat mag geloof ik niet in NWS.quote:
oh, sorryquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:30 schreef static het volgende:
[..]
Lach maar niet te hard, dat mag geloof ik niet in NWS.
*lacht binnensmondsquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:30 schreef static het volgende:
[..]
Bij dit nieuwsbericht is dat net zoiets, als dat je een hond een groot stuk vlees in z'n voerbak legt, en vervolgens een doodschop geeft als ie er een hap van durft te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:30 schreef static het volgende:
[..]
Niet genoeg zo te zienquote:De deelnemers waren bijeen in het Zweedse Växjö om te zien hoeveel gewicht ze waren kwijtgeraakt
Mischien hadden ze gezondigd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Maar de vorige keer dan? Je mag aannemen dat ze toen zwaarder waren. Ze vallen immers elke week een beetje af. De vloer krijgt het dus elke week een beetje minder te verduren.
Hier klopt iets niet
Je hebt net kerst gehad, dan is het heel moeilijk om niet aan te komen. Ik moet ook weer 3 kilo kwijtraken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Maar de vorige keer dan? Je mag aannemen dat ze toen zwaarder waren. Ze vallen immers elke week een beetje af. De vloer krijgt het dus elke week een beetje minder te verduren.
Hier klopt iets niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |