Zal wel te maken hebben metquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:53 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-treinreiziger.html
ChillToch ¤65 aan claims.
Op de Frontpagequote:'ProRail schuldige van treinchaos 17 december'
De problemen op het spoor op 17 december zijn deels veroorzaakt door blunders van spoorwegbeheerder ProRail. Zo konden wissels bevriezen doordat de verwarming was uitgezet. Dit concludeert RTL Nieuws op basis van interne verslagen en logboeken.
Op donderdag 17 december liep het treinverkeer na sneeuwoverlast volledig vast. Volgens RTL Nieuws blijkt dat ProRail onvoldoende was voorbereid op het winterweer. Zo was bijvoorbeeld de wisselverwarming niet getest. De verwarming van alle wissels op station Den Haag Hollands Spoor was uitgezet.
De NS concludeerde eerder al dat het treininfarct grotendeels de schuld was van ProRail.
Welnee manquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:22 schreef Cothen het volgende:
'ProRail schuldige van treinchaos 17 december'
Zou er dan nu eindelijk iets gedaan worden aan de wanprestaties van die toko?
Als ze ook zo omgaan met hun verwarming dan heeft het kantoorpersoneel het nog knap koud gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef James1988 het volgende:
Wat een faalhazen bij ProRail, de wisselverwarming én niet testen, en ook nog eens uitschakelen.
quote:Uiteindelijk had de politie om 00.30 uur beet en nam de verdachte persoon mee. De vertraging op en rond het baanvak was groot. Een intercity kreeg anderhalf uur aan de broek. Rond 1.30 uur keerde de rust op het baanvak terug.
Had je dat verwacht van prorail dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker professioneel gedocumenteerd ook
[..]
Ah joh, gewoon jargon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker professioneel gedocumenteerd ook
[..]
Niet, "baanvak" is spoorbreed jargon.quote:
"de politie had beet"quote:
Ik behoor niet tot dat bedrijf, maar ik ben wel goed in zulke jargon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de politie had beet"
"Een intercity kreeg anderhalf uur aan de broek"
Alleen al de bron van al die documenten. Dat gebouw heet gewoon "officieel" Inktpot WTF
Wat voor kleiboeren zijn het daar eigenlijk joh
ja. Ik ken ook in die taaltsjuh sgreife als ut moedquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot dat bedrijf, maar ik ben wel goed in zulke jargon.
De komende dagen zullen meer van deze transporten komen, rond 9:00 en 21:00 vertrek te Wt.quote:VR203-2 + 291 + 6 sloopbakken + Kirow
15-01-2010 51901 Wt-Zlr
Wt v 08:45
Ht a 09:57
Ht v 10:10
Ut - 11:05
Amf - 11:21
Zlr a 12:30
Iets met bollen denk ik, want HGB-II heet "Tulpenburg".quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleiboeren zijn het daar eigenlijk joh
Vaarwel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Een groot deel zal spoedig naar de sloper vertrekken, een ander klein deeltje word ergens anders terzijde gesteld.
Daarnaast staan er ook 2 pics bij.quote:Weert moet leeg, omdat de instemming met de gemeente Weert om er sloopstellen te stallen 1 januari afliep of 1 februari afloopt.
Helaas is er niet super veel stalling plek, waar ze al deze stellen kwijt kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |