abonnement Unibet Coolblue
pi_255714
Zojuist vernomen via de Busbuis:
"Ik zit lekker in mijn vel"
"Ik kan nu pas weer ademen"
"Er is zo'n last van mijn schouders gevallen"
"Die man had zo'n macht"
"Nu pas wordt het leuk in de bus."
"Ik kon soms niet slapen, lag maar achter me te kijken."

En ze gaat maar door, Tessa de Gifspons.
Inderdaad, met alle schijnwerpers nu op de BusTeef gericht gaat het afschuwelijke kreng af. Het kan mij niet snel genoeg zijn. Er zijn weinig mensen waar ik een hekel aan heb, maar deze walgelijke parodie op een mens hoeft er geen enkele moeite voor te doen. Het venijn is haar ingeboren, hier ligt geen persoonlijkheidsstoornis aan ten grondslag. Dit is Teef Tessa zoals ze gebakken is, en waarschijnlijk kreeg ze het van huisuit mee. De condooms waren zeker op daar.
Achterbaks, schijnheilig, hypocriet, leugenachtig, draaikonterig, hetzerig, berekenend, lelijk, vet, kleinzerig, manipulerend, stokend...
Ik heb in ieder geval geen woorden genoeg om mijn afschuw van dit takke(n?)wijf uit te drukken.
Weet iemand nog een paar fraaie adjectieven voor deze schertskut op poten?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255715
Het is wel erg gemakkelijk om op deze manier gif te spugen over een persoon. Ik wil best naar je luisteren, maar kom dan met argumenten aan, en niet met gif spugen alleen. En dat terwijl jouw lijdend voorwerp zeker niet mijn favoriet is. Zullen we het eens proberen?
pi_255716
Ik spuug geen gif, dit is wat er gebeurt!
En elders heb ik al -tig argumenten aangedragen waarom deze achterbakse teef niet deugt, en velen met mij.
Trouwens, het beste argument is het gedrag van dat stuk gif op de buis. Open en bloot, iedereen kan het zien.
Heb je de slaap al uit je oogjes gewist?
Lees eens wat meer forumstukjes voordat je al je kruit verschiet op mijn bijdrage.
Het hoofdje "Tessa" van Quenda is heel verhelderend. Een heleboel mensen op wie je je kunt afreageren. Nu lijk ik net de enige.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 20:12:00 #4
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_255717
Wow! Zelden iemand gezien die zo'n hekel heeft aan Tessa. Je haat jegens haar streeft zelfs de mijne ver voorbij.....

Maar omdat er al genoeg negatiefs over Tessa geschreven is, zal ik hier geen toevoeging meer plaatsen waarin ik mijn afschuw over haar uit.
In plaats daarvan zou ik willen volstaan met een spreuk welke voor niet alleen voor Tessa, maar ook voor alle andere mensen geldt.(mezelf incluis dus!)

" The game of life is a game of boomerangs. Our thoughts, deeds and words
return to us sooner or later with astounding accuracy"

Moge dit voor Tessa echter liever 'sooner' dan 'later' bewaarheid worden!


The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_255718
Ik vind Tessa eigenlijk wel o.k. !

Ze is gewoon duidelijk en eerlijk, zo komt ze op mij in ieder geval wel over.

Ze heeft wel haar op d'r tanden, maar daar is toch niets mis mee. Als een van de weinigen in de bus komt ze redelijk goed uit haar woorden.

[Dit bericht is gewijzigd door SinD (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:31:00 #6
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_255719
quote :

De achterbakse Teef sprak zich uit


ik dacht dat je iemand anders bedoelde

  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:59:00 #7
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_255720
wat nou sylvana wegstemmen. wat is er mis met haar? ze presenteeerd toch gewoon spontaan en heel relext. tessa valt trouwens ook wel mee, ze kon het gewoon niet vinden met seki.

dilbert

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  dinsdag 28 maart 2000 @ 22:15:00 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_255721
quote:
op 03-28-2000 om 09:59 PM schreef dilbert het volgende:
wat nou sylvana wegstemmen. wat is er mis met haar? ze presenteeerd toch gewoon spontaan en heel relext. tessa valt trouwens ook wel mee, ze kon het gewoon niet vinden met seki.

dilbert



WAT ? , ik geloof dat er geen dommer iemand op aarde bestaat. Typisch geval van sbs6.

Spontaan en relext ? - Ze kan niet eens herhalen wat de redactie haar voorzegt zonder minimaal 2 fouten te maken in een lettergreep.

Laat ze maar lekker sexquizz op de fiets presenteren en het liefst zonder zadel (houd ze misschien haar kop dicht)

  dinsdag 28 maart 2000 @ 22:34:00 #9
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255722
quote:
op 03-28-2000 om 07:32 PM schreef Borgia het volgende:
Zojuist vernomen via de Busbuis:
"Ik zit lekker in mijn vel"
"Ik kan nu pas weer ademen"
"Er is zo'n last van mijn schouders gevallen"
"Die man had zo'n macht"
"Nu pas wordt het leuk in de bus."
"Ik kon soms niet slapen, lag maar achter me te kijken."

Borgia, ik deel je oprechte boosheid en onbegrip over wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Ik heb echter bewust, omdat ik weet dat tijdens het schrijven de woede en onmacht om SEKI weer boven zullen komen, naar aanleiding van het zien van de aflevering als vanavond een moment genomen van bezinning. Wanneer ik dit niet had gedaan, zou ik mogelijk je poging om op dit forum bepaalde bussagiers verbaal te wurgen nog proberen te overtreffen

Aanleiding is daar zeker toe. Onze Tessa ontpopt zich immers langzamerhand als een steeds vetter en hongeriger wordend koekoeksjong, om het hardst piepend: 'voed mij, voed MIJ' in het koor van onschuldige kuikens dat gevormd wordt door de bussagiers. De kijkers die de busbewoners in leven houden met hun telefoonguldens, als waren het wormen en insecten, herkennen deze infiltrant niet als het ongewenste stiefkind dat ze is. En zij zal niet rusten voor ze haar nestgenoten, onbewust van de dreiging uit hun midden, over de rand van het nest naar een zekere dood op de grond heeft geholpen.

Het was ongepast, wat ze zei vandaag over SEKI. Het was een onnodige schop na en het had haar gesierd als ze haar triomfantelijke opmerkingen onder stoelen of banken had gestoken. Het was ook een kwalijke zaak dat SBS (om de situatie rond SEKI's vertrek nog wat verder te verduisteren?) juist deze beelden uitzond en niets van het gekrakeel dat de hele avond en nacht de Bus beheerste. De redactie lijkt te willen suggereren dat SEKI's moedige stap de rust heeft teruggebracht in De Bus, terwijl aandachtige kijkers en lezers van de streamverslagen weten dat het tegendeel het geval is.

Afsluitend, het is mijn indruk dat er op dit Forum vaak discussies zijn tussen twee (of misschien wel meer) groepen of categoriën van 'posters'. De ene groep probeert helder en duidelijk (en soms op behoorlijk gepeperde wijze) te verwoorden wat zijn voornamelijk afkeurende gevoelens omtrent te gebeurtenissen in De Bus zijn en spitst de discussie toe op de het aspect van manipulatie door SBS/J. de Mol. Deze groep bevat voornamelijk mensen die SEKI heel positief bekijken en een uitgesproken hekel hebben aan Iwan en Tessa. De tweede groep is meestal wat korter van stof, wat minder negatief over De Bus in het algemeen en bekijkt het klaarblijkelijk meer als 'fan' van individuele bussagiers. Hier zijn de beide laatsten juist het populairst. Ben ik de enige die dit verschil in attitude opmerkt, (of moet ik misschien gewoon wat minder crack roken? ) en wat zou hiervoor een verklaring kunnen zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 28 Maart 2000).]

pi_255723
[quote]
MEISTER: Ik heb echter bewust, omdat ik weet dat tijdens het schrijven de woede en onmacht om SEKI weer boven zullen komen, naar aanleiding van het zien van de aflevering als vanavond een moment genomen van bezinning.
BORGIA: Ahhhhhhhh, ook gij... die machteloze woede! Herkennudie?
MEISTER: Wanneer ik dit niet had gedaan, zou ik mogelijk je poging om op dit forum bepaalde bussagiers verbaal te wurgen nog proberen te overtreffen
BORGIA: Je bedoelt....wanneer je je niet ingehouden had, had je een nog scherper stukje geformuleerd? Je doet bepaaldelijk (Luns, weet je nog?) niet voor mij onder.

Meister, je bent mijn meester, wat ben jij heerlijk vilain.
Wat betreft je idee over de twee groepen posters die hier zijn, daar kan ik geheel inkomen, me zelfs in een van die groepen terugvinden.
Brandende vraag. Wat is de jouwe? In afwachting van je juweeltje neem ik een fijne blow op je

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255724
Borgia,

Ik blow niet, maar deel wel je mening over Tessa

pi_255725
Quote VARA-gids: Fokzine - net als tijdens Big Brother met afstand het leukste, want het minst op schelden gerichte, discussieforum
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_255726
Lily,
hoe krijg jij een gifje, terwijl er alleen jpg-tjes mogen?
ja, die blow he, dat komt zo, ik heb een jaren 60 syndroom en dat blijkt chronisch.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255727
Cesare BORGIA: Ook ik meld mij in het leger dat strijdt tegen SBS/J. de Mol.Het zijn duivelse slangen die onschuldige en gemakkelijke prooien als Seki uitzuigen. Ze worden iedere dag verdachter!
Nu weer dekken ze zich in door Seki nog even publiekelijk na te schoppen door zijn criminele verleden te onthullen, en zich vervolgens opstellen als barmhartige samaritaan door hem z'n zuurverdiende centen terug te betalen, wat een schande! Maar daar trappen wij niet in, daar schoppen we tegen!
Ik hoop dat Seki niet teveel schade heeft opgelopen door deze openlijke martelpraktijken, en ik kan hem maar een goede raad geven voor de toekomst...

'Van de mensen kan men in het algemeen zeggen dat ze ondankbaar, wispelturig en huichelachtig zijn, dat ze wegvluchten voor gevaar en belust zijn op geldelijk gewin. Zolang je goed voor hen bent, staan ze volledig voor je klaar. En hebben hun bloed, hun bezit, hun leven en hun kinderen voor je over wanneer de noodzaak daartoe ver weg ligt. Maar wanneer deze dichtbij komt, keren ze je de rug toe.'

gratis en voor niet
pi_255728
Ha TOM B.
Geen woorden maar daden hoor. In dit geval: verspreid je kennis, schrijf voor de gehoorgestoorden, roep in de woestijnen! Jou wel toevertrouwd dacht ik zo. En die Meister is ook niet mis.
(Hoe kom je nou op Cesare? Er waren ook nog Alessandro Borgia (paps de paus Alex VI, rond 1500), Lucretia, en nog een jong vermoorde zoon. Zeker associatie gelegd met Macchiavelli? Nee, niet Cesare voor mij.)
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 23:49:00 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_255729
t zijn maar mensen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 29 maart 2000 @ 00:17:00 #17
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255730
quote:
op 03-28-2000 om 11:49 PM schreef Machiel het volgende:
t zijn maar mensen

Nee maar, zonder dat je er erg in hebt schrijf je op hetzelfde forum als de vleesgeworden Hollandsche nuchterheid® in eigen persoon !!! Goed zo, jongen. Alle ergerlijke trekjes van deze personen die zelf de publiciteit verkiezen zien we voortaan door de vingers. We zijn immers hetzelfde als zij! Ook wij eten, slapen, neuken (nou ja, bij wijze van spreken dan )en naaien elkaar af en toe ook op andere wijze, en dat wij dat niet zoals zij in een glazen kooi midden op het marktplein doen, dat doet totaal niet ter zake. Dus, onthoudt allen: wanneer we straks weer een hoofd boven het maaiveld zien verschijnen....kijken we gewoon de andere kant op ....

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 29 Maart 2000).]

  woensdag 29 maart 2000 @ 03:24:00 #18
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255731
Het ging hier over Tessa?
Ze heeft mooie arcadische wenkbrauwen.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 maart 2000 @ 03:45:00 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255732
quote:
op 03-29-2000 om 03:24 AM schreef Roache het volgende:
Het ging hier over Tessa?
Ze heeft mooie arcadische wenkbrauwen.

Um, als je met 'arcadische wenkbrauwen' doelt op een soort utopisch zonovergoten landschap waarin het fijn toeven is en waar zij dan de rol van noeste boerin (of een van de koeien voor mijn part) speelt kan ik een heel eind met je meegaan. Zo niet.....dan niet.

  woensdag 29 maart 2000 @ 04:02:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255733
quote:
op 03-29-2000 om 03:45 AM schreef Meister het volgende:
Um, als je met 'arcadische wenkbrauwen' doelt op een soort utopisch zonovergoten landschap waarin het fijn toeven is en waar zij dan de rol van noeste boerin (of een van de koeien voor mijn part) speelt kan ik een heel eind met je meegaan. Zo niet.....dan niet.

Nee pupke, ze zijn mooi arcadisch van vorm, zijnde een boog beschrijvend. Tja, meer kan ik er ook niet van maken...... Maar dat zonovergoten stuk utopie wat je beschrijft vind ik ook heel leuk, waar is dat?

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 maart 2000 @ 13:46:00 #21
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255734
Hmmm, arcadisch is afgeleid van Arcadië. In de literatuur veelal gebruikt bijv. naamwoord om een landschap met bovenstaande eigenschappen te beschrijven. Of het ook boogvormig betekent, durf ik te betwijfelen. Maar weet je wat....ik ben gewoon veel te lui om het op te zoeken

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 29 Maart 2000).]

  woensdag 29 maart 2000 @ 13:54:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255735
quote:
op 03-29-2000 om 01:46 PM schreef Meister het volgende:
Hmmm, arcadisch is afgeleid van Arcadië. In de literatuur veelal gebruikt bijv. naamwoord om een landschap met bovenstaande eigenschappen te beschrijven. Of het ook boogvormig betekent, durf ik te betwijfelen. Maar weet je wat....ik ben gewoon veel te lui om het op te zoeken


Toch is het zo.

(Hmm, of zou het Arcadistisch zijn, of toch Anachronistisch, of Anagrammerig? In ieder geval blijf ik bij mijn standpunt dat haar wenkbrauwen mooi boogvormig zijn.)

Ben te zaai voor een signature
pi_255736
HEERLIJK TESSA GA ZO DOOR
pi_255737
quote:
op 03-28-2000 om 08:12 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Wow! Zelden iemand gezien die zo'n hekel heeft aan Tessa. Je haat jegens haar streeft zelfs de mijne ver voorbij.....

Maar omdat er al genoeg negatiefs over Tessa geschreven is, zal ik hier geen toevoeging meer plaatsen waarin ik mijn afschuw over haar uit.
In plaats daarvan zou ik willen volstaan met een spreuk welke voor niet alleen voor Tessa, maar ook voor alle andere mensen geldt.(mezelf incluis dus!)

" The game of life is a game of boomerangs. Our thoughts, deeds and words
return to us sooner or later with astounding accuracy"

Moge dit voor Tessa echter liever 'sooner' dan 'later' bewaarheid worden!



  woensdag 29 maart 2000 @ 21:26:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255738
In de uitzending kwam er plots iets leuks uit Iwan's mond, nadat Tessa de mail van haar moeder voorlas, waarin haar moeder shcreef dat ze Iwan "zo'n leuke jongen vond"(en zelf wel 40 jaar jonger wilde wezen) zei Iwan:'ja logisch, al je andere vriendjes zijn altijd net zo oud als je moeder"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')