Hihi de eerste keer dat ik een grote tocht ging lopen ging ik meteen 20 km. Ik had 4 dagen later nog steeds spierpijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Knap!! Dat geeft goede hoop. Ik heb vandaag een rondje gelopen van ongeveer 8 km en daar heb ik iets minder dan 1,5 uur over gedaan. Ik vond het heerlijk, maar ik was wel blij toen ik weer thuis was. Ik zou nu nog geen 22 km kunnen lopen in ieder geval!
*poef*quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Rituals het volgende:
Vertel er eens wat verhalen over dan XM. Als je wilt? De verhalen van die vriendin van mij maken me namelijk angstig, maar ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik even met moeders bellen
[ Bericht 24% gewijzigd door neen op 14-01-2010 23:25:15 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neen: mindere foto's mogen ook hoor!![]()
Shiny: ja das ook wel zo! Ik heb ze net aangehad met mn zwarte cargojurkje, stond ook prima eigenlijk, beter dan ik dacht I guess![]()
Viking: bespeur ik daar een hint van sarcasme?
Anyhoo! Toch maar foto. Van links naar rechts: docs aan voetjes, Outfit maar docs minder goed zichtbaar (moeilijk op jezelf helemaal op de foto te krijgen zonder hulp!) en last but not least mn nieuwe supertoffe pantoffels die ik jullie niet wilde onthouden
Staat leuk zo onder een jurkje Maria! En gave pantoffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Er staat nu een oude onderquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*toffe pantoffels-high-five doet met neen!*![]()
Maar je hoofd is eraf gevallen!![]()
Verder valt het in de chunky-department denk ik wel erg mee tochEen normale mannen-bouw, lijkt me! Al heb ik ook geen andere full-body-foto's van je gezien natuurlijk, dus als je eerst veel dunner was weet ik het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Rituals het volgende:
@ XMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dat nooitquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef AKnynke het volgende:
neen, ik vind ook dat er in ieder geval een ontbloot bovenlijf foto moet komen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking: bespeur ik daar een hint van sarcasme?
Anyhoo! Toch maar foto. Van links naar rechts: docs aan voetjes, Outfit maar docs minder goed zichtbaar (moeilijk op jezelf helemaal op de foto te krijgen zonder hulp!) en last but not least mn nieuwe supertoffe pantoffels die ik jullie niet wilde onthouden
Geen sarcasme, hoor! Leuk, leuk, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Syrena het volgende:
TVPEEECursus gehad, en daar een broodje kroket
![]()
En net de gegevens geprint van de cursus didactische vaardigheden. We moeten een voorwerp meenemen dat onze passie voor het werken in de bieb laat zien. Ik neem dus aan dat we daar dan een wervend betoog bij moeten gaan houden, voor de klas.
Alleen is mijn werkmotivatie nogal gedaald vanwege m'n stomme collega's![]()
Ik denk dat ik mijn pinpas meeneemen ga vertellen dat ik me dankzij mijn werk gadgets kan veroorloven om mee te pielen ofzo
Ik heb ook al eens een voordracht over navelpluis gehouden, bij de assertiviteitstrainingquote:
Oh, daar had ik graag bij willen zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een voordracht over navelpluis gehouden, bij de assertiviteitstraining![]()
Als ik maar niets hoef te presenteren dat belangrijk is of waar ik een punt voor moet halen
Ik zou dan zeggen: "Als het niet serieus kan, laat dan maar"quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een voordracht over navelpluis gehouden, bij de assertiviteitstraining![]()
Als ik maar niets hoef te presenteren dat belangrijk is of waar ik een punt voor moet halen
Oh, ben jij er zo één?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: "Als het niet serieus kan, laat dan maar".
Ik moest een voortgangspresentatie houden van een project, had ik met m'n groepsgenoot een foto van mooie Deense meisjes in bikini op het eind erbij gedaan. deze werd zeer gewaardeerd door studiegenoten Maar dat vond m'n leraar maar niks en die zei ook dat we serieus moesten doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: "Als het niet serieus kan, laat dan maar".
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Hoe maak jij avovadoprutje voor op hambo?
Ik heb net gewoon een soort van guacamole gemaakt zonder uitjesen dat was superlekker!
![]()
enmijn kat, die bijna 12 was en nog bij mijn ouders woonde, heeft vanmiddag een spuitje gehad
Dwarrel is niet meer
Hij had iets aan zijn nieren en at al 2 weken niet meer... drinken ook niet, was ontzettend vermagerd, etc. En de dierenarts en mn pa waren het eens dat dit het eindpunt was voor het arme beest
bleuh..
Waarom heb je geen foto's van je baaltje in je FB?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hier in Groningen heb ik gelukkig nog een voddenbaaltje rondlopenook al 12+, maar nog best goed
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto's van je baaltje in je FB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |