Liesbeth is minder op de stream.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:47 schreef Disana het volgende:
Peter schreef even terug dat hij er alleen zit.
Ja, waar is die ineens gebleven. Werkt ze soms? Kan ik me nauwelijks voorstellen als je zag hoe weinig ze in het paleis deed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth is minder op de stream.
Misschien haar schone gestreken kleding ophalen bij haar ouders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef Disana het volgende:
Ja, waar is die ineens gebleven. Werkt ze soms? Kan ik me nauwelijks voorstellen als je zag hoe weinig ze in het paleis deed.
Hoho, ze is van alles kwijtgeraakt in het paleis. Noem dat maar niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef Disana het volgende:
Kan ik me nauwelijks voorstellen als je zag hoe weinig ze in het paleis deed.
Haha, maar die kleding wordt niet vies als je de hele dag stokstijf achter een toetsenbord zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Misschien haar schone gestreken kleding ophalen bij haar ouders.
Haar eer? Haar sigaretten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoho, ze is van alles kwijtgeraakt in het paleis. Noem dat maar niks.
6 aanstekers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Leaflets, aanstekers... noem maar op.
Die billen zal me worst (quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig, dus niet Dottey.
Ik vraag me af hoeveel mensen er onderhand al zijn geband. En dan is het resultaat dus een chat als deze:
3:41 Jacqhassel: ja peter heb mooie billen hoor
Dat decor ook trouwens. Johan allemaal claimen dat daar elders (in Weert?) heel hard aan werd gewerkt en uiteindelijk zijn het Bram en Eline die het op het laatste moment in elkaar moeten flansen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Nu decor van Jaap in beeld , vuurpijl op de vloer.
Ja maar ja, dat is wat je overhoudt als je modt zoals Hansie en die andere oelewapper dat doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die billen zal me worst () wezen, maar dat heb
Omg, dat wordt moeilijk voor hem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Disana het volgende:
En nu vraagt Jaap op de chat naar meningen over zijn programma.
Mootie en Cc zitten er, eens kijken hoe het loopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg, dat wordt moeilijk voor hem.
Tenzij niemand eerlijk antwoord geeft.
Jaap kan wat opbouwende kritiek wel hebben lijkt me, het wordt pas een probleem als die "Peter heb" figuren hem gaan vertellen dat "lagguh, gieruh, brulluh" juist zo leuk was gisteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Disana het volgende:
4:00 Jaapieooo: ik vond het teveel lachen & gieren relatief tot inhoud, dat wil ik anders, wat vind je daarvan?
En nu vraagt Jaap op de chat naar meningen over zijn programma.
Die zijn nu relatief stil. Mootie en Cc geven input.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap kan wat opbouwende kritiek wel hebben lijkt me, het wordt pas een probleem als die "Peter heb" figuren hem gaan vertellen dat "lagguh, gieruh, brulluh" juist zo leuk was gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |