De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik was de afgelopen weken dus op vechtkamp. Dit was niet zomaar een vechtkamp maar een heus bloodsport toernooi. Hier strijden de best of the best.. the elite. En raad eens wie er was uitgenodigd? Yours truly
Op de dag zelf vertrok ik met het vliegtuig naar de bestemming waar het gevecht plaatsvond (onur air

!!!) . Eenmaal daar aangekomen begon de presentator te spreken. Hij heette ons welkom en ik
kreeg de gelegenheid om de vechters te bekijken. Ik was niet alleen.. Tanker - T deed ook mee met dit gevecht, deze titanenstrijd. The best of the best.. the elite. Ik bekeek de vechters en zag opeens
hoe een gemaskerde gast mij aankeek en een "ik maak je dood" gebaar maakte.. Ik ben al vaker geintimideerd dus dit deed me net niks.
Tijdens het kijken van een paar gevechten kwam de gemaskerde aan het knokken. Ik zag meteen dat hij een vrij smerige vechter was die zijn shit goed onder de knie had. Het gevecht duurde welgeteld
14 seconden, toen de andere gast dood werd afgedragen met zijn gezicht onder het bloed. Ik was mij er meteen van bewust dat dit datgene is, waar ik al die tijd naar toe geleefd had.. dit is het toernooi
om de watjes van de mannen te onderscheiden..
De regels waren simpel.. Er zijn geen regels. Een kolfje naar mijn hand dus. Na een paar vrij saaie gevechten te hebben gezien kwamen de borden op het scherm voor het nieuwe gevecht.
Michielos vs. Jay. Het was mijn beurt.. eindelijk. Zenuwachtig stapte ik de ring in. De gast in kwestie was een een of andere arabier die zei dat ie me zou afmaken. Nadat de scheids het gevecht had
gestart, begon het. Dit is het moment. Ik tegen de beste.... Hij greep toe en ik ging los op mijn gebruikelijke Biu Tze freestyle shit. Blokte alles en schopte hem de tering in.
Toen kwam het.. iets onvoorbereids.. het publiek schreeuwde om een fatality.. ik wist niet goed wat te doen dus ik bedacht me dat ik m moest laten lijden. Ik liet hem onder dwang zijn broek
uittrekken en zichzelf voor het aanwezige publiek aftrekken.
Dit leidde al tot hilariteit alom. Daarna greep ik zijn penis en brak deze keihard doormidden. De vechter schreeuwde het uit en wenste dat ie nooit geboren was.
Andere gevechten volgden , Tanker T deed het vrij goed met zijn gebruikelijke rush en crush strat. Hij had een Kung Fu dude uitgeschakeld en een of andere samurai die meer slecht deed dan goed. De
gemaskerde mocht er anders ook zijn en toen was het wederom mijn beurt. Ik moest tegen een een of andere neger en toen het signaal luidde ging hij als een soort van aap door de ring schokken.
Ik was verbaasd.. wtf was dit? monkey kung fu?? op een toernooi als dit?? Werkt deze shit ook echt in een no rules barred toernooi? Ik maakte er geen woorden aan vuil en schopte die aapvechter de touwen in waarna ik hem finaal naar de filestijnen bosste. Het deed me enkel eraan herinneren dat dit soort onzin niet werkt op een toernooi of op de straat. Leuk voor de show maar met tip tap shit win je
simpelweg geen prijzen.. New record klonk het echter wel door de zaal... 12 seconden.. ik keek met een grijns naar de gemaskerde die opstond en kwaad wegliep.
Na wat getraind te hebben viel ik zelfvoldaan in slaap. Dit was een goede dag voor me. Ik had me geprofileerd als een allround vechter die tegen verschillende stijlen kan vechten.
De volgende dag na wat gevechten gezien te hebben (een sumo worstelaar

!) kwam het volgende bord tevoorschijn: TANKER T vs. FACELESS(de gemaskerde). Tanker T siste me toe: nu ga ik je eens iets
leren, Michielos. Ik zei enkel dat ie voorzichtig moest zijn. De gemaskerde leek content... Na het signaal ging Tanker T, groot en breed als ie is, met zijn gebruikelijke Rush & Crush strat naar de
gemaskerde toe en sloeg de gemaskerde finaal los. Ik dacht "dit kan niet.. wow" Toen de gemaskerde op de grond lag, kwam tanker - t juichend naar me toe, op de achtergrond stond de gemaskerde op. Ik
waarschuwde hem nog , maar tanker-t was verblind. De gemaskerde trok een mes en stak hem vol in zijn rug........ WTF..... gevangenisregels ofzo

Ik schreeuwde: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE maar tanker-t stortte ter aarde en werd per direct naar het ziekenhuis gebracht. Ik was kapot....
De dagen daarna won ik vrij gedisciplineerd, toch kon ik het voorval met tanker- t niet loslaten. Terwijl ik naar een gevecht keek tussen een Muay Thai en een snakestyle vechter, dwaalden mijn ge-
dachten af naar de finale. Ik sta bovenaan het klassement.. maar toch.. wie zou er over een uur de finale moeten vechten? EEn uur later kwam mijn antwoord... Op het bord kwam te staan:
FACELESS vs. MICHIELOS.
De scheids legde ons de regels uit en ik luisterde half. Toen de gemaskerde de scheids wegduwde en zei: Jij hebt mijn record verbroken, flikkertje.. Nu zal ik jou breken.. Net zoals ik die gare vriend
van je gebroken heb.. En het gevecht begon. Faceless begon met zich achter de scheids te verbergen en me met zand te bekogelen.. Wat een lafaard

Toen de scheids zich bukte sprong ik op de scheids
en kwam met een flying kick ingevlogen. De gemaskerde vloog achteruit. Hierna raakte hij me een paar keer, waarna ik me verdedigde door een linkse hoek waardoor het masker afvloog..
"ben jij het..." zo zei ik geschokt. "hou je bek sul" zo zei ramazan me. Ik heb getraint onder de beste. Nu staan we hier.. man tegen man.. en jij gaat het afleggen.
Hierdoor knapte er iets in me.. ik dacht aan alle ruzies... aan alle vriendinnen... en ik ging los. Hij haalde uit, ik bukte, vuist tegen zijn penis. hij bukte zich. uppercut en knie, ik rolde over zijn rug heen en gaf hem in de draai een keiharde chinkick tegen zijn gezicht. Ramazan was niet meer. Ik juichde natuurlijk maar ik had beter moeten weten. Ik weet niet wat er daarna gebeurde maar opeens kreeg ik iets in mijn ogen en werd blind... Ramazan begon vol op me in te bossen en ik kon enkel mijn sticky hands principles laten zien. Ik kreeg schade maar wist toch veel af te weren.
Ik zou dit gevecht gaan verliezen totdat....
Er klonk een fluit uit het publiek en ik keek om. MICHIELOS.... ik hoorde Tanker T schreeuwen.. JE KAN HET. KICK HIS ASS MAN!!! en ik kreeg van ontroering tranen in mijn ogen. Plotseling zag ik alles voor me
Hoe de oude van weleer met elkaar knokten en ik wist het.. dit moest ik winnen. Ramazan haalde uit, ik zag niks maar voelde zijn stoot door verstoring in energiebalans. Ik hield hem tegen en ik hoorde Ramazan nog net geen "Huh" zeggen. met een wing tsun trapping techniek deflecte ik zijn volgende stoot en sloeg
via een chainpunch in zijn gezicht. Hij dook naar achteren en ik stond op. Tanker -T en Rinus die er ook was(vrienden!!) zeiden: YES!!!
Ramazan kwam insprinten en met een mawashi geri schopte ik hem tegen de grond. Het publiek begon te juichen. Ik sprong bovenop hem en brak 1 voor 1 zijn vingers. Dit is voor Tanker-T zei ik, Dit is
voor mijn kind, dit is voor Jessamy en dit is voor Miss Laricee. Ramazan schreeuwde het uit en ik hoorde mijn friends elkaar high fiven.. Toen werd echter de wedstrijd afgeblazen omdat de winnaar bekend
was.
En de Winnaar is..... Ramazan... ik dacht HUH????? Het bleek dus zo te zijn dat ik gediskwalificeerd was wegens foul play. Ik probeerde me nog te verdedigen door te stellen dat er geen regels zijn,
maar het mocht niet baten.. de jury vond mijn optreden belachelijk, schandalig en de doodstraf waard. Ik keek naar tanker-t en rinus en zij keken naar mij.. wtf is deze shit????
komt er dus gewoon op neer dat alles voor niks was, lekker dan

(meid uit de stad heeft me wel gepepen tijdens uitgaan

)
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Klacht: Smerige vechters
Klacht 2: 2de worden op prestigeus toernooi
Klacht 3: beste vriend wordt het ziekenhuis in geslagen
Klacht 4: Onur air

klacht 5: die broodjes in het vliegtuig