Prima Chanel5 .quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Fluiter en dan krijg je de chat apart. Als popup
Valt niet meer bij te houden maar dat had ik toch al..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tjâhh.. een chat met 10 regels wat denk je dat er gebeurd straks met 200 users?
Bij mij staat er nergens chat, zie alleen de streamquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Prima trouwens dat die chat vanavond apart is, vreet te veel geheugen, dan moest ik anders
elke 20 minuten opstarten.
[..]
Fijn Peeet1 en hartelijk dank voor je filmpjes.
[..]
Via het linkje van Peeet1 toch gewoon rechts op chat klikken?
Ik ben gestopt met gemircgezeik met die foutmeldingen om je oren steeds...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt (vrijwel) niemand hier de MIRC.... helaas
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:40 schreef Drosera het volgende:
Bij mij staat er nergens chat, zie alleen de stream
www.onlinetvkijken.nl opnieuw openen, dan zie je naast de stream "CHAT"staan, daarop klikken en krijg je het chatvenster.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:40 schreef Drosera het volgende:
[..]
Bij mij staat er nergens chat, zie alleen de stream
Heb er maar een staartje van meegekregen, Rene is nu al overwerkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Wel GVD, ik ben geen kloon, weet niet eens hoe je een kloon moet worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx ! Ik start de hele compu ff opnieuw op en probeer die linkquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
www.onlinetvkijken.nl opnieuw openen, dan zie je naast de stream "CHAT"staan, daarop klikken en krijg je het chatvenster.
http://www.everyoneweb.com/livestreams/quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tjâhh.. een chat met 10 regels wat denk je dat er gebeurd straks met 200 users?
Thanx dat er ook nog iemand COS't! (ipv alleen maar gedoe over die sjet)quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap heeft geen contact met Natasia en ook geen behoefte aan.
Met de rest van DGK nog wel, hij is vorige week nog met Brian uit eten geweest.
7 procent rente?? Dan heb je een flink risico genomen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap is 7000 euro, de rente van het ton dat hij bij DSB had staan, kwijt.
Dat is balen zeg, alles geprobeerd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Begint het eindelijk, kan ik niet meer kijken. Top, René. Bedankt!
Doen we ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie kunnen hier toch je commentaar op streams kwijt
]quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:46 schreef peeet1 het volgende:
[..]
http://www.everyoneweb.com/livestreams/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |