abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4063793
het lijkt er echt elke keer op.. ben je net ff paar x samengeweest etc.. 9 van de 10 x gaan altijd over hun ex praten.. of het nou positief of negatief is.. waarom doen jullie dat toch???

ik begrijp tis een deel van je leven maar ik hoef het persoonlijk niet te weten en zeg altijd iets in de richting van "het boeit niet dus hou er maar over op"

is het een soort van bevestiging dat als ik dan erop reageer geef dat ik dan anders/beter ben?? i dont get it

we are.. slaves to the rave
pi_4063866
Om te faken dat ze er echt helemaal over heen zijn, een soort lultherapie. Vaak zijn de 'slechsten' dan degenen om wie ze het meest gaven en met wie ze het meest hadden. Het is nodig je af te zetten tegen je EX om iets nieuws te beginnen.
pi_4063873
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef cenobite het volgende:

is het een soort van bevestiging dat als ik dan erop reageer geef dat ik dan anders/beter ben?? i dont get it

ik denk dat dat de verklaring is, hij deed dat, Oh zo doe ik nooit
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  zaterdag 4 mei 2002 @ 21:59:29 #4
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_4064025
leuke theorie, maar mijn ex had het nooit over haar exen en mijn huidige vriendin hoor ik er ook zelden over. Alleen dat onze relatie nieuw is voor d'r, en ze heeft verteld wat ze heeft uitgespookt maar daar hield het wel mee op.

geldt dus zeker niet voor alle vrouwen

pi_4064029
om meer aandacht te krijgen
Als iets gejat is wil dat nog niet zeggen dat ik het heb!
pi_4064046
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef cenobite het volgende:
het lijkt er echt elke keer op.. ben je net ff paar x samengeweest etc.. 9 van de 10 x gaan altijd over hun ex praten.. of het nou positief of negatief is.. waarom doen jullie dat toch???
Wat weet je nu allemaal al van mij dan?
bad to tha bone
pi_4064107
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 21:59 schreef frenkb het volgende:
leuke theorie, maar mijn ex had het nooit over haar exen en mijn huidige vriendin hoor ik er ook zelden over. Alleen dat onze relatie nieuw is voor d'r, en ze heeft verteld wat ze heeft uitgespookt maar daar hield het wel mee op.

geldt dus zeker niet voor alle vrouwen

mja er zijn veel vrouwen die mij wel willen paar keer gevraagd voor fotomodel etc blablabla.. misschien dat het bij jou anders is. maar ik dacht er zelf ook eraan dat ze zich willen bewijzen als (goede) ervaren lover door te lullen over ex-en?

en meestal vragen ze ook naar mijn ex-en wat ze geen fuck aan gaat natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 04-05-2002 22:14]

we are.. slaves to the rave
pi_4064114
Praten meiden te veel en te lang over hun ex. Dan kan dat twee dingen betekenen:

1) hun leven draaide om hun ex. Dus geen eigen leven
2) mannen zijn voor hun als kaugum, als de smaak er af is nemen ze een nieuwe..

Natuurlijk praat je altijd weleens over je ex. Maar dat moet wel in verhouding staan met andere gespreksonderwerpen...

pi_4064957
Als vrouwen lang over hun ex praten kan dat betekenen dat ze of heel erg onzeker zijn of dat ze je willen testen over hoe je er over denkt. De oplossing is heel erg simpel: Kap ze onmiddelijk af en verzin een 1 of ander topwijf en ga daar allemaal leuke verhalen over vertellen Wedden dat ze dan nooit meer over hun ex beginnen
Mja...
  zondag 5 mei 2002 @ 00:40:50 #10
3744 Kleintje
op en top!
pi_4065845
Waarom worden alle vrouwen hier gegeneraliseerd???
En wat is er verkeerd aan exen?
Ik bedoel... een ex van een week is geen ex, dat was een flirt. Een ex van een jaar, daar heb je toch bepaalde dingen mee gedeeld. Is het langer, dan is het toch logisch?

Mijn ex-lover is nog steeds een vriend. Dus hij is geen ex-vriend. We hebben 3 jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Waren ooit zielsgelukkig, verliefd en wilden samen blijven. Door bepaalde dingen is dit niet gebeurt, maar moet je dan gelijk ruzie hebben en elkaar haten?

Gelukkig begrijpt mijn huidige vriend dit. Hij is ook goed bevriend geraakt met mijn ex en ik hoop ook dat dit altijd zo blijft. Veel vrienden begrijpen dit niet, maar ik maak me daar niet druk om!

We zijn geen lovers meer, dat is verleden tijd, al ruim 2,5 jaar geleden, maar vrienden... dat zullen we blijven.

pi_4065907
quote:
Op zondag 05 mei 2002 00:40 schreef Kleintje het volgende:
We zijn geen lovers meer, dat is verleden tijd, al ruim 2,5 jaar geleden, maar vrienden... dat zullen we blijven.
Hihi. Ik wilde hier ook even een verhaal af gaan steken over mijn ex, maar jij was me al voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 05-05-2002 01:02]

pi_4066111
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 22:10 schreef Fried_Air het volgende:

2) mannen zijn voor hun als kaugum, als de smaak er af is nemen ze een nieuwe..

ROFL
pi_4066470
Dat doe ik ook
  zondag 5 mei 2002 @ 02:30:22 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4067059
Als je lang bent samen geweest met je ex, heb je gewoon een hoop samen meegemaakt. Als je dus een verhaal vertelt, en je moet de context erbij vertellen, komt de ex ook bovendrijven. Op zich niet zo vreemd, als je een compleet verhaal wil vertellen. Dat hoeft volgens mij niets met een onderliggende gedachte te maken te hebben.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4067995
quote:
Op zondag 05 mei 2002 02:30 schreef k_i_m het volgende:
Als je lang bent samen geweest met je ex, heb je gewoon een hoop samen meegemaakt. Als je dus een verhaal vertelt, en je moet de context erbij vertellen, komt de ex ook bovendrijven. Op zich niet zo vreemd, als je een compleet verhaal wil vertellen. Dat hoeft volgens mij niets met een onderliggende gedachte te maken te hebben.
Wel als je degene constant aanhaalt en steeds verhalen verteld waar diegene in voorkomt.
pi_4068291
quote:
Op zondag 05 mei 2002 06:24 schreef Tranceptor het volgende:
Wel als je degene constant aanhaalt en steeds verhalen verteld waar diegene in voorkomt.
Ja, duh! Als je een tijd lang heel veel samen hebt gedaan, is het toch logisch dat in alle verhalen en herinneringen die ex voorkomt? Je kunt toch moeilijk gaat vertellen dat je vorig jaar zo gezellig in je ééntje naar de Efteling bent geweest?

Ik vraag me af waarom de topicstarter er zoveel moeite mee heeft. Exen boeien inderdaad niet, maar is het nou zo erg om te luisteren naar een verhaal waarin een ex voorkomt? Het gaat toch om het verhaal, de herinnering? Niet om de ex? Toch?

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_4068764
Nou... ik moet zeggen dat ik het af en toe ook wel eens een beetje vind steken als m'n vriend zijn ex aanhaalt in een verhaal. Ik weet dat het helemaal normaal is dat hij 'een verleden heeft', dat heb ik ook, maar dat idee van hmm wat ik nu heb, had zij vroeger. Is eigenlijk ook gewoon heel kinderachtig ik weet het Maar z'n ex heeft em nogal crappy behandeld en ik zie dan weer niet in hoe zo'n tut dat zo'n lieve jongen aan kan doen

Gelukig kijkt hij net als ik ook liever vooruit dan terug.

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_4069660
Mijn ex had het inderdaad ook altijd over haar ex, daar had ze bijna 4 jaar mee gehad maar ze bleef maar zeggen nee hoor, ik ben over hem heen.

Ik werd er echt gewoon zo moe van en dat heb ik haar ook gezegd, na 5 weken was het tussen haar en mij dus uit.

Maar nu gaat ze me de hele tijd sms-en over de 'problemen' met haar nieuwe vriendje. Heb ik psychiater op mijn voorhoofd staan ofzo?

zondag 5 mei 2002 @ 13:40:47 #19
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_4069794
quote:
Waarom worden alle vrouwen hier gegeneraliseerd???
En wat is er verkeerd aan exen?
Ik bedoel... een ex van een week is geen ex, dat was een flirt. Een ex van een jaar, daar heb je toch bepaalde dingen mee gedeeld. Is het langer, dan is het toch logisch?

Mijn ex-lover is nog steeds een vriend. Dus hij is geen ex-vriend. We hebben 3 jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Waren ooit zielsgelukkig, verliefd en wilden samen blijven. Door bepaalde dingen is dit niet gebeurt, maar moet je dan gelijk ruzie hebben en elkaar haten?

Gelukkig begrijpt mijn huidige vriend dit. Hij is ook goed bevriend geraakt met mijn ex en ik hoop ook dat dit altijd zo blijft. Veel vrienden begrijpen dit niet, maar ik maak me daar niet druk om!

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen....
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  zondag 5 mei 2002 @ 13:42:41 #20
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4069808
oh, zó ont-zet-tend herkenbaar!
pi_4070207
Ja viel mij ook op

Het is JOU TAAK dus, om haar die EX te vergeten

gehehehe,

Poesuh zijn liev!
pi_4070933
quote:
Op zondag 05 mei 2002 00:46 schreef Xenia het volgende:

[..]

Hihi. Ik wilde hier ook even een verhaal af gaan steken over mijn ex, maar jij was me al voor.

jullie hebben dezelfde ex!?!

wat mijzelf betreft: ik heb er genoeg (exen) maar praat er niet zo veel over hoor.

zondag 5 mei 2002 @ 15:47:00 #23
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4070980
quote:

Zo beleef ik dat nu ook ja! Is echtwel relax, zo min mogelijk vijanden in mun leven
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
  zondag 5 mei 2002 @ 16:30:16 #24
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4071301
quote:
Op zondag 05 mei 2002 11:44 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
maar dat idee van hmm wat ik nu heb, had zij vroeger.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_4071816
quote:
Op zondag 05 mei 2002 10:36 schreef Safari het volgende:

[..]

Ja, duh! Als je een tijd lang heel veel samen hebt gedaan, is het toch logisch dat in alle verhalen en herinneringen die ex voorkomt? Je kunt toch moeilijk gaat vertellen dat je vorig jaar zo gezellig in je ééntje naar de Efteling bent geweest?

Nee, maar goed wat is psies de noodzaak van het vermelden van het feit dat je naar de Efteling bent geweest uberhaupt?
Wat moet de andere persoon er precies mee....

Het ligt echt aan de context, ik praat zelden over mijn ex, die heeft zichzelf best uitgerangeerd door haar doen en laten. Ik vind het ook niet nodig mensen te vervelen met verhalen over anderen die er toch niet meer toe doen...

Maar wat ik ook vind, mensen die veel over hun ex praten hebben het beeld nog niet losgelaten en gaan op den duur toch alleen maar vergelijken.
Just my two cents

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')