Zal wel te maken hebben metquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:53 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-treinreiziger.html
ChillToch ¤65 aan claims.
Op de Frontpagequote:'ProRail schuldige van treinchaos 17 december'
De problemen op het spoor op 17 december zijn deels veroorzaakt door blunders van spoorwegbeheerder ProRail. Zo konden wissels bevriezen doordat de verwarming was uitgezet. Dit concludeert RTL Nieuws op basis van interne verslagen en logboeken.
Op donderdag 17 december liep het treinverkeer na sneeuwoverlast volledig vast. Volgens RTL Nieuws blijkt dat ProRail onvoldoende was voorbereid op het winterweer. Zo was bijvoorbeeld de wisselverwarming niet getest. De verwarming van alle wissels op station Den Haag Hollands Spoor was uitgezet.
De NS concludeerde eerder al dat het treininfarct grotendeels de schuld was van ProRail.
Welnee manquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:22 schreef Cothen het volgende:
'ProRail schuldige van treinchaos 17 december'
Zou er dan nu eindelijk iets gedaan worden aan de wanprestaties van die toko?
Als ze ook zo omgaan met hun verwarming dan heeft het kantoorpersoneel het nog knap koud gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef James1988 het volgende:
Wat een faalhazen bij ProRail, de wisselverwarming én niet testen, en ook nog eens uitschakelen.
quote:Uiteindelijk had de politie om 00.30 uur beet en nam de verdachte persoon mee. De vertraging op en rond het baanvak was groot. Een intercity kreeg anderhalf uur aan de broek. Rond 1.30 uur keerde de rust op het baanvak terug.
Had je dat verwacht van prorail dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker professioneel gedocumenteerd ook
[..]
Ah joh, gewoon jargon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker professioneel gedocumenteerd ook
[..]
Niet, "baanvak" is spoorbreed jargon.quote:
"de politie had beet"quote:
Ik behoor niet tot dat bedrijf, maar ik ben wel goed in zulke jargon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de politie had beet"
"Een intercity kreeg anderhalf uur aan de broek"
Alleen al de bron van al die documenten. Dat gebouw heet gewoon "officieel" Inktpot WTF
Wat voor kleiboeren zijn het daar eigenlijk joh
ja. Ik ken ook in die taaltsjuh sgreife als ut moedquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot dat bedrijf, maar ik ben wel goed in zulke jargon.
De komende dagen zullen meer van deze transporten komen, rond 9:00 en 21:00 vertrek te Wt.quote:VR203-2 + 291 + 6 sloopbakken + Kirow
15-01-2010 51901 Wt-Zlr
Wt v 08:45
Ht a 09:57
Ht v 10:10
Ut - 11:05
Amf - 11:21
Zlr a 12:30
Iets met bollen denk ik, want HGB-II heet "Tulpenburg".quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleiboeren zijn het daar eigenlijk joh
Vaarwel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Een groot deel zal spoedig naar de sloper vertrekken, een ander klein deeltje word ergens anders terzijde gesteld.
Daarnaast staan er ook 2 pics bij.quote:Weert moet leeg, omdat de instemming met de gemeente Weert om er sloopstellen te stallen 1 januari afliep of 1 februari afloopt.
Helaas is er niet super veel stalling plek, waar ze al deze stellen kwijt kunnen.
Wikipediaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef Light het volgende:
Waarom lopen de stationsklokken eigenlijk niet overal gelijk?
Dat is dus niet mogelijk, want een stationsklok is op de moederklok van KPN aangesloten, en die loopt exact goed. Meer info in de Wikiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Ascendancy het volgende:
Is het niet gewoon om vertragingen te maskeren? Dat ze die klokken gewoon af en toe 2 minuten stilzetten om de 90% te halen?
Ja, leuk, zo'n Wikikverhaaltje. De beide kanten van de klok op spoor 2 van Almelo de Riet (amri) lopen niet gelijk. Daar zit een minuut tussen. Blijft mijn vraag: waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Wikipedia
[..]
Dat is dus niet mogelijk, want een stationsklok is op de moederklok van KPN aangesloten, en die loopt exact goed. Meer info in de Wiki
ik kan niet anders bedenken dan dat een van de klokken niet goed afgesteld is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, leuk, zo'n Wikikverhaaltje. De beide kanten van de klok op spoor 2 van Almelo de Riet (amri) lopen niet gelijk. Daar zit een minuut tussen. Blijft mijn vraag: waarom?
Da's wel de meest logische verklaring. Maar het is wel irritant.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan niet anders bedenken dan dat een van de klokken niet goed afgesteld is.
Dat doen ze niet. Vertragingen minder dan 3 minuten worden niet opgenomen als officiële vertragingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Ascendancy het volgende:
Is het niet gewoon om vertragingen te maskeren? Dat ze die klokken gewoon af en toe 2 minuten stilzetten om de 90% te halen?
off: is me werkelijkwaar nog nooit opgevallen, ik stap elke ochtend op de riet op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, leuk, zo'n Wikikverhaaltje. De beide kanten van de klok op spoor 2 van Almelo de Riet (amri) lopen niet gelijk. Daar zit een minuut tussen. Blijft mijn vraag: waarom?
Inmiddels is het (of wordt het nog) 5 minuten. Dit is vorig jaar besloten door de overheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Vertragingen minder dan 3 minuten worden niet opgenomen als officiële vertragingen.
Op Internationaal gebied is er bij een verschil van 5 minuten of meer sprake van een vertraging.
Bron en meer (Volkskrant)quote:UTRECHT - De NS krijgt van de overheid vanaf 2010 2 minuten extra respijt om een trein op tijd te laten aankomen. In plaats van de huidige 3 minuten wordt een trein voortaan pas als vertraagd beschouwd als deze 5 minuten te laat is. Dit zegt de nieuwe president-directeur van de NS, Bert Meerstadt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef RubenK het volgende:
Heeft iemand het vingerverf emoticon voor me?
Op je eigen site, ja. En dat je de meest interessante/opvallende hier linkt. Maar niet alles hier neergooien a.u.b.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef RubenK het volgende:
Zijn er mensen die graag hebben dat ik deze statistieken geautomatiseerd elke ochtend neergooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |