quote:suzannesuicide
we werden aangestard door iedereen daar.. :Squote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal.
Mocht het wél waar zijn: je had moeten blijven zitten. Niemand die z'n handen daar aan brandt.
Dat willen emo's toch ook? XDquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
we werden aangestard door iedereen daar.. :S
ik heb toch gwoon bestelt en niet via een brief ofsow ze weten myn spelling niet en so what? het is maar spelling.. O_Oquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef zovty het volgende:
Waarschijnlijk ging het niet om het roze haar van je vriendin, maar om jouw spelling.
Terecht dat je er uit gezet bent.
Onterechte klacht.
oh TS had zo'n computer die zegt wat je typt natuurlijk! En er kwamen alleen maar rare woorden uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef zovty het volgende:
Waarschijnlijk ging het niet om het roze haar van je vriendin, maar om jouw spelling.
Terecht dat je er uit gezet bent.
Onterechte klacht.
Schutzstaffelquote:
Als je je op een bepaalde manier kleedquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
XD sommige wel ja.. ik niet hoor!! voelde heel ongemakklijk :S
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kom ook uit Spijkenisse, gast en ik heb jou en je vriendin vandaag in die bus zien stappen en ik was zelf ook aardig van streek. En geef toe, dat roze is zó 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |