+1quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Choad het volgende:
Ik vind het terecht dat hipsters en emo's geweerd worden uit het straatbeeld en dus ook worden weggestuurd bij de MacDonalds![]()
Als je zo graag anders wilt zijn ga je ook maar naar andere eettenten dan het plebs
En het enige dat "anders" was, was het roze haar van je vriendin??quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
we werden aangestard door iedereen daar.. :S
owja dat had ik nog op sgool laast. :$quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Schutzstaffel
Als dit echt is vind ik je wel een beetje zwak dat je je niet verzet hebt. Dan is dit pure discriminatie waar ze in nazi-duitsland nog een puntje aan konden zuigen.
ja! wij zijn misgien wel anders maar wel normaal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Minette het volgende:
[..]
En het enige dat "anders" was, was het roze haar van je vriendin??
boerka?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef gekkenhuis1 het volgende:
Als je geen aandacht zoekt moet je je maar anders kleden ><!
Zeik toch is niet zo stomme koequote:
Ik kom er ook elke dag langs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef timmmmm het volgende:
Maar waar woon je nu, TS, als je met de bus naar Spijk moet om naar de mac te kunnen? Dan moet je haast wel in de buurt wonen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik je niet geloof. Of je vertelt in ieder geval niet het hele verhaal, want mensen worden in Nederland niet te Macdonalds uitgezet omdat ze roze haar hebben. Je hebt vast zelf ook wel iets geflikt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
owja dat had ik nog op sgool laast. :$
ja het is ook oneerlijk en discriminatie! maar wat doe je er tege?
het is ook niet fyn om binnen te zitten terwijl je word aangestaard. :S :S
werkte jij niet bij die mac? :Squote:Op donderdag 14 januari 2010 14:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zeik toch is niet zo stomme koe
Je kleed je toch zelf zo
Het zelfde voor je vriendin
Deal er maar mee
Dat wel humor van die Macmedewerker dan, jij ging immers al zitten en je vriendin deed de bestelling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
ja! wij zijn misgien wel anders maar wel normaal!
Ga snijden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
werkte jij niet bij die mac? :S
je bent net zo gemeen
we waren een video voor youtube aan het maken. beetje aan het zingen.. hyper stuff, je kent het mss wel ^^quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik je niet geloof. Of je vertelt in ieder geval niet het hele verhaal, want mensen worden in Nederland niet te Macdonalds uitgezet omdat ze roze haar hebben. Je hebt vast zelf ook wel iets geflikt.
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
werkte jij niet bij die mac? :S
je bent net zo gemeen
Oja zo als alle wannabe emo's doen tegenwoordigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
we waren een video voor youtube aan het maken. beetje aan het zingen.. hyper stuff, je kent het mss wel ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |