Ik heb hem ook en gebruik tegenwoordig ook alleen de tuner nogmaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef bierbart het volgende:
[TK] Boss ME-50B Bass Multiple Effects
Leuk verwoordquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi. Kent iemand een leuke bassline(hoeft niet al te moeilijk te zijn) die zegmaar.. ehm.. loopt(?) Dus niet dat je dum dum dum hebt en dan moet wachten en dan weer dum dum dum, maar het gewoon door blijft lopen. hoe heet dat eigenlijk?
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuk verwoord.
Ik denk dat als je rock nummers uitzoekt je meer kans hebt dat baslijnen niet zoveel rusten heeft, maar meer een 'steady beat' volgt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef Witchfynder het volgende:
En als je wat wat meer basic wilt zoeken, neem dan bijv nummers van AC/DC.
Eerste keer dat ik een hysteria video post!quote:
Ik bas over transistor!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef tony_clifton- het volgende:
Iemand ervaring met preamp tubes voor een basversterker? Zou graag een paar spares hebben in case er iets microphonic gaat, dacht aan Tung Sols daar JJs nogal vaak als 'dark' omschreven worden?
En solid state preampquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik ook hoor, hybride kom je heel vaak tegen in de wereld van basversterkers...
Ehm? Oké?quote:
Buis klinkt beter, maar ik heb zelfs solid state omdat het goedkoper en makkelijker isquote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ehm? Oké?
Wat is er zoveel beter aan solid state of minder aan buis? Voor mij zijn 't nochtans twee manieren om tot nagenoeg 'tzelfde resultaat, of evenwaardige resultaten te komen...
Idd ja. Ik heb er een...heb een 12ax7 oid in mijn voorversterkerquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik ook hoor, hybride kom je heel vaak tegen in de wereld van basversterkers...
Voor basgitaar... Mwoa. Niet zoveel beter dan sommige puristen beweren in mijn ogen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Buis klinkt beter, maar ik heb zelfs solid state omdat het goedkoper en makkelijker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |