Ow dat verklaart het wel want dat probeer ik altijd redelijk bewust te mijden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef ToT het volgende:
Whehehe, ik heb best wel veel gepost in ONZ in de loop der tijd hoor, maar blijkbaar ben ik gewoon altijd een onopvallend figuurtje geweest?
Hmmm zou ik nu niet aan beginnen. Zodra dit beessie hier de pijp uit is, zou ik het best wel eens willen proberen hoor!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is ToT de ideale schoonzoon
Ach, BNW is mijn hoekkie, ONZ vind ik humor, TRU heeft mijn interesse en verder snuffel ik heel af en toe hier en daar een beetje rond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ow dat verklaart het wel want dat probeer ik altijd redelijk bewust te mijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut! Hij wil niet blijven liggen!
Kan ik trouwens van iemand wat peper en zout lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
leuke naam, ToT wanneer had je die naam bedacht?quote:
Mooi! fan van klassiek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:23 schreef ToT het volgende:
Oefff....*Denk* In 1998!
http://www.theatreoftragedy.com/aegis.php
Hou je ook van Jean Michel Jarre?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:29 schreef ToT het volgende:
Nou die band was eigenlijk meer gothic met veel klassieke invloeden, maar ik hou idd wel van klassiek zo nu en dan, ja!
HAHAHAHA!!!!quote:
Neuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!!
Af en toe heb ik het wel eens op staan, Oxygene enzo, maar sommige dingen moet je gewoon in het verleden laten om er met nostalgie naar terug te kijken!
Nee, maar heb wel stukjes op youtube gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
Gaaf!
Ja ik moet zeggen dat ik niet gekeken heb of hij de laatste jaren nieuw werk heeft gemaakt, maar het synthersizer-werk van toentertijd is ondertussen wel aardig gedateerd, uiteraard.
Heb je dat optreden van hem onder de Eiffeltoren gezien? Ik heb het als kind live op tv gezien, dat was echt waanzinnig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |