ik begrijp tis een deel van je leven maar ik hoef het persoonlijk niet te weten en zeg altijd iets in de richting van "het boeit niet dus hou er maar over op"
is het een soort van bevestiging dat als ik dan erop reageer geef dat ik dan anders/beter ben?? i dont get it
quote:ik denk dat dat de verklaring is, hij deed dat, Oh zo doe ik nooit
Op zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef cenobite het volgende:is het een soort van bevestiging dat als ik dan erop reageer geef dat ik dan anders/beter ben?? i dont get it
geldt dus zeker niet voor alle vrouwen
quote:Wat weet je nu allemaal al van mij dan?
Op zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef cenobite het volgende:
het lijkt er echt elke keer op.. ben je net ff paar x samengeweest etc.. 9 van de 10 x gaan altijd over hun ex praten.. of het nou positief of negatief is.. waarom doen jullie dat toch???
quote:mja er zijn veel vrouwen die mij wel willen paar keer gevraagd voor fotomodel etc blablabla.. misschien dat het bij jou anders is. maar ik dacht er zelf ook eraan dat ze zich willen bewijzen als (goede) ervaren lover door te lullen over ex-en?
Op zaterdag 04 mei 2002 21:59 schreef frenkb het volgende:
leuke theorie, maar mijn ex had het nooit over haar exen en mijn huidige vriendin hoor ik er ook zelden over. Alleen dat onze relatie nieuw is voor d'r, en ze heeft verteld wat ze heeft uitgespookt maar daar hield het wel mee op.geldt dus zeker niet voor alle vrouwen
en meestal vragen ze ook naar mijn ex-en wat ze geen fuck aan gaat natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 04-05-2002 22:14]
1) hun leven draaide om hun ex. Dus geen eigen leven
2) mannen zijn voor hun als kaugum, als de smaak er af is nemen ze een nieuwe..
Natuurlijk praat je altijd weleens over je ex. Maar dat moet wel in verhouding staan met andere gespreksonderwerpen...
Mijn ex-lover is nog steeds een vriend. Dus hij is geen ex-vriend. We hebben 3 jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Waren ooit zielsgelukkig, verliefd en wilden samen blijven. Door bepaalde dingen is dit niet gebeurt, maar moet je dan gelijk ruzie hebben en elkaar haten?
Gelukkig begrijpt mijn huidige vriend dit. Hij is ook goed bevriend geraakt met mijn ex en ik hoop ook dat dit altijd zo blijft. Veel vrienden begrijpen dit niet, maar ik maak me daar niet druk om!
We zijn geen lovers meer, dat is verleden tijd, al ruim 2,5 jaar geleden, maar vrienden... dat zullen we blijven.
quote:Hihi. Ik wilde hier ook even een verhaal af gaan steken over mijn ex, maar jij was me al voor.
Op zondag 05 mei 2002 00:40 schreef Kleintje het volgende:
We zijn geen lovers meer, dat is verleden tijd, al ruim 2,5 jaar geleden, maar vrienden... dat zullen we blijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 05-05-2002 01:02]
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 22:10 schreef Fried_Air het volgende:2) mannen zijn voor hun als kaugum, als de smaak er af is nemen ze een nieuwe..
quote:Wel als je degene constant aanhaalt en steeds verhalen verteld waar diegene in voorkomt.
Op zondag 05 mei 2002 02:30 schreef k_i_m het volgende:
Als je lang bent samen geweest met je ex, heb je gewoon een hoop samen meegemaakt. Als je dus een verhaal vertelt, en je moet de context erbij vertellen, komt de ex ook bovendrijven. Op zich niet zo vreemd, als je een compleet verhaal wil vertellen. Dat hoeft volgens mij niets met een onderliggende gedachte te maken te hebben.
quote:Ja, duh! Als je een tijd lang heel veel samen hebt gedaan, is het toch logisch dat in alle verhalen en herinneringen die ex voorkomt? Je kunt toch moeilijk gaat vertellen dat je vorig jaar zo gezellig in je ééntje naar de Efteling bent geweest?
Op zondag 05 mei 2002 06:24 schreef Tranceptor het volgende:
Wel als je degene constant aanhaalt en steeds verhalen verteld waar diegene in voorkomt.
Ik vraag me af waarom de topicstarter er zoveel moeite mee heeft. Exen boeien inderdaad niet, maar is het nou zo erg om te luisteren naar een verhaal waarin een ex voorkomt? Het gaat toch om het verhaal, de herinnering? Niet om de ex? Toch?
Gelukig kijkt hij net als ik ook liever vooruit dan terug.
Ik werd er echt gewoon zo moe van en dat heb ik haar ook gezegd, na 5 weken was het tussen haar en mij dus uit.
Maar nu gaat ze me de hele tijd sms-en over de 'problemen' met haar nieuwe vriendje. Heb ik psychiater op mijn voorhoofd staan ofzo?
quote:Hier heb ik niets meer aan toe te voegen....
Op zondag 05 mei 2002 00:40 schreef Kleintje het volgende:
Waarom worden alle vrouwen hier gegeneraliseerd???
En wat is er verkeerd aan exen?
Ik bedoel... een ex van een week is geen ex, dat was een flirt. Een ex van een jaar, daar heb je toch bepaalde dingen mee gedeeld. Is het langer, dan is het toch logisch?Mijn ex-lover is nog steeds een vriend. Dus hij is geen ex-vriend. We hebben 3 jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Waren ooit zielsgelukkig, verliefd en wilden samen blijven. Door bepaalde dingen is dit niet gebeurt, maar moet je dan gelijk ruzie hebben en elkaar haten?
Gelukkig begrijpt mijn huidige vriend dit. Hij is ook goed bevriend geraakt met mijn ex en ik hoop ook dat dit altijd zo blijft. Veel vrienden begrijpen dit niet, maar ik maak me daar niet druk om!
quote:jullie hebben dezelfde ex!?!
Op zondag 05 mei 2002 00:46 schreef Xenia het volgende:[..]
Hihi. Ik wilde hier ook even een verhaal af gaan steken over mijn ex, maar jij was me al voor.
wat mijzelf betreft: ik heb er genoeg (exen) maar praat er niet zo veel over hoor.
quote:Zo beleef ik dat nu ook ja! Is echtwel relax, zo min mogelijk vijanden in mun leven
Op zondag 05 mei 2002 00:40 schreef Kleintje het volgende:We zijn geen lovers meer, dat is verleden tijd, al ruim 2,5 jaar geleden, maar vrienden... dat zullen we blijven.
quote:
Op zondag 05 mei 2002 11:44 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
maar dat idee van hmm wat ik nu heb, had zij vroeger.
quote:Nee, maar goed wat is psies de noodzaak van het vermelden van het feit dat je naar de Efteling bent geweest uberhaupt?
Op zondag 05 mei 2002 10:36 schreef Safari het volgende:[..]
Ja, duh! Als je een tijd lang heel veel samen hebt gedaan, is het toch logisch dat in alle verhalen en herinneringen die ex voorkomt? Je kunt toch moeilijk gaat vertellen dat je vorig jaar zo gezellig in je ééntje naar de Efteling bent geweest?
Het ligt echt aan de context, ik praat zelden over mijn ex, die heeft zichzelf best uitgerangeerd door haar doen en laten. Ik vind het ook niet nodig mensen te vervelen met verhalen over anderen die er toch niet meer toe doen...
Maar wat ik ook vind, mensen die veel over hun ex praten hebben het beeld nog niet losgelaten en gaan op den duur toch alleen maar vergelijken.
Just my two cents
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |