Ik heb eenmaal gespeeld over een bass met een paar Dimavery onderdelen erop, ik vond het maar niksquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef Bedabediedoe het volgende:
Weet iemand iets over de Dimavery PB-320 E-Bass? Is het een redelijk ding of goedkope rotzooi?
(http://www.mainmusic.nl/n(...)0_e-bass,_black.html)
Ja er is zelfs iemand op BGF, die heeft er 2, een fretted, en eentje fretlessquote:Op zondag 31 januari 2010 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik denk het ook niet.
Bij de Music Store hadden ze Rockbass Streamers door Warwick. Die waren wel tof, maar uitverkocht nu, want iedereen kocht ze.
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Een Ashdown Perfect Ten zou ook voldoende moeten zijn toch?
Ik lees alleen maar positieve reacties over de Perfect Ten, en ik heb toch maar een kleine kamertje.quote:
Ja, ik heb er nog nooit op gespeeld verder, maar wel op verschillende ashdowns, waren allen top!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar positieve reacties over de Perfect Ten, en ik heb toch maar een kleine kamertje.
Doen!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb 'em gevonden voor 140 euromet verzendkosten nog ook
![]()
Nee maar ziet er erg vet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Heeft iemand al eens over een mesa walkabout gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |