dat zou echt niet bij je huidskleur passen als het zo wordt......quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef fyah het volgende:
Nou dat zou ongeveer zoiets worden:
[ afbeelding ]
I'd hit it
co-sign. Ik vond het 'goud'blond ook beter bij je gezicht passen. Detailsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dat zou echt niet bij je huidskleur passen als het zo wordt......
ik heb het zelf gehad, mijn zus is kapster..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Ghiz het volgende:
Ik zou naar de kapper gaan. Een goede kapper kan je vast wel adviseren
ketchupquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het zelf gehad, mijn zus is kapster..
scheelt in de kosten, en mocht het te paars zijn, druppeltje ketchup door je haar masseren, minuutje wachten en goed wassen
schijnt ook te helpen als je (blonde) haar een rare gloed gekregen heeft van zwembad waterquote:
klopt..quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
schijnt ook te helpen als je (blonde) haar een rare gloed gekregen heeft van zwembad water
Mijn broers zijn allebei wit, ik doe het nooit zo licht
Zou het zonde vinden als het zo wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
I'd hit it
dat is zo saaiquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef cerror het volgende:
Waarom moet er altijd een kleurtje in?
Wat is er mis met natuurlijke haarkleur?
Neem dan een dosis epicac en film jezelf onder invloed van GHB.quote:
nou, doe mij dan toch die haarkleuring maar hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Neem dan een dosis epicac en film jezelf onder invloed van GHB.
Maar om persé weer zonodig een kleurtje erin te gooien.... kan goed staan hoor, daar niet van.
Je voelde je vast erg "spontaan" en "wild"quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, doe mij dan toch die haarkleuring maar hoor
heb inmiddels op blauw en groen na alle kleuren al gehad
nee, het was vooral om me zus te helpen bij trainingen enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Je voelde je vast erg "spontaan" en "wild"
Dit is bejaardengrijs, ik denk niet dat ze dat bedoeld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
I'd hit it
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |