Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
"Vroeger" kon je bij de luxaflexboer dat touw los kopen. Kan vast nog wel; "echte" Luxaflex wordt immers op maat gemaakt. heb ik nog wel eens op 12 jarige leeftijd voor mijn ouders gedaan. Rijksdaalder per stuk kreeg ik; 1 woensdagmiddag werk p/st.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Die touwtjes zijn makkelijk te vervangen. We doen het hier ook in de winkel. Ga naar een winkel waar ze zonwering verkopen en vraag even naar de kosten. Waarschijnlijk worden alle koorden meteen vervangen dus tel ze even en zorg dat je weet van welk merk de jaloezie (dus geen luxaflex..dit is een merk) is. Sommige winkels vervangen enkel merken die ze zelf verkopen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
SuperwormJim: 't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
Dank u voor de informatie. Volgens mij zit er bij mij in de straat een ijzerhandel waar ze dat spul misschien wel verkopen. Ik ga morgen eens langs en dan laat ik jullie weten hoe het is afgelopen. Dank jullie wel!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."