abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:13:30 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_76813713
... dat is gerafeld. In ieder geval, aan de ene kant zit er nu meer geen touwtje in. Wat kan ik daar aan doen? Help, help!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_76813830
Ik denk niet dat dat nog te redden valt. Nieuwe kopen dus, zo duur zijn ze ook niet...

Als je echt van binnen een nieuw touwtje erin zou zetten moet het ook wel kunnen maar dit is denk ik vrij lastig om dit goed te doen...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:30:47 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_76814447
"Vroeger" kon je bij de luxaflexboer dat touw los kopen. Kan vast nog wel; "echte" Luxaflex wordt immers op maat gemaakt. heb ik nog wel eens op 12 jarige leeftijd voor mijn ouders gedaan. Rijksdaalder per stuk kreeg ik; 1 woensdagmiddag werk p/st.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_76814490
Verhuizen.
pi_76814578
Die touwtjes zijn makkelijk te vervangen. We doen het hier ook in de winkel.
Ga naar een winkel waar ze zonwering verkopen en vraag even naar de kosten.
Waarschijnlijk worden alle koorden meteen vervangen dus tel ze even en zorg dat je weet van welk merk de jaloezie (dus geen luxaflex..dit is een merk) is. Sommige winkels vervangen enkel merken die ze zelf verkopen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76831809
kwantum
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:14:56 #7
545 dop
:copyright: dop
pi_76832508
0184 - 674250 bel ze even mits het echte luxaflex is
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:53:59 #8
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_76836265
Dank u voor de informatie. Volgens mij zit er bij mij in de straat een ijzerhandel waar ze dat spul misschien wel verkopen. Ik ga morgen eens langs en dan laat ik jullie weten hoe het is afgelopen. Dank jullie wel!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')