Ik heb een superieure woordenschat en mijn beheersing van de grammatica (in meerdere talen) is onovertroffen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Klacht:
Fokkers die om elke typo en elk niet-positief-iets-wat-iemand-over-Fok-zegt opgewonden worden.
Echt.. Als je wilt rellen, ga dan met je Ajax sjaaltje om lekker popo's met bakstenen bekogelen ofzo. Of sla een Marokkaan ofzo. Maar ga hier niet 'veilig' achter je computertje doen alsof je God bent omdat je een betere grammatica en woordenschat hebt dan een ander.
stil is...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Klacht:
Fokkers die om elke typo en elk niet-positief-iets-wat-iemand-over-Fok-zegt opgewonden worden.
Echt.. Als je wilt rellen, ga dan met je Ajax sjaaltje om lekker popo's met bakstenen bekogelen ofzo. Of sla een Marokkaan ofzo. Maar ga hier niet 'veilig' achter je computertje doen alsof je God bent omdat je een betere grammatica en woordenschat hebt dan een ander.
Tegenklacht: Het is wel weer entertainment om mee te lezen hoe opgefokt sommigen worden en hoe serieus ze het nemen.
Start hating me bitches
Ik lees veel mee, en vermaak me er altijd mee. Wat er hier mis is met het rellen? Het is onuitstaanbaar hoe GEWELDIG sommige fokkers hier zich voelen, terwijl ze de hele dag alleen maar achter hun computertjes stoer lopen te doen en het daglicht niet zien. Zien ze hetw el dan zijn het brave burgertjes, het type Altijd vooraan in de klas en nooit een grote bek hebbend. Mochten ze wél een grote/wijze bek geven dan is het vaak tegen types waarvan zij van tevoren al weten dat die eigenlijk geen partij zijn voor hun.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie de neuk ben jij nou weer en wat is er mis met een beetje rellen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Pakspul het volgende:
god met een hoofdletter schrijvenschaam je
Check mijn post. Ik doe het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Pakspul het volgende:
god met een hoofdletter schrijvenschaam je
En jij bent?quote:
In de op niet knuppelquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Check mijn post. Ik doe het ook.
Maar dan wel wegens de grammaticaregel die stelt dat een zin met een hoofdletter begint.
Ik heb geen pikkiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ghehe, heerlijk deze reacties. Geeft weer aan hoe snel jullie nerdjes op jullie pikkies getrapt zijn.
Geef haar dan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat moet gewoon hoor, volgens mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |