quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIE HEEFT JOU DIE INFORMATIE TOEGESPEELD????![]()
Hebben nanobots in de chemtrails dat soms opgezocht????
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIE HEEFT JOU DIE INFORMATIE TOEGESPEELD????![]()
Hebben nanobots in de chemtrails dat soms opgezocht????
Goftedomme, ik moet mijn PR-manager duidelijk met een honkbalknuppel bewerken, merk ik al!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef donthate het volgende:
O bestaat tot echt ik dacht dat ik voor het lapje gehouden werd haha
Sorry sorry dont hate is pdd-nos patient kan ook daardoor komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Goftedomme, ik moet mijn PR-manager duidelijk met een honkbalknuppel bewerken, merk ik al!
Ludo. Ik wil je kinderen. Met roomboter en een scheutje port.quote:
Ik heb sesamzaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo. Ik wil je kinderen. Met roomboter en een scheutje port.
Jij bent niet de enige die mij niet kent hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Sorry sorry dont hate is pdd-nos patient kan ook daardoor komen
Ai thug knuffelquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die mij niet kent hoor!
Ik ben gekwetst!
Er is zelfs al een topic over je dyslexie he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai thug knuffel![]()
![]()
Mij kennen ze maar al te goed dont hate schijnt vervelend te zijn
Haha dat vind ik wel lullig ik ben wel irritant maar k heb pdd-nos en dyslexie te gelijk maar waar is die dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is zelfs al een topic over je dyslexie he?
IK? zelf?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef ToT het volgende:
Geen idee, jij had er zelf een topic over geopend in KLB, zag ik in jouw Active Topics-lijst!
Kan nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
Der word een toppic over me geopend:@quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef donthate het volgende:
[..]
IK? zelf?![]()
Ja ben hier tijdje niet geweest maar kan me neit herrineren
Ai bedankt was helemaal vergeten:Pquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Der word een toppic over me geopend:@
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |