precies, het maken zoals je het zelf hebben wilt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, 't is voor een goed doel heh? M'neigen
appartement
Nou ja, dan heb ik nog 20.000 euro extra nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies, het maken zoals je het zelf hebben wilt.
Zou je allemaal kunnen lenenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik nog 20.000 euro extra nodig
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij het nieuwe lenen.nl gaan werken
Dat is dan wel het leukste van verbouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag gaan we slopen!!
Ik zal wel foto's maken en op m'n Twitter zetten![]()
Boerderijquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan wel het leukste van verbouwen
Vond ik toen in de boerderie () ook!
http://www.minfin.nl/Onderwerpen/Begroting/Brede_heroverwegingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?
ja we stemmen het lieft alleen maar teugen en hollen achter Geert aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
http://www.minfin.nl/Onderwerpen/Begroting/Brede_heroverwegingen
Het grootste probleem in dit land is niet het kabinet of de overheid, maar het enorm domme volk wat wel stemrecht heeft maar niet de intellectuele vermogens om dit recht op een verstandige manier in te zetten.
In plaats daarvan hebben we burgers die willen dat de overheid van alles voor hun opknapt, maar tegelijkertijd dat de overheid zich met niets bemoeit, en zo min mogelijk ambtenaren heeft.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Neuh, tis al subtropisch genoeg hier.
Zeg Peer wanneer ga jij de krokettenmotie (frikandellenmotie mag ook) landelijk invoeren?.
geloof het of niet maar in Nuenen hebben wij die ook een aangenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was heel ff koud, maar daarna OOOO zo lekker warm! Mijn bed is gemaakt (was stukgegaan zodta je er ana de linkerkant steeds doorheen viel, hahahaha) dus ik ko heeeeerlijk kingsize dwars over het bed heen slapen
jawel, ik vrees dat ik de dader benquote:
heb jij daar dan een wilde nacht gehad ????quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, ik vrees dat ik de dader ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |