Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
The Outside Agency
Oke de volgende meet probeer ik wel te komen tenminste.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
Weet nog niet. Kan ik wel doen, maar er kan sowieso niemand blijven slapen omdat m'n vriendinnen uit de andere kant van het land blijven slapen
Pics van vriendinnen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
Weet nog niet. Kan ik wel doen, maar er kan sowieso niemand blijven slapen omdat m'n vriendinnen uit de andere kant van het land blijven slapen
Geen wapens dus San, weet je dat vastquote:Binnenstad en Grolsch Veste ‘risicogebied’
ENSCHEDE – Met het oog op de internationale wedstrijden die FC Twente voor de boeg heeft, zijn de binnenstad van Enschede en de omgeving van de Grolsch Veste en Go Planet aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Tot en met 31 juli 2010 kan de officier van justitie sneller optreden bij risicovolle situaties. Om ongeregeldheden te voorkomen, zoals die rondom enkele Europese duels van FC Twente, kunnen burgers preventief gefouilleerd worden op het bezit van wapens. Rondom de wedstrijd tegen Fenerbahçe werden twintig aanhoudingen verricht. Twee personen zijn vrijgelaten vanwege ontbrekend bewijs. Van tien dagvaardingen beginnen de zittingen binnenkort. Burgemeester Peter den Oudsten meldt dat justitie, na het bestuderen van de camerabeelden, nog acht mogelijke relschoppers op de korrel heeft. Hij sluit niet uit dat er nog meer bij komen.
Ik kom ook van de andere kant van het landquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom ook van de andere kant van het land
Ze zijn al bezet. Zij kunnen het wel, ik nietquote:
Heee, er staat geen Robin op m'n voorhoofdquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Geen wapens dus San, weet je dat vast![]()
Wie houdt mij in het oog?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, er staat geen Robin op m'n voorhoofd
Trouwens, ze hebben je al in het oog... Dus pas maar op
De volgende keer dat er een meet is voor die tijd Gerarden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond.
Ja, misschien dat ik er morgenavond nog wel even ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De volgende keer dat er een meet is voor die tijd Gerarden?
Wel oke! Metjou?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe is het met iedereen? wanneer gaan we trouwens weer meeten? bij San?
Eindelijk ff niets te doen.quote:
Het lukt wel, ik wil het alleen nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Eindelijk ff niets te doen.
Met jou? Lukt het alleen zijn?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het lukt wel, ik wil het alleen niet
Hmneequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, zin om een keer iets te gaan doen dan?
quote:
Euntquote:
Sorry, ik hou niet zo van alleen met mannen afsprekenquote:
Hmm voor mij hoef je niet bang te zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, ik hou niet zo van alleen met mannen afspreken
En toch spreek ik niet alleen met mannen af. Niet meer in ieder gevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm voor mij hoef je niet bang te zijn..
slechte ervaring mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch spreek ik niet alleen met mannen af. Niet meer in ieder geval
Justitie. Je moet je eigen bericht wel lezenquote:
Why not? Gewoon naar t café, is het niks, ben je zo weer wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch spreek ik niet alleen met mannen af. Niet meer in ieder geval
jy hebt t alleen maar koud....tenminste ik lees nooit dat je het warm hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
Zo, mooi in bad, ik heb het stervens koud.
Dat komt omdat ik het met vriesweer practisch nooit warm heb. Tenminste, niet met zulke extreme temperaturen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jy hebt t alleen maar koud....tenminste ik lees nooit dat je het warm hebt
huh? heet doet mij aan andere dingen denken....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het met vriesweer practisch nooit warm heb. Tenminste, niet met zulke extreme temperaturen.
En ik heb het wel heet hoor, afgelopen week nog.
Je snapt vast wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
huh? heet doet mij aan andere dingen denken....
Het schijnt dat er toen een feestje wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Redbaron het volgende:
nope....Tell me...
ohjah ziek enzo...was de helft van die aaf al vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het schijnt dat er toen een feestje was
Je kan het ook heet hebben, als in van binnen smelten van de hitte... Niet iedereen denkt door bij het woord heetquote:
Daar stond ik ook van te kijken! Een vriendin van mij kwam ermee. Dus die dag op naar de Radstake en kijken of het wat isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jeetje, dat die nog bestaan!
Aan twintigers in ToF geen gebrekquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef J0ttem het volgende:
Kunnen alle 20'ers hun nostalgische bril opzetten huh
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan twintigers in ToF geen gebrek
Noes, ik klink net als die SBS-gastquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef J0ttem het volgende:
[..]
![]()
Nee echt, de hele basisschool was toen in de ban van die gasten
Vergeet 'up and down' nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik ken echt alleen Boom boom boom van ze
Ibiza dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik ken echt alleen Boom boom boom van ze
2 zielen, 1 gedachtequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Whooooooo, we're going to Ibiza! Whoooooo, back to the island
Zoiets
Mag ik mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Whooooooo, we're going to Ibiza! Whoooooo, back to the island
Zoiets
Ik wou net zeggen...quote:
Ik zal er bij zijn!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...Die is zelfs nog bekender dan Boom boom boom.
Maar goed, voor verdere geintresseerden, 30 januari in de Radstake te Heelweg (Varsseveld) Gelderland.
oldskoolquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef haakon het volgende:
ik kijk ff naar boven en dit gaat over de VengaBoys ?
Och, die is er ook nogquote:
Jaquote:
En terecht geparodieerdquote:
Ojaquote:
hihi ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEn ik kan dat dansje ook nog steeds
eigenlijk is die wel veel beter!quote:
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hihi ik ook![]()
Volgende keer de macarena dansen?
Happy hardcorequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
vroegahh ging ik hier op hakkuh![]()
met drank op kan ik t nog steeds...deed t oudjaarsnacht nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wel en goed ook.Nog steeds wel denk ik.
Selma was een raveteefje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wel en goed ook.Nog steeds wel denk ik.
Jij kunt overweg met andere hakken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dat echt niet he, dat hakken. Wil ik ook niet kunnen, overigens
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
met drank op kan ik t nog steeds...deed t oudjaarsnacht nog
En dat kan ik dan weer heel goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij kunt overweg met andere hakken.
En dan op de meest vreemde plekken. We gingen wel eens spontaan boven zo'n afvalcontainer hakken. Het ging echt helemaal nergens over, maar die reacties van argeloze voorbijgangers waren o zo leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Redbaron het volgende:
ik kon wel hakkuh, wel lachen hoor....
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
omgdaar heb jij ooit een TT mee geopend. Remember?
Of na een feest de auto parkeren langs de sneweg om daar in de berm te gaan staan hakkuh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan op de meest vreemde plekken. We gingen wel eens spontaan boven zo'n afvalcontainer hakken. Het ging echt helemaal nergens over, maar die reacties van argeloze voorbijgangers waren o zo leuk
Feest der herkenningquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of na een feest de auto parkeren langs de sneweg om daar in de berm te gaan staan hakkuh.Mijn god wat heb ik vroeger toch raar gedaan.
Dat is inderdaad wel bijna hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er ook niet veel van meegekregen. Ik was wel altijd fan van de Power Rangers
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel bijna hetzelfde
Oh dat ken ik wel hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er ook niet veel van meegekregen. Ik was wel altijd fan van de Power Rangers
Whaha my god, heb nog vaak van mijn moeder moeten horen hoe overstuur mijn broertje en ik waren toen dat niet meer uitgezonden werdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
Daar ging ik als 15 jarige wel eens heen op zondag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef ACT-F het volgende:
Zeer bewust meegemaakt natuurlijk, discotheek De Zon, wie ken het niet in de regio
En naspelen op het schoolpleinquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel hoor.Met 4 van die kinderen in gekleurde pakken.
Daar was ik alweer te oud voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En naspelen op het schoolplein
Ja dat ook, en Teenage Mutant Ninja Turtles deden wij ook op het schoolplein, wij zo die wapens imiteren met takkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En van 1994 tot 1996 was het:quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daar ging ik 15 jarige wel eens heen op zondag.
Sander!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoi!
Ik was altijd de rozequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stelletje sloapers hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef J0ttem het volgende:
Ziezo, nog ff DWDD kijken en naar bed, trusteh
Hmmm ik lust er ook wel eentjequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stelletje sloapers hier
* Biertje erbij gepakt heeft
Heeee skatquote:
Gewoon doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm ik lust er ook wel eentje
Net een toffe avond gehad met vriendinnen van mequote:
Je bent naar de Chippendales geweest?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een toffe avond gehad met vriendinnen van me
Bwhehequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent naar de Chippendales geweest?
Nee, we hebben gewii'tquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent naar de Chippendales geweest?
Sloap ze :wquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, ik geet noar bed denk ik
Ik denk, die hakt nog de hele avond doorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trusten allemaalik ga naar bed.
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Daywalk3r het volgende:
JIiiiiiiiiiiiiiehahhahh ahhah ah ahah ahah
Klaar met werken. (11 uur al)
Ik ben geen huisvrouw. En ook niet desperatequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas je op dat je er niet zelf één wordt?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw. En ook niet desperate
Slapen
Wat niet is, kan komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw. En ook niet desperate
Slapen
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee ik eet niet zoveel ijsjes hoor.
Heel soms dat ik een paar happen neem.
Ben en Jerrys vind ik sowieso niet lekker en is ook altijd keihard bevroren.
En dan hebben we ook Hertog ijs en dat is "coldex" (koud maar niet bevroren) en soms wil ik daar wel eens een beetje van eten. En alleen als het in mijn top 3 staat
Dat is:
1: Yoghurt bosvruchten
2. Straciatella
3. Stroopwafelfeest
Maar dat is heel soms dat ik dat neem.
Houd je bek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Yoghurt bosvruchten is ook een orgasme voor je tong.
Zoet maar ook zuur. Dat is een ware smaaksensatie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij mochten eens op een vrijdag na de late dienst hele zak met ijs meenemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Die ligt in de kantine. Mag niet een tas zomaar in de productie hebben in verband met hygiëne.
Dus dat gaat niet ongezien, en dat is ook niet gepast.
Komt niet uit goor ofzo![]()
Nee dat kan zomaar niet.
Maar volgens mij wordt er niet heel veel ijs gekocht hoor.
Als je er hele dagen in zit dan raak je er wel op uitgekeken. (hoewel ik er nooit fan van ben geweest)
Raketjes daarintegen.![]()
![]()
Wat een heerlijk schijt-aan-de-buren nummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Dankje
Om nog even een filmpje te posten!
Wat was dit stuiteren in Dortmund 2005!!![]()
![]()
Ja vrijdag de late dienst was ook niet mijn favoriet. 4 uur lang schoonmakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja op vrijdag kan het nog wel eens ja.
Wat er dan nog in de vriezers ligt en van de kwaliteitsdienst.
Maar ik werk eigenlijk nooit in de productie en zo min mogelijk op vrijdgamiddag (schoonmaken)
Daarom morgenavond ook weekendquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef norich het volgende:
[..]
Ja vrijdag de late dienst was ook niet mijn favoriet. 4 uur lang schoonmaken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef Robinhoo het volgende:
morgeh
de BK heeft mij gisteren hard genaaitIk betaal met 5 euro, kreeg 2 euro terug. Wou ik net een beker koffie halen op het station, ik betaal met die 2 euro van de BK blijkt het valsgeld te zijn
Zou wel episch zijn als ze 'm niet zouden accepterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga straks gewoon naar de BK en betaal met die neppe 2 euro.
Hij lijkt heel echt
Je mist Twente land wel toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wtf ik zit echt al heel lang op fok maar dit topic heb ik nog nooit gezien
*meldt als Tukker*
ik ben inmiddels wel geemigreerd naar Amsterdam, maar kom uut Goor
Not really whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je mist Twente land wel toch?
Welkom trouwens
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Not really whehehe
Het is me te saai daar... vind Enschede nog wel chill, maar verder kom ik er alleen voor mn familie.
But I'm proud to be a tukker
Danku!
Ikke niet, ik hou van de constante drukte van Amsterdam en als ik rust wil pak ik effe een weekendje bij mn ouders. Perfecte balansquote:
Hey, ik ken jou! We hebben een paar jaar geleden gemeet in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wtf ik zit echt al heel lang op fok maar dit topic heb ik nog nooit gezien
*meldt als Tukker*
ik ben inmiddels wel geemigreerd naar Amsterdam, maar kom uut Goor
Je bent toch wel voor FC Twente?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ikke niet, ik hou van de constante drukte van Amsterdam en als ik rust wil pak ik effe een weekendje bij mn ouders. Perfecte balans
Check haar foboquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent toch wel voor FC Twente?
Wow dat had je me beter niet kunnen zeggen.quote:
Ja! Je was met je dochter toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik ken jou! We hebben een paar jaar geleden gemeet in Amsterdam.ONZ-baggermeet
Okut, daar gaat ie weer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wow dat had je me beter niet kunnen zeggen.
Gevoetbald.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
whehehe sorry ik ben al sinds mn 6de voor Ajax
Mn vader heeft wel bij Achilles gevoetbalt!
Ik bedoelde meer dat ik met een stijve lul op school zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Okut, daar gaat ie weer!
Rennen, San!
Ik las dokterquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja! Je was met je dochter toch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik met een stijve lul op school zit.
Geen idee, mn vader was er ooit keeper bij het eerste en mn moeder werkte toen in de kantine en zo kennen ze elkaar en iets meer dan een jaartje daarna was ik er alquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
Achilles is wel een kutclub.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Geen idee, mn vader was er ooit keeper bij het eerste en mn moeder werkte toen in de kantine en zo kennen ze elkaar en iets meer dan een jaartje daarna was ik er al![]()
![]()
Dus ik vind het allemaal schitterend
Ulg... Arme klasgenotenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb alleen mannelijke klasgenoten dus die stijve was aardig snel weer weg.quote:
Arme jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb alleen mannelijke klasgenoten dus die stijve was aardig snel weer weg.
14.gifquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ik had het ook bij jouw hyves hoor San, dus geeft niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Wat had je bij mijn hyves? Een stijve? Ah, neequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ik had het ook bij jouw hyves hoor San, dus geeft niet.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor nieuwe heeft selma niet gemaakt??U gokt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat had je bij mijn hyves? Een stijve? Ah, nee
Denk je serieus dat ik die opmerking serieus namquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Whehe denk je serieus dat ik een stijve krijg als ik naar een foto kijk.
Ik weet inderdaad niet meer wanneer je serieus bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik die opmerking serieus nam
Damn... een vriendinnetje van me kan alleen maar over haar vriendje praten. Een knul waar ik een hekel aan heb
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor nieuwe heeft selma niet gemaakt??dat eerste dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Nou, dat soort uitspraken neem ik standaard niet serieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet meer wanneer je serieus bent.
Hij is mooi bewerkt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg een harde plasser van je geshopte foto met je paard. Maar dat komt omdat ik vroeger helemaal gek was op dino's
Ik ben sowieso in de stad.. de vraag is of jij er bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat soort uitspraken neem ik standaard niet serieus
Durf je nog 18 februari?
Ik heb toch gezegd dat ik er zou zijn? Ik houd me doorgaans aan m'n afspraak. Tenzij ik doodziek word of zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in de stad.. de vraag is of jij er bent
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef jjstyle333 het volgende:
topic gaat hier steeds meer achteruit met die ajax supporters.
1 = oke maar 2
Hehe dan is het goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik er zou zijn? Ik houd me doorgaans aan m'n afspraak. Tenzij ik doodziek word of zo
Chr1st1aan die Tukkerjood.quote:
Je hebt toch wel vrienden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe dan is het goed.
En Selma zou er ook zijn, en ik vind dat er wel meer mannen moeten komen.
Ja maar die willen niet bij jullie staan.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar die willen niet bij jullie staan.
Hahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar die willen niet bij jullie staan.
Hehe gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaJij hoeft toch ook niet constant bij Selma en mij te zitten, wij vermaken ons wel met een wijntje op een verwarmd terras
De drie gezusters, de Kater en Crash zijn altijd verhuurd aan de tegenpartij. De andere kant met Paddy's en Molly Malone daar zit Twente altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
Nu moet je niet gaan vragen naar de bekende wegIk ben geen voetballiefhebber, ik haat het zelfs, maar ik ben wel solidair met m'n streek
Bij Molly zit de harde harde kernquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
Waarom verhuren ze de leuke café's aan de tegenpartij?
Nou ja, dan maar naar Molly of zo.
Zie je wel, ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bij Molly zit de harde harde kernBij Paddy's kun je ook lekker zitten. Of die rechts naast Malone daar is het ook wel chill.
Da geeft niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel, ik heb er totaal geen verstand van
Mijn kutreactie nog gezien onder die foto?quote:
Connectie: Robin Renee. Daniëlquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mijn kutreactie nog gezien onder die foto?
Ja. Tuurlijk is dat echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mijn kutreactie nog gezien onder die foto?
Werkzequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga weer werken! Tot vanavond/vanacht.![]()
ik help je welquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik 'm alleen volmaken of komt iemand helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |