Eindbestemming van deze trein is Zlr (Zwolle Rangeerterrein)quote:203-2 met ABk921, 960, 529 en Bk921 en Obelix om 10.17 uit Ht vertrokken r. Ut.
Eens met Jamesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op je eigen site, ja. En dat je de meest interessante/opvallende hier linkt. Maar niet alles hier neergooien a.u.b.
Nou nou nou. De grond in slaan nogal liefst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef DenS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen die een leuk projectje van iemand weer de grond in slaat.
Er was nog niks bekend over welke stations. Neem aan dat Ruben de stations neemt die hij vandaag heeft geposts. Verder was hij het van plan om het nog kleiner te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou. De grond in slaan nogal liefst.
Tuurlijk vindt iedereen het best interessant. Behalve als je iedere dag eerst een lap van 50 van die grafiekjes voorbij moet scrollen, dan gaat de lol er gauw af. Daarom: publiceer het ergens, link ernaartoe voor de mensen die alles willen zien, post de opmerkelijkste grafiekjes hier, iedereen blij. Dat is heel iets anders dan de grond in slaan. Het is ook niet de bedoeling dat dit het grote grafiekjestopic wordt natuurlijk.
Hela, mijn smiley! Die is niet vrijgegeven voor gebruik in deze grafieken. S.v.p. verwijderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef RubenK het volgende:
Heb het er even bij gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer statistieken!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hela, mijn smiley! Die is niet vrijgegeven voor gebruik in deze grafieken. S.v.p. verwijderen.
Het punt is dat het lang niet iedereen interesseert... hoe leuk het project ook is. Mij boeit de hoeveelheid vertragingen op Amersfoort me niets omdat ik daar nooit kom, en een ander zal nooit interesse hebben in Utrecht. Pas wanneer je van ieder Nederlands station zoiets op kunt vragen wordt het voor iedereen interessant, en meer dan 300 stations wil je helemaal niet in dit topic hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef DenS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen die een leuk projectje van iemand weer de grond in slaat. Wat is er nou mis met 1 post rond de klok van 00:00 met wat leuke statistieken en de laatste trein-nieuws. Heb je alles mooi in 1 overzicht. Als je het op een website gooit, dan kijkt er toch niemand na. En vind je het niks? Dan scroll je toch een stukje verder.
Geef het een kans?
a) Een grammaticaal drama.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef DenS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen die een leuk projectje van iemand weer de grond in slaat.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hela, mijn smiley! Die is niet vrijgegeven voor gebruik in deze grafieken. S.v.p. verwijderen.
quote:
allemaal heel leuk en aardig bedoeld natuurlijk, maar wat leert ons dit nu feitelijk? Zou er niet gecorrigeerd moeten worden voor het aantal treinen wat een station aandoet? Een verklaring voor verschillenquote:
Mijn idee. Persoonlijk vind ik het alleen maar interessant hoeveel treinen die met vertraging zijn vertrokken van Amersfoort of Utrecht die vertraging hebben ingelopen bij aankomst in Zwolle.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het punt is dat het lang niet iedereen interesseert... hoe leuk het project ook is. Mij boeit de hoeveelheid vertragingen op Amersfoort me niets omdat ik daar nooit kom, en een ander zal nooit interesse hebben in Utrecht. Pas wanneer je van ieder Nederlands station zoiets op kunt vragen wordt het voor iedereen interessant, en meer dan 300 stations wil je helemaal niet in dit topic hebben lijkt me.
Volgende week wordt er dus meer duidelijk.quote:'NS zette zelf wisselverwarming uit'
DEN HAAG - CDA-Tweede Kamerlid Ger Koopmans wil dat minister Camiel Eurlings (Verkeer) de directie van ProRail op het matje roept. Aanleiding zijn berichten dat de spoorbeheerder de problemen door de sneeuwval zelf deels heeft veroorzaakt door het uitzetten van de wisselverwarming. Zo bevroren op 17 december daardoor alle wissels op het station Den Haag Holland Spoor.
Koopmans noemt dat bij RTLZ vrijdag „onbestaanbaar” en „een vorm van nonchalance en onvoorbereid zijn die een organisatie als ProRail absoluut onwaardig is”. De minister moet het bedrijf laten weten dat dit niet nogmaals mag voorkomen, aldus de fractiewoordvoerder.
Volgende week woensdag is er in de Tweede Kamer een spoeddebat met Eurlings over de verkeerschaos door het barre winterweer. Op 17 december schrapten NS en ProRail een flink aantal treinen. Het verkeer in en rond Utrecht kwam zelfs enige tijd volledig stil te liggen.
In verslagen van ProRail voor onder andere de minister, die RTL Nieuws donderdag verspreidde, wordt alleen gesproken van „strubbelingen” met de wisselverwarming op Den Haag HS zonder de achtergrond daarvan te benoemen.
HAquote:'NS zette zelf wisselverwarming uit'
Ik heb de titel al aangepast, alleen FOK! heeft hem nu nog niet doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie daar toch duidelijk een T tussen zitten
ehm een belg die klaagt over de NSquote:AMSTERDAM - De NS mag de slogan ‘wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein’ niet meer gebruiken in haar reclames. Dat is de uitspraak van de Reclame Code Commissie over een reclame voor zakelijke reizigers.
Een Belg had over de reclame geklaagd, omdat hij regelmatig last heeft van vertragingen wanneer hij met de treinen van de Nederlandse Spoorwegen reist, meldt Trouw.
De NS stelde dat de slogan niet wil suggereren dat de treinen altijd op tijd rijden en dus niet al te letterlijk moet worden genomen. De commissie geeft de NS daarin gelijk, maar stelt wel dat in de reclame al te stellig wordt beweerd dat de trein het meest betrouwbaar vervoermiddel is. Zakelijke treinreizigers komen niet altijd op tijd op de plaats van bestemming.
De NS en de Belg kunnen nog in beroep gaan tegen de uitspraak.
Nee, je vergeet dat geval dat achter de Obelix hingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef greavy het volgende:
203-2 met ABk921, 960, 529 en Bk921 en Obelix
Dat was de combinatie.
Was daar raar aan? Ik heb als hollander geklaagd over en bij de nmbs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ehm een belg die klaagt over de NS
Ook op Den Haag Centraal <-> Utrecht Centraal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
SLT is weer op de rails ja op Rotterdam <-> Gouda Goverwelle, zat er vanochtend nog in.
Ik kan het niet vatten dat de NMBS de punctualiteitscijfers probeert op te krikken door de reistijd geleidelijk aan te verlengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Was daar raar aan? Ik heb als hollander geklaagd over en bij de nmbs.
De RCC is wel lichtgevoelig dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ehm een belg die klaagt over de NS
Mja, zo werkt de RCC. Eén klacht is voldoende.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De RCC is wel lichtgevoelig dan.
Een reclame van de buis halen omdat juist die ene verongelijkte treinreiziger hinder vindt van de NS en ook nog gaat bleiten.
Wel stoppen in Almere Buiten, maar niet in Leiden Centraal? Apart...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Zoals peterselieman al zei, 2x pu Groningen-Assen-Zwolle-Almere Buiten-Almere Centrum-Duivendrecht-A'dam Zuid-Schiphol-Den Haag (dat zijn alle stops).
Leiden wordt wel een stop. hier vindt de 7/8 minuten overstap plaats met de IC richting Den Haag HS en Rotterdamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:15 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wel stoppen in Almere Buiten, maar niet in Leiden Centraal? Apart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |