Dat is Paul, zie je dat niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vorige die zo'n paint maakte heeft een ban van 2 weken voor crewbashing gekregen. Ik raad je aan geen paints te maken die op crew lijkt.
En hem snel weg te editten.
En daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Elkaar een beetje raar slaan en schoppen en als iemand neer is ze een handje toereiken "gaat het wel?"
Vast bij een spel als golf ofzo!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor had vanavond de 1 laagste score en we waren met z'n 7en
Geloof me, of ik het zie is niet belangrijk. Haal hem nu maar heel snel weg, voor SwJ hem ziet.quote:
Ik weet zeker dat jij het niet graag tegen een judoka op neemtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Desunoto het volgende:
Nee, vechtsporten vind ik echt niks.
Vooral judo, wat ziet dat er achterlijk uit zeg!
Vrijheid van paintuiting jwzquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geloof me, of ik het zie is niet belangrijk. Haal hem nu maar heel snel weg, voor SwJ hem ziet.
Nee wel aan die bovenste rij maar bij sommige is die rij nog vrij kortquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef PownijN het volgende:
[..]
Vechtsport. Kung Fu, judo, karate, en al die anderem euk denk ik?
Jij dacht zeker Voetbal, rugby enzo
Dat maakt nog niet dat het er intelligent uitziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het niet graag tegen een judoka op neemt
Hier in Heerenveen gaat dat automatisch, op zo'n tv schermquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik laat altijd iemand anders m'n ding invullen en dan zie ik het wel op het eind.
Hier ben ik ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het niet graag tegen een judoka op neemt
Als het maar effectief is en dat is hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet dat het er intelligent uitziet.
Ja klopt, en dan bij een spel als golf ofzo, daar moet je zo min mogelijk punten halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 1na laagste score
Tot snel en pas goed op de kinderen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel plezier met je ban. Ik heb je gewaarschuwd. Ik zal je missen.
Nope het is bij bowlen de bedoeling om ze veel mogelijk punten te halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ja klopt, en dan bij een spel als golf ofzo, daar moet je zo min mogelijk punten halen
Dan nog ziet het er achterlijk uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar effectief is en dat is het
Goed, want ik kijk heule leuke televisiequote:
Nahjaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope het is bij bowlen de bedoeling om ze veel mogelijk punten te halen
Vertelquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed, want ik kijk heule leuke televisie
Dat vind jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan nog ziet het er achterlijk uit.
Goed hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe gaat het vandaag, mijn liefste braadsleetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Haha, soms is het beter om even duidelijke dingen te wetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, daarom kreeg ik je dus ook niet naar de grond
SwJ is er nu toch nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze mag niet te vaak hoi zeggen van SwJ, en als ze moet kiezen .......
Ik heb je post niet gezien. Ik zag gewoon een post van jou over het hoofdquote:
Ik kan dat omdraaitruukje niet, anders had ik het je laten zienquote:
Als ik wou dan was het me wel gelukt, had allen zelf geen zin om op de grond te gaan liggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef PownijN het volgende:
[..]
Haha, soms is het beter om even duidelijke dingen te weten. En jij wist het niet, dus ik was benieuwd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
en met jou?
Kut. Ik haat school. Hartgrondig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
nee, die heeft zich net netjes afgemeldquote:
Ik ben m'n koffers alvast aan het inpakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb aight sinds 23:42 al niet meer gezien... Zou hij al gebanned zijn?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb aight sinds 23:42 al niet meer gezien... Zou hij al gebanned zijn?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kut. Ik haat school. Hartgrondig.Ik niet. Maar omdat ik er zelf voor gekozen heb. Dus dat zou een beetje raar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan me er iets bij voorstellen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
en sinds wanneer heb jij geen eigen mening meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, desunoto zei het. Ik herhaalde het.
JE LEEFT NOGquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben m'n koffers alvast aan het inpakken
Since 1876quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
en sinds wanneer heb jij geen eigen mening meer
Wedden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik wou dan was het me wel gelukt, had allen zelf geen zin om op de grond te gaan liggen
Ik ben altijd al een muurbloempje geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
en sinds wanneer heb jij geen eigen mening meer
Gelukkig. Planning is niet schools sterkste kant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik niet. Maar omdat ik er zelf voor gekozen heb. Dus dat zou een beetje raar zijn
Maar ik kan me er iets bij voorstellen
Waarom doe jij zo gemeen tegen mij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wedden?
Moet je vrijdag even komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |