maar jij woont dan ook nog thuisquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik koop zelf ook wel eens van die mixen. Soms handig maar overall ga ik toch voor de verse dingen.
. Maar goed hier komt het vaak nog wel op en gooien weinig weg
.
Dat is waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar jij woont dan ook nog thuis
Opa had vroeger een moestuin en daaruit kwamen vele lekkere grote aardbeien tevoorschijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef TAV74 het volgende:
Als je echt vers wilt moet je het gewoon bij mijn ouders uit de tuin halen, al het andere is toch inferieur
ik gebruik bijna nooit zout, niet op mn vlees en ook niet op aardappelen en mis het ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
een echte ouderwetse gehaktbal is erg lekker hoor, met kruiden uit een zakje ja![]()
(een van de redenen waarom ik niet liever geen zakjes gebruik is omdat er ontzettend veel zout in zit vaak en ik daar echt op let sinds vorig jaar ivm mijn nieren... als ik jus uit een zakje eetmerk ik het ook echt hoeveel zout erin zit. Maar ik merk het ook als ik bij andere mensen eet, dat die veel meer zout gebruiken dan ik tegenwoordig doe)
aardbeien uit de winkel zijn ook vaak dramatisch. hier in de buurt stikt het van de boeren die aardbeien verkopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Opa had vroeger een moestuin en daaruit kwamen vele lekkere grote aardbeien tevoorschijn. Toen hij moest stoppen met zijn moestuin heb ik in de jaren daarna nauwelijks aardbeien gegeten omdat ik de kwaliteit van die aardbeien dramatisch vond
.
Dat is wel waar inderdaad, het is snel te zout..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
een echte ouderwetse gehaktbal is erg lekker hoor, met kruiden uit een zakje ja![]()
(een van de redenen waarom ik niet liever geen zakjes gebruik is omdat er ontzettend veel zout in zit vaak en ik daar echt op let sinds vorig jaar ivm mijn nieren... als ik jus uit een zakje eetmerk ik het ook echt hoeveel zout erin zit. Maar ik merk het ook als ik bij andere mensen eet, dat die veel meer zout gebruiken dan ik tegenwoordig doe)
Whehquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef LieLie het volgende:
Jongens, het wordt hier nu welk errug CUL hoor, al dat gepraat over eten.. daarvoor zijn we hier toch niet?
Mijn schoonzusje is ook errug zwanger op het moment, maar die eet voor tien! En vooral grote stukken vlees. Terwijl ze normaal mini-porties neemt en het liefst een visje van de grill. Raar he, dat je eetgewoontes zo veranderen tijdens je zwangerschap?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Ik heb ook niks te praten over eten, want ik kan helemaal niet eten momenteel. Warm niet iig. 2 happen en dan hoef ik écht niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |