abonnement Unibet Coolblue
pi_255757
Quote van Bagwan:
Streamverslagen van 29-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.


vele oren maken het verhaal compleet, dus liever een dubbel verslag dan géén verslag

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 29 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
pi_255758
00:00 - 00:30

De uitbraakboys Iwan en Jop zijn nog niet terug. De rest zit wat in de tuin te dollen. Het valt me op dat Tessa regelmatig een rondje of drie rond de tafel hardloopt, heb het haar vandaag al paar keer zien doen, om vervolgens weer lekker aan de chips of cocktails te gaan zitten.

Mijn god het is nog steeds saai. Tes en Ant zitten op de schommelbank "als twee ouwe wijven" aldus henzelf.

Ze hebben nu aan de camera-man gemerkt dat de uitbrakers eraan komen. "Ik zal nooit meer dronken wezen" zingt Ant alvast. Maar dat zijn ze wel natuurlijk al is het niet zo erg als de vorige keer. Het was weer "te gek" uiteraard. Jop heeft z'n moeder weer 'ns gezien. "Alles positief, dikke knuffel van iedereen, tof! tof! snapjuwakbudoel!" Esmee en Willeke waren er blijkbaar ook, Willeke kan de Bus niet uit haar hoofd zetten volgens Jop. Ook gaat het over Seki "Seki heeft geen verplichtingen meer en hij wil niet met de pers praten" lijkt alles wat hij van de situatie weet.

Jop heeft nog steeds het hoogste woord, "iedereen vindt ons geweldig" en "vanaf nu gaan we alles positief doen" "Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. Het was gewoon heel erg leuk. Hartverwarmend" Jop heeft nog meer gepraat met Iwan's vrienden dan met zijn eigen familie zegt hij. Iwan knuffelt wat met Tessa.

Iwan zegt zich te hebben opgewonden over een spandoek met "Vamos!" erop dat hij gezien had. Ook vond hij het wel vreemd om temidden van zijn ouwe vrienden een handtekening uit te delen aan een meisje.

Jop grapt dat er meer diepgang in het programma gaat komen, Harry Mens zou daarvoor moeten zorgen. Aziz houdt zich wat op de achtergrond en heeft zijn rode tent en pakje van Nelle er maar weer 'ns bijgepakt. En Jop ratelt maar door "tegen m'n moeder heb ik ook gezegd : maak je niet druk, we gaan gewoon knallen, weetjuhwel"

= godverdikkie hee =
pi_255759
00:30 - 01:00

Jop en Iwan staan nog steeds wat te raaskallen over de uitbraak. De anderen vullen het aan met ervaringen van hun eigen uitbraken.

Tessa vraagt hoe druk Esmee en Willeke het hebben. Jop vertelt dat voor Esmee de rust wedergekeerd is maar dat Willeke er nog dag en nacht mee bezig is (vooral zelf dan waarschijnlijk) Esmee heeft gevraagd of Iwan het nog wel leuk vond in de Bus. Iwan had daarop geantwoord nooit meer de Bus uit te willen.

De hele zaal heeft voor Jop gezongen "Jop Jop Jop zet hem op, want je bent top" en andere strijdliederen.

Tessa verheugt zich alweer op de bladen van morgen maar Jop heeft van z'n moeder (wie anders) het advies gekregen om de bladen juist niet meer te lezen. Tessa zwijgt maar is het er niet mee eens.

Het "groepje" Jop/Ant/Tes/Iwan zit rond de schommelbank. Groep 2 (Bul/Es/Aziz) hebben zich in de bus terug getrokken. Jop blijft maar slap ouwehoeren. Veelzeggend is wel :"...aan de ene kant wil je niet terug (naar de bus) omdat je in die positieve sfeer wil blijven hangen"

Jop is effe naar binnen dus kan eindelijk Iwan wat vertellen. Jop en Iwan mochten tijdens de uitbraak alleen voor zichzelf betalen en hebben dus de cafebaas een behoorlijke omzet bezorgd op de dinsdagavond. De redactie heeft het adres van het cafe doorgegeven aan vrienden en familie die zich daar verzameld hadden. Iwan blijkt een cursus gedaan te hebben om met lastige klanten om te gaan in de horeca.

Iwan vertelt voor de verandering maar weer 'ns over z'n werk, over "de markt" en zijn organiseertalent. Nou weer over een containerbedrijf dat weliswaar klein is maar "uit kan groeien tot een enorm bedrijf" en waar hij wou gaan werken tot hij hoorde dat hij de Bus in ging.

Jop is terug met chips en cola en heeft ook een rode circustent meegebracht, oh wacht het is Aziz. Hij gaat ietwat geforceerd erbij zitten en zegt ook wel toe te zijn aan een uitbraak als hij zo al die verhalen hoort.

Iwan zegt niet de kans te hebben gehad om veel te drinken omdat hij zoveel moest lullen met iedereen. Jop beaamt dat maar zijn tong klinkt wel nog veel dubbeler dan normaal.

= godverdikkie hee =
pi_255760
01:00 - 01:30

Ze zijn geweest in het Röntgen-cafe. "Röntgen zelf heeft daar een paar jaar gewoond. Die kerel die de röntgen-foto's uitgevonden heeft"

Jop werd om een handtekening gevraagd door een paar hele mooie meiden maar had gezegd dat "Antonet dan boos wordt"

Hoop gelul en wat gezang over en weer nu, ik volg het niet zo.

Jop vraagt aan de anderen of ze niet jaloers zijn. Antonet zegt van niet en merkt op dat hij uit z'n broek gescheurd is. "Leuk uitzicht !"

Iwan is er achter gekomen dat sbs "alleen de uitersten" uitzendt. Zowel de positieve als de negatieve. Knap van hem hoor.

Veel mensen hebben gevraagd wat ze nou van Seki vonden. Iwan heeft gezegd dat het z'n vriend niet was maar dat hij het wel jammer vond dat hij eruit ging. Ook Jop zegt iets dergelijks.

Tes gaat naar bed, ze moet morgen werken. Jop en Iwan gooien er maar weer een "You never walk alone" tegenaan. Aziz gaat wat te drinken pakken.

Volgens Iwan zag Willeke er stukken beter uit dan toen ze de bus uitging "gewoon een lekker wijffie, goed in d'r velletje"

Hoe ze er ineens bijkomen is me even ontgaan maar Antonet verwondert zich erover dat Jop opgewonden raakt van "boekjes" Jop zegt snel dat dat niet zo is. Yeah right.

Bul en Es in geen velden of wegen te bekennen trouwens.

= godverdikkie hee =
  woensdag 29 maart 2000 @ 01:57:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255761
Aziz vraagt of er nog leuke meiden waren

Jop kreunt dat hij zich in moest houden
Jop:Ow, Jop, hou je in, hou je in...

Iwan heeft vanavond gebeld met een meisje die op de hogere hotelschool werkt( of zit)
Volgens hem is zij de enige vrouw waar hij wel mee zou willen trouwen, zuchtend zegt hij:"maar ja, de omstandigheden"..gevolgd door een irritante lach.(hij noemt de naam Karin)

Jop vraagt hoeveel ze opgedronken hebben vanavond in de bus, elke fles word besproken.
Aziz geeft ook nog keurig antwoord, hoeveel glazen wijn etc er zijn gedronken..
Jop wil exact weten wat er nu bijna op is, en wil morgen alle drank weer aanvullen.

Hij wil met parasols en drank het morgen een beetje gezellig maken, desnoods zet hij de hometrainer op z'n kop (poe poe, wat een feest)

Aziz heeft weer nagedacht, uiteraard over "bepaalde dingen", en hij bied z'n excuses aan.(aan Iwan)
Hij zegt dat zijn "gedachtengang"niet goed was.

(het komt er eigenlijk op neer dat Aziz zich nogal buitengesloten voelde)

Iwan benadrukt dat hij echt niet bewust is bezig geweest met de populariteitslijst, dat hij bovenaan staat, daar snapt hij nix van.

Jop (spuit elf):dat bedoel ik, iedereen is wat hij is (detsmie?)het is geen oorlog...bla bla

Iwan schrikt af en toe zelf van zijn eigen harde humor, en denkt vaak achteraf 'swhit, dat had ik niet moeten zeggen"


Jop blaat nog iets over beoordelen enzo...

Iwan is moe van z'n eigen gezwam en wil slapen.

Jop gaat ook "kruipen"zegt ie.

Aziz heeft nog geen zin.

Jop begint te zingen
Iwan poest z'n tanden
Jop : ik heb nog steeds iemand anders z'n tandenborstel ik kan muh eiguh nie vinduh
Iwan:ach, maakt nie uit joh.
Ook Jop gaat nu schrobben....

Aziz kruipt achter de laptop.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 29 Maart 2000).]

pi_255762
01:30 - 02:00

"Horeca is gunnen" volgens Jop als het gesprek weer 'ns over cafe's en alles gaat.

Ook Ant gaat pitten. Ik geef toe : ik zit te wachten op het moment dat Jop en Aziz hun ruzie eindelijk gaan bepraten. Of is dat overdag al gebeurd tijdens het werk ? Gisteren verwachtte ik niks en werd het vuurwerk. Nu zit ik hoopvol te wachten en gebeurt er niks natuurlijk, that's life.

"Vrouwen zijn echt top, de meeste vrouwen", van Jop natuurlijk.

Zijn hele school en complete stamkroeg volgen Iwan en de Bus op de voet. Zijn kroegmaten verzinnen zelfs voortdurend allerlei acties.

"Hold back the night, turn off the light, i wanna dreeeam, dream about you baby", van de Pretenders volgens Jop. De Trammps jochie.

Bier is vanavond niet aangetast volgens Aziz. De Passoa is op en er moet morgen dus nieuwe komen. Plus drie flessen wijn. En de volgende dag, gaat Jop verder, moet er weer drank bij komen voor de "beach party" want "dan gaat het hard". Jop wil een rieten parasol, Aziz stelt een wet t-shirt contest voor "maar ja wie ben ik, hinik-hinik-hinik" (wel z'n eerste goede idee in 6 weken trouwens, maar ja wie ben ik hinik-hinik)

Eindelijk wat serieuzer: Aziz heeft nagedacht en biedt zijn excuses aan Iwan aan. Hij zag Iwan in het begin als erg stil en zag hem daarna opbloeien en drukker worden en had zich daaraan ge-ergerd. "Maar je bent wie je bent, klaar" Hij wil nog wat kwijt. "Weet je waar het bij op neer komt, dat ik geen contact met jou heb" "Ik weet me geen houding aan te nemen als ik jullie zie zitten en dan ga ik rare dingen denken en doen" Hij vindt zijn gedachtengang naar Iwan toe niet juist. Iwan blijft laconiek onder Aziz' excuses zoals we van hem gewend zijn en lult wat over zichzelf en zijn "plaatsje" in de bus. Hij heeft het gewoon heel erg naar zijn zin in de bus.

En daar gaan we weer. "Iedereen heeft z'n eigen mening en dat moet je respecteren" Jop vertelt ook dat sbs dingen verdraaid uitzendt zoals het cola-light incident dat hij als grapje bedoelde maar als drama zou zijn uitgezonden. Iwan vaart blind op de mening van zijn beste vriend Hans die vindt dat hij nog niks gedaan heeft wat hij niet had moeten doen. Aziz maakt zich weer druk over wat ze van hem uitzenden. Er schijnen talloze gouwe momenten van hem te bestaan die we kennelijk nooit te zien krijgen. IWan zegt hem dat hij niet teveel moet nadenken "als er iets gebeurt...ffft..gewoon doorgaan, we gaan er gewoon een gezellige tijd van maken, klaar"

Nou dat was het al geloof ik , Iwan gaat slapen.

Jop en Aziz staan nog even buiten gaat het dan eindelijk gebeuren : Nee dus, ze slaan elkaar wat op de schouders. "kom wel goed, we gaan beuken" Jop gaat dan ook al slapen, Aziz blijft nog wat roken buiten.

Tanden poetsen, plasje doen, handjes wassen, Jop en Iwan gaan echt naar bed, ook Aziz komt binnen en wenst iedereen welterusten, we hebben een vroegertje vanavond, wel kruipt Aziz nog even achter de laptop, in de slaapruimte horen we Tessa uitgelaten kraaien. Aziz zit te mailen ofzo, met een gemiddelde aanslag van 20 toetsen per minuut, niet overdreven. Antonet komt effe kijken en vraagt of hij niet bij hun komt slapen. "want ik denk dat slaat ook weer hemaal nergens op als hij daar gaat slapen" Aziz vraagt liefjes aan Jop of hij weer terug mag in de slaapruimte "Bekijk het maar" is Jop's antwoord maar het is als grapje bedoeld. Aziz verklaart nu wat hij nog aan het doen is "ik moet nog even berichten geven aan mijn fans"

= godverdikkie hee =
pi_255763
02:00 - 02:30

Aziz zit nog steeds te mailen en te zuchten.

Eindelijk is hij klaar en hij zegt zo naar bed te komen "Mis je me al ?", zo te horen tegen Antonet.

Nee hij gaat weer verder, hij heeft de gewoonte de laptop dicht te klappen als hij over de volgende alinea nadenkt.

Hey daar is Essie , ze leest even over Aziz' schouder mee en knuffelt hem wat. "Het komt wel goed kleintje" Aziz wil met Esmeralda praten, "er zit iets op mn hart" hij lijkt emotioneel. Es gaat even haar zender pakken (terwijl ze toch al goed te verstaan was trouwens)

Hey fuck de duck, wel de camera op ze richten he, het gesprek gaat zo te zien buiten plaats vinden.

"Ik ben je vriend, ik wil met je praten, mijn hart luchten" Es is nog even bezig met haar sokken en trui, Aziz gaat vast naar buiten.

Camera nu buiten op de schommelbank gericht. Es komt wat giechelig naar buiten.

Goed daar gaan we dan. "Voel je wat voor iemand in de bus ?, ik wil tegen jou street zijn dat weet je, " zijn stem trilt wat. "Waar ben je op uit Aziz ?" vraagt Es lachend. Aziz weer : "Ik gun je echt alles dat weet je" Es moet lachen maar Aziz lijkt serieus "Het kan mij niks schelen als jij je aangetrokken voelt tot een bepaald persoon, ik vind het alleen maar leuk" Es barst nu werkelijk in lachen uit. Is het nou een toneelspelletje of niet , daar begint het op te lijken. Aziz : "Wie is iemand om een ander te veroordelen als die zich goed voelt bij een ander" Es lacht weer voluit "ben ik hier mn bed voor uitgekomen !, ik voel me alsof ik bij Robert ten Brink zit" Aziz gaat door "je weet ik heb schijt aan alles, maar waar ik mee zit naar jou toe : gooi je los, heb schijt aan de rest" Es moet weer lachen en weet niet goed wat ze ervan moet denken volgens mij: "Ik heb het idee of ik een hele slechte scene van de Godfather ben terecht gekomen". En weer gaat Aziz verder, het lijkt inderdaad gewoon een lollige act maar hij is volgens mij serieus. "Meisje ga ervoor !" "dat is hetzelfde als met mij en Katja, wie is een ander om mij te veroordelen, weetjuh, ik heb zoiets van Essie wees niet bang je hebt meer vrienden dan je denkt en ik gun je veel dat weet je ook wel" Bizar gesprek hoor dit is eigenlijk meer wat Aziz graag van een ander zou willen horen volgens mij, projectie heet dat toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 29 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
  woensdag 29 maart 2000 @ 03:03:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255764
Arme Essie
aziz: denk je dat je weet wat ik je eigenlijk wil gaan vertellen?
Essie: eh, hihi, ik denk dat ik weet wat je denkt,maar respecteer je het ook als ik je zeg dat ik denk dat ik het niet wil weten
Aziz: ja, dat respecteer ik, ik respecteer je Essie, dat weet je toch...

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 29 Maart 2000).]

pi_255765
02:30 - 03:00

Aziz en Es nog steeds in een geanimeerd gesprek verwikkeld op de schommelbank.

Essie prevelt wat dat ze het heel lief vindt van Aziz maar kan toch nog steeds haar lachen nauwelijks inhouden.

Aziz begint weer over z'n plan om met Bul en haar een "tentje of een disco" te beginnen. Es houdt zich wijselijk op de vlakte.

Aziz zegt zich eenzaam te voelen en te hopen in "haar" (Katja) de ware te vinden. "een meisje waarbij ik mezelf kan zijn, me kan laten gaan, allemaal cliché dat weet ik wel". Es heeft eindelijk haar lachkick wat onder controle.

Aziz, nu krom voorover gebogen zittend, "we zijn allemaal mensen, iedereen behoort zich te uiten" en dan: "Vind je het raar wat ik net zei of niet?" het was dus echt serieus bedoeld allemaal. "Ik vind gewoon ik heb er een vriendin bij" En weer hetzelfde verhaal, doodserieus probeert hij Essie een goed en gemeend advies te geven.

Nu vertelt Aziz over zijn mooie moment met Iwan daarnet. Hij wordt steeds serieuzer. Essie stelt: "mensen zijn je vrienden of niet maar je bent gewoon met elkaar opgescheept en daar moet je gewoon het beste van maken" Aziz weer: "Raar he dat je nieuwe vrienden krijgt opeens he" Aziz probeert hier duidelijk een stem binnen te slepen maar lijkt alweer vergeten dat Es zelf in de gevarenzone zat de laatste keer.

Gesprek ontspant zich wat. Aziz geeft toe een reserve voorraadje shag bij te houden.

Aziz vindt alles weer ns oneerlijk. "Essie om de twee weken gaat er 1 uit" (vreselijk oneerlijk ja) Maar hij beweert wel ineens dat de Bus vanaf nu een totaal andere wending gaat krijgen "Let maar op"

Es vertelt nu niet gewend te zijn over zichzelf te praten.

Aziz lijkt wel verliefd "Ik merk aan jou dat je me dichterbij laat" Es weer lachen. Aziz zegt nu te denken dat Es verwacht dat hij volgende week de bus uit moet. Es ontkent dat niet.

Aziz gaat steeds zachter praten maar erg diep gaat het allemaal niet, "Je weet dat ik een gevoelsmens ben he" Hij begint weer een onsamenhangend verhaal over verwachtingen en respect. Hij wil nog iets kwijt en vraagt aan Es wat ze denkt dat hij wil zeggen maar die reageert met "respecteer je dat ik daar nu niet op in wil gaan" (zal wel over Bul gaan dus) Aziz respecteert alles natuurlijk. Es gaat nu toch wat serieuzer op hem in. Ze wil sommige dingen pas achteraf uitdiepen. Ze heeft dubbele oogkleppen op (zegt ze zelf) en Aziz raadt aan die af te zetten.

"Je hebt ook veel meegemaakt" zegt Es nu zacht. "Ja" reageert Aziz hard.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 29 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
pi_255766
03:00 - 03:30

Gesprek verzandt nu wat. Essie praat liever over haar eerste keer dronken zijn.

Ze wil over "het onderwerp" niet zoveel verder praten. Aziz probeert het er echt uit te trekken "het gaat mij om de waarheid he, ik wil dat jij eerlijk ben tegen mij" Ik begrijp nu pas dat het Aziz dus alleen maar gaat om de vraag of Es en Bul nou iets met elkaar hebben of niet. Es reageert met "je krijgt mijn verhaal wel te horen, alleen niet nu, dus ga er niet steeds over door" Aziz weer smilend "zit ik op het goeie spoor" Es vindt het m.i. minder grappig nu.

"Ik heb ook mijn insinuaties he" (hij bedoelt vermoedens) Essie heeft geen behoefte te reageren op alles wat er over haar gezegd en geinsinueerd wordt (gelijk heeft ze) "Dan wordt het mij allemaal te serieus, begrijp je dat" Ze vindt de Bus al meer dan genoeg serieus geweest "het wordt tijd voor leuke dingen" want "dit zijn dingen waar je je op de middelbare school druk over zou maken". Het woord insinuatie wordt te pas en te onpas gebruikt.

Es wil het afsluiten :

-"We draaien de hele tijd om elkaar heen dus waarom heb je niet het geduld om te wachten"
-"misschien wil ik dat niet" "
-"nou misschien wil ik dat wel, waarom wil je het zo graag weten"
-"nou dat ontluikt de geheimzinnigheid voor mij"
...
-"wat er zich allemaal ECHT afspeelt dat wil je niet weten Aziz"
-"ik heb zoiets van: als het er is laat gaan, daar hoef je niet geheimzinnig over te doen"

Es legt weer uit geen zin te hebben haar prive-leven volledig op tafel te gooien. Aziz zegt dat te begrijpen maar hij blijft maar ongegeneerd doorvissen.

Aziz legt uit dat de "tegenpartij" ook dingen insinueert (over Es en Bul) en hij zegt daarmee te zitten. Hij trekt daar conclusies uit zegt hij. Voortdurend heeft hij het over "de tegenpartij" trouwens.

Es zegt steeds er donderdag op te reageren (tijdens het werken waarsch), echter zonder details. Aziz zegt weer "mijn insinuatie klopt dus" Es ontkent noch bevestigt. Ze wil het nu echt afsluiten. Ze lachen en knuffelen wat en gaan naar binnen.

Nounou, much ado about nothing dus weer. Aziz je gaat eran jongen volgende week, en iedereen weet het. Lullig (en zwaar "oneerlijk" uiteraard) maar waar.

Es gaat naar bed. Aziz gaat weer wat zitten typen. Te zien is dat hij een liefdesbrief aan Katja aan het schrijven is.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 29 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
  woensdag 29 maart 2000 @ 03:58:00 #11
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255767
3.52
Aziz heef 3 peuken in recordtempo op de schommel opgerookt.

Aziz praat tegen camera en lijkt dronken.
"Nu ik lekker alleen ben.."
"Blijf lachen en blijf genieten"
Gaat de bus in en kruipt weer achter pc. Hij lijkt erg aangeslagen

pi_255768
03:30 - 04:00

Aziz zit lange tijd op de schommelbank nog wat in recordtempo te roken maar houdt dan nog een laatste nachtelijke monoloog :

"Nederland welterusten...Ik ga genieten van de bus en geen slechte gedachten meer... Ik realiseer me nu, nu ik alleen ben, genieten is beter dan piekeren. Proost. Welterusten allemaal !...Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen !"

En weer kruipt hij binnen achter de laptop "ik ben nog niet klaar hoor" zegt hij tegen zichzelf en tegen ons en lacht wat aangeschoten.

= godverdikkie hee =
pi_255769
04:00 - 05:00

Mijn streams waren een tijdje down, sorry jongens.

Nu ze er weer zijn zitten Bul en Aziz weer te kletsen op de bank binnen. Bul: "Je staart je blind op dingen" Het gaat over Katja volgens mij. "Je denkt steeds: Ik mis 'r ik mis 'r"

-"Tot op heden heb je niks gehoord"
-"ja suggesties"
-"Tot op heden heb je niks gehoord. Punt"
-""
-"Zodra je uit de bus komt krijg je antwoord, hoe weet je dan nu of dat antwoord ja of nee zal zijn ?"
-"weetjuh ik heb daar bepaalde stemmingen over"

Bul zegt een aantal verstandige dingen, as usual, jammer toch alleen van dat cursus-communicatieve-vaardigheden-toontje:
"Je haalt jezelf alleen maar neer" "Probeer het voor jezelf op een lager pitje te houden" "ik heb Katja mee mogen maken dus weet een klein beetje hoe ze is, ik weet hoe jij bent, Katja kent jou (door de tv) heel goed en jij haar maar een heel klein beetje"

Aziz probeert wel wat tegengas te geven "Ik verwacht dingen, ik hoop dat het wat wordt" Hij "mist gewoon bepaalde dingen" en "is ook maar een man he, dat weet je goed"

Bul probeert Aziz te behoeden voor een nieuwe teleurstelling. Aziz moet minder hoge verwachtingen hebben. Er is er echter maar 1 die antwoord kan geven volgens Aziz. Bul zegt hem nu zijn aandacht meer op Anwar te richten. Bul legt uit dat hij voor heel Nederland iets verklaard heeft aan Katja en dat zij daar niet op gereageerd heeft en dat hij dus niet allerlei dingen moet gaan hopen. Aziz wil niet aan het lijntje gehouden worden "weet je hoeveel pijn dat kan doen"

Kut daar gaan de streams weer. De hele sbs site is zelfs onbereikbaar voor me nu.

= godverdikkie hee =
pi_255770
10:00 De werkploeg (Es/Tes/Iwan) is al een tijdje weg. De rest in diepe slaap. Net als ik over vijf minuten.
= godverdikkie hee =
  woensdag 29 maart 2000 @ 11:12:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255771
de mail van Katja waar Aziz vannacht uren mee bezig was eindigde op :ik denk aan je, Liefs van Katja( de gehele mail van Katja aan Aziz bestond uit 4 korte regeltjes)

De streams staan nu gericht op de slaapkamer, boven het gesnurk (van Jop) klinken veel stemmen en geluiden van buiten de bus.

Om 11.40 worden ze even wakker van een achteruitrijdende vrachtwagen, ze draaien zich om en proberen verder te slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 29 Maart 2000).]

  woensdag 29 maart 2000 @ 14:20:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255772
14.10

De werkploeg is zojuist thuis met de boodschappen. Ze hebben een Weekend met een foto van Willeke meegenomen. Tessa loopt met een gele zonnebril op. Jop zegt dat ze nog even willen ontbijten. Aziz lijkt wat te bekomen zijn van zijn nachtelijke gestommel en grinnikt om alles. Antonette gaat douchen zegt ze. (Dat haar!!!)
Tessa vertelt over het inelkaar zetten van het tuinhuis. Target 2 is gehaald. Om twaalf uur waren ze er al achter dat ze het tuinhuis niet voor 13.00 uur inelkaar zouden krijgen, dus zijn ze maar gestopt. Ze hebben ook handtekeningen uitgedeeld aan kinderen. Bij de supermarkt stonden mensen met camera's en fototoestellen. Jop:"Heb je ook nog een winkel geopend?" (Deze opmerking droop van het cynisme, LOL!)
Jop vertelt dat ze dwars door de chat heen zijn geslapen. Hij vind het raar dat de redactie ze niet heeft wakker gemaakt. Ook Bullent heeft zich verslapen, maar die is ziek.
Tessa:"Aziz we hebben zo gelachen om je vannacht! Je was weer zo aan het snurken!"
Antonette heeft in haar slaap "Ja lekker!" geroepen, aldus Bullent.

De thuisblijvers zijn aan het ontbijten. Iwan leest een blad. Tessa gaat eerst douchen, Antonette heeft de kans niet gehad.
Jop zingt steeds het begin van een liedje: Say my name, say my name.
Iwan hangt op twee banken tegelijk te lezen. Hij zegt dat 'ie niet moe is. De meisjes maken op de achtergrond kleutergeluiden.
Ant en Jop zitten tegenover Aziz met eten. Hij wrijft wat in zijn handen maar zegt niks.
Antonette gaat vanavond kip tandoori maken. Tessa:"wanneer?" Aziz:"Ja! Niet nu natuurlijk..."
Bullent vraagt zich af hoe hij zich zal voelen als 'ie morgen vroeg op moet om te werken. Niemand reageert hier op. Ze hebben het over een belegje wat wel erg lekker is.
Antonette vertelt dat ze nog even bij Aziz is geweest toen 'ie zat te laptoppen vannacht. De groep beaamt dat ze hem allemaal hebben gehoord, vooral de Enter-toets was zeer goed hoorbaar. (hihi)
Iwan leest voor uit de weekend(?) Jop wil van alle walletjes eten. Het interesseert Jop niet:"Ik zit te ontbijten!"

14.25
Bullent leest het artikel in de weekend. Ze zijn het erover eens dat het weer een bullshit-artikel is. (Waarom kopen ze dat blad in godsnaam!!)
Tessa weet te melden dat hun brieven zijn gepost. Ze vertelt weer over de mensen met de videocamera's, en dat het bij de vorige winkel, waar de anderen waren, vast veel relaxter was. Tessa: "Iedereen wilde met ons op de foto, op een gegeven moment weet je dan gewoon niet meer wat je aan boodschappen moet doen. Er stonden vervelende mannen bij de hekken, die meenden dat ze lollig waren. Een beetje Popi-Jopi lui. Het was wel mooi, kwamen ze aanrijden, maar ze konden gewoon over de dranghekken heen. Maar er waren er eigenlijk maar een paar. Het was eigenlijk best leuk. De blokhut was mooi, met een veranda ervoor. Tja, die winkel werd heropend, maar wij hadden daar gelukkig geen last van."

Aziz: "Essie die kroop helemaal over me heen, zo van: kerel, kerel" (en dan dat Aziz-lachje.) Dit was een opmerking die uit het niets kwam en waar ook door niemand op gereageerd wordt.

Antonette ruimt de ontbijttafel af. Bullent neemt er nog een met pindakaas. Jop zit naast Iwan en ze lezen weer een ander blad, of weer hetzelfde, ik heb niet opgelet.
Jop: "Tss, pittige uitspraak hoor!" Ze lezen een stukje over Seki.

Het water voor de afwas staat te koken en ik stop er mee.

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 maart 2000 @ 20:31:00 #17
1315 Pooh
Think, think, think
pi_255773
Ze zitten met z'n allen in de tuin en Ant knipt Jop's haar.
Essie is iedereen vragen aan het stellen voor een quiz.
Wat is je grootste blunder?
Ant, wat is je grootste blunder volgens de roddelbladen ?
Ant. weet het niet.
Essie moet nog een vraag voor Ant hebben.
Een leuke vraag. Ehm..
Ant doet nu Aziz zijn haar. Het is zeker iets raars, want ze zegt nu tegen Aziz, ik hou er niet van.
Essie gaat even een stukje keukenrol halen voor Ant.

  woensdag 29 maart 2000 @ 20:33:00 #18
1315 Pooh
Think, think, think
pi_255774
Aziz zijn haar gaat geblondeerd worden. Ant. zegt dat het geel gaat worden. Bullent zegt misschien zelfs oranje.
Bullent: Je wordt een hele andere Aziz. Misschien valt ze (K?) nu wel voor je.
Essie zingt wat..
Essie: Wat doet Bul met schommelstoelen ?
Hij gooit ze om. hihi
  woensdag 29 maart 2000 @ 20:38:00 #19
1315 Pooh
Think, think, think
pi_255775
Es: Van jullie heb ik al genoeg vragen ?
Ik ga even de situaties erop nalezen.
(weer de zangkunsten van Es, Spice Girls)
Bul: Aziz jongen, je gaat eruit zien..
Ik ga het fototoestel pakken.
Bul: Ant wil jij thee hebben ?
Ant: Zo direct binnen, ik ben bijna klaar hiermee. Dan even folie eroverheen gooien.
Aziz: Heel dik haar heb ik.
Nu een close up van Aziz met dat spul in zijn haar.
Aziz: Hoe langer ik zit hoe beter het resultaat zal zijn. Hoe geler.
Es: je ziet er echt beter uit zo.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Aziz: kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
Bul: Doe ook je wenkbrauwen.
Ant: nee absoluut niet.
  woensdag 29 maart 2000 @ 20:42:00 #20
1315 Pooh
Think, think, think
pi_255776
Aziz lijkt op iemand uit een film. Ze zijn aan het denken welke film.
Es: Meteor man.
Es; Hij doet me denken aan Star Trek. Ook zo futuristisch.
Aziz: Plat, weet je.
Bul: Ik heb er het volste vertrouwen in.
Ant: Wie wil er nog meer blonde plukjes.
Aziz: Blonde haren, blauwe ogen. Ik moet van die contactlenzen hebben.
Ze zingen nu wat stukjes van liedjes.
'Blonde haren, blauwe ogen enz.'
Es; Ik blijf maar lachen om jou.
Ik heb ook nog wel bijpassende nagellak als je wilt.
Ant: Hoe oud was je toen je dit ook had ?
Aziz: 18
Ik ben niet veranderd, ik blijf nog steeds kind. Ik kan ook serieus doen. Maar ik hou ook van gek doen.
Aziz: Het moet er echt drie kwartier inzitten.
Ant; Ik heb het toch niet op mijn shirt zitten he?
Es: Ik moest een keer met zulke krulspelden over straat lopen.
  woensdag 29 maart 2000 @ 20:43:00 #21
1315 Pooh
Think, think, think
pi_255777
Weer een closeup van Aziz.
Es: je lijkt zo wel op een tekenfilmfiguur.
Aziz: Welke dan ?
Es zit Aziz uit te lachen.
Ik ga weer even stoppen doeii
pi_255778
Antonette is nu Jop zijn haren aan het knippen in de tuin.
Ze is aan het vertellen dat ze nu gewoon doorverzekerd wordt dus als zij hem in zijn oor zou knippen krijgt Jop vergoedering van de verzekering.
Jop: O knip mijn oor er dan maar af nu. Krijg ik lekker geld
Ant: Nee want dan hoef ik je niet meer. Ik hou niet van mannen met halve oren
Ant: geintje

btw ik vind de haren van Antonette wel heel leuk zo

Oei, close up van Aziz die even zijn hoofd om het hoekje steekt, ziet er eng uit zeg

Jop wil na de bus een parachutespring-diploma halen.
Hij heeft in Australie gesprongen

Ant: Aziz!! Kom eens effe hierheen!!!
effe kijken je bent bijna klaar dan ga ik je zo uitspoelen
Aziz: O maar dan mag ik wel hier blijven staan hè?

Antonette en Jop praten weer verder en Aziz loopt toch weer weg. Een beetje verveeld loopt hij te fluiten.

Jop vindt skiën veel leuker dan snowboarden. Antonette kan niet zo goed skiën. Jop denkt dat als je het allebei doet dat je dan door de verschillende tactieken wordt misleid. Je kunt je beter op 1 ding concentreren.
(ik weet het helemaal niet interessant maar dit is echt alles wat er gebeurt op dit moment)

Ant: bijt het nu niet op je kop Aziz
Aziz: Nou als het bijt danne uh uh uh uh uh weet ik dat het effect heeft
Ant: dat is het teken dat het eruit moet
Aziz: Vorige keer had ik blaren op mijn kop
Ant: dat is natuurlijk niet de bedoeling lieve schat
Ant: ik haal het er nu uit hoor
(commentaar van Aziz)
Ant: ik ben hier de kapster, niet jij

Antonette had eens een klant die helemaal onpasselijk werd van het blonderen. Die moest een week later terug komen om het af te maken dus die heeft een week voor lul gelopen.

Ze zijn nu naar binnen om het uit te spoelen in de douche.
Ant: je wordt wel een beetje nat hoor Aziz
Antonette moet heel hard lachen om het resultaat.
Ant: het is een beetje geel hoor
(effe wachten tot ik hem ook kan zien)
Ant: het is heel goed licht geworden, voor iemand met donker haar
Aziz: perfect, klasse Antonette

Hij heb blaren op z'n kop.
Aziz: niet gaan krabben want dat doet echt pijn
Aziz: Zie je het wel Antonette?
Ant: ja hoor

pi_255779
Oh my god!!
Iedereen lacht wel wat. vooral Esmeralda lacht het hardst.

Tessa vind het wel grappig. Iedereen vind het wel leuk (zeggen ze)

Iwan: er komt rook van z'n kop af
Ant: ja de eerste keer dat ik dat zag schrok ik daarvan maar dat is gewoon de warmte

Aziz: leuk man ik vind het top

Oh my god!! Dat is alles wat ik kan zeggen

Het schijnt heel erg pijn te doen. Dat is ook helemaal niet gek. Al die troep in z'n haren.
Ant: met iets uitgroei vind ik het zelf persoonlijk mooier

Es komt grinnikend naar buiten
Aziz: vind je het leuk Essie?
Essie: ha ha ha nee
Essie: jewel hoor het is leuk. het komt wel weer goed hoor Aziz
en weer een spicegirl neurietje komt eruit
Aziz: ze zitten te voetballen daar
Aziz: Tony weer natuurlijk (?)
Jop: ja ja die tony. Ik ga mijn stukkie afschrijven
Jop is nu met zijn handen bezig met Az zijn haar en gaat nu naar binnen, zingend weliswaar
Van veraf hoor je Tes: Hé Joppie!!
en gegiechel van Esmeralda
Aziz ziet al helemaal voor zich hoe iemand nu zou vragen:
hé waar is Aziz?

Iwan zit ietwat verloren op een stoel wat te fluiten. Nou ja hij zal zich wel vermaken. Of niet.

Antonette is heel professioneel bezig.
Iwan: en als je het nou laat groeien, Aziz, krijg je dan krullen?
Aziz: ja dan krijg ik krullen. dat zie je ook op die foto.
Bij de persconferentie had hij het opgeschoren.
Ant: opgeschoren vind ik wel mooi maar ik vond het te kaal

Iwan gaat naar binnen.
Ik vraag me af wat er binnen allemaal gezegd wordt maar op dit moment schijnt Aziz interessanter volgens de regie
Ant: het duurt wel wat lang hè?
Aziz: ja maar dat vind ik niet erg
Ant: ik kan nu niemand meer blonderen
Aziz: maar dat hoeft ook niet meer
Aziz: ik vind het wel lief dat je dit doet Antonette
Ant: nou ik ben blij dat mijn collega's een potje in mijn tas gedaan hebben
Aziz: ja ik ook
Aziz: de eerste blonde marokkaan. ha ha ha
Ant: maar er zijn heel veel jongens die het doen
Aziz vind het altijd lekker bij de kapper
Bullent komt naar buiten
Bul: Oh wow Oh wow heel tof ja heel leuk. complimentjes voor de kapster hoor echt waar
Gaaf man mooi joh
Aziz: het is nu durven en doen
Ant: jij durft en ik doe
Aziz: nou jij durft ook
Ant: ja ik zei nog dat ik het helemaal niet mooi zou vinden maar het valt best mee
Bul: en het wordt alleen nog mooier
Aziz: ja er komt een speciale gloed overheen en uitgroei
bullent gaat naar binnen
komt nu weer buiten
bul: de mailtjes zijn weer binnen
jop is ze aan het lezen. En inderdaad nu hoor ik jop voorlezen

pi_255780
Ze hebben nu over een film met een hele gespierde vrouw erin. Antonette vind dat heel mooi
Aziz: die is heel mooi ja
Aziz: bij Cher zie je zo dat je zich heeft laten verbouwen
Ant: ja haar onderste ribben
Aziz: en haar heupen
Ant: oh dat wist ik niet

pijnlijke stilte zeg. Saai

Ant: donker haar is makkelijker om te knippen want dat zie je beter (of was het nou andersom)
Ant: we moeten echt gaan genieten nu jongen
Aziz: dat doen we nu ook
Ant: ja maar dat is niet genoeg
Aziz: die boodschappenlijstjes moeten we ons niet meer druk om maken
Ant: jij was gisteren bang dat ik het ging zeggen he
Aziz: nou je moet zelf weten of je het zegt
(waarover ze het nu hebben is mij eventjes ontgaan)

Tessa komt buiten.
Aziz: vind je het leuk
Tessa: ja ik vind het leuk
Ant: heb je mailtjes gehad?
Tes: ja 3. heel lief. er zat een gedicht bij
Tessa is nu rondjes aan het rennen dus is nu een beetje rottig te verstaan
Ant: He tessa is het goed dat ik je jas morgen was want deze handdoeken moeten snel gewassen worden
Tes: ja da's goed joh
Aziz: Tes wil jij afvallen?
Tes: nee ik moet mijn energie kwijt

oke ik hou er mee op nu

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')