Ze disst toch wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Morgen, vandaag heb ik moeten werken en heb geen zin nu.
Hoeft niet speciaal voor mij hoor, maar ik sta bijna altijd lachend op de foto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik een lachfoto van haar kan vinden.
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is wel te vergelijken met internet toch.
Tvpquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef S.Seagal het volgende:
f5
Ze mogen ook "zwarte balkjes"-loos per PMquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Gaultier het volgende:
Heb 2 foto's waarop ze een soort van lacht.
Zal proberen de kwaliteit te behouden.
Ik doe er eentje zonder zwart balkje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze mogen ook "zwarte balkjes"-loos per PM
Ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
ik heb wd's tetten wel gezien. Wie wil die pm?
Het is wel te vergelijken want ze bieden beide informatie/entertainment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.
Voor nieuws vind ik Nu.nl zeer geschikt, je hebt goede geschiedenis sites, Wikipedia is op enkele artikelen na ook best okee als je op serieuze dingen zoekt, en voor specifieke info voor bijvoorbeeld ziektes, sociologie, psychologie, pc-hulp heb je genoeg nuttige sites.
Op tv zullen er ongetwijfeld ook goede programma's zijn, maar ik mis ze op de 1 of andere manier, dus IK heb het gehad met televisie, daar is niets mis mee, dat is mijn keuze.
Ik krijg net dit in mijn inbox:quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen.
present!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Oke. Ik geef je wel props dat je dit doet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik doe er eentje zonder zwart balkje.
De rest laat ik met balkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lach, zonder balkje.![]()
Vakantie Italië.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu.nl geeft een kort overzicht ja maar het bericht echt lang niet alles en het zit barstensvol fouten altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.
Voor nieuws vind ik Nu.nl zeer geschikt, je hebt goede geschiedenis sites, Wikipedia is op enkele artikelen na ook best okee als je op serieuze dingen zoekt, en voor specifieke info voor bijvoorbeeld ziektes, sociologie, psychologie, pc-hulp heb je genoeg nuttige sites.
Op tv zullen er ongetwijfeld ook goede programma's zijn, maar ik mis ze op de 1 of andere manier, dus IK heb het gehad met televisie, daar is niets mis mee, dat is mijn keuze.
Shotgun op die PM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Is ook haar profielfoto op Hyves, dus het moet maar mogen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke. Ik geef je wel props dat je dit doet.
is diegene waarmee je aan het bed vast zit met handboeien. 14.gif.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Gaultier het volgende:
De linkse is haar zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lach, zonder balkje.![]()
Vakantie Italië.Ja ik zou haar wel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met of zonder balkje?quote:
Inderdaad.quote:
Both.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Met of zonder balkje?
En nuchtere foto's van mij zijn minstens 1 jaar oud.
Een foto waar ik dronken op sta is 3 maanden oud, dat is de nieuwste.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Gaultier het volgende:
De linkse is haar zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lach, zonder balkje.![]()
Vakantie Italië.En wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Die waar jij je duim opsteekt naar de camera?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
is diegene waarmee je aan het bed vast zit met handboeien. 14.gif.
Dan kan je haar nog steeds terugvindenquote:
Maar zelden sensationeel, en vrij objectief, althans, zo zie ik het, en dat bevalt me wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu.nl geeft een kort overzicht ja maar het bericht echt lang niet alles en het zit barstensvol fouten altijd.
Man look how hot that PLAY button looks like, getting a hard one here. Gotta get me one of those.quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij post ook zo vaak foto's van jezelf.
[ afbeelding ]
Wat aardig dat je foto's van haar mag posten op het FOK! forumquote:
Maar die is wel verlept door de scanner.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Gaultier die foto die je via myheritage liet zien is goed toch
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Man look how hot that PLAY button looks like, getting a hard one here. Gotta get me one of those.
neequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die waar jij je duim opsteekt naar de camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |