abonnement Unibet Coolblue
pi_76798758
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef K-Girly het volgende:

[..]

Das wel heel kick, Hoop voor je dat ie indd weer zo'n goede show weggeeft ,al vraag ik me toch af of het publiek in de UK ook zo meegaand is?
Want gisteren werd ie zelf helemaal enthouasiast van het publiek had ik het idee..hing echt een goede sfeer en iedereen deed enthouasiast mee als ik om me heen keek ..

Jij was ook toch ook bij That's live? en hoe was t?
De Londen show was ook in 10 minuten uitverkocht, dus ik vermoed van wel

That's Live was leuk! Hij was alleen ruim een half uur te laat, maar dat vergeven we'm natuurlijk...
Hij speelde zes tracks: Heartbrake Warfare, Belief, Half Of My Heart, Waiting, Daughters (blergh), en Who Says. Daarnaast een erg leuk interview met Eric Corton, die na afloop erkende zelf ook "klotsende oksels" te hebben, en een kleine quiz.
pi_76798761
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef sbientje het volgende:

[..]

die achtergrondzanger was wel erg gay trouwens
So true...

De achtergrondzangeressen van JM zelf waren echter geniaal. Die hadden met z'n tweeën meer lol dan de hele zaal bij elkaar.
pi_76798811
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
Herinner me nu dat John de tekst even verkeerd zong bij Vultures Niet dat t erg was, maar viel me gewoon op.
Ahaaaaa was ik toch niet de enige die het opviel... Hij zong :

How do I stop myself from
To keep from going under?
How will I hold my head
To keep from going under
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_76798829
minus eerste from dan.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76798853
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef Numbie het volgende:

[..]

De Londen show was ook in 10 minuten uitverkocht, dus ik vermoed van wel

That's Live was leuk! Hij was alleen ruim een half uur te laat, maar dat vergeven we'm natuurlijk...
Hij speelde zes tracks: Heartbrake Warfare, Belief, Half Of My Heart, Waiting, Daughters (blergh), en Who Says. Daarnaast een erg leuk interview met Eric Corton, die na afloop erkende zelf ook "klotsende oksels" te hebben, en een kleine quiz.
Hmm ben niet jaloers ..heb je foto's?
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_76799138
No drinking
no smoking
no fucking
pi_76799215
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef K-Girly het volgende:

[..]

Hmm ben niet jaloers ..heb je foto's?
Ja maar die zijn niet super (erg donker), en liggen bovendien thuis
Hou 3FM.nl in de gaten, er liep een fotograaf van ze rond...
pi_76799242
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ja maar die zijn niet super (erg donker), en liggen bovendien thuis
Hou 3FM.nl in de gaten, er liep een fotograaf van ze rond...
Thanks voor de tip!

Ben op youtube de filmpjes al aan het kijken/luisteren, kippevel
pi_76799292
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef super-gabber het volgende:
No drinking
no smoking
no fucking
Vooral van het laatste woord was hij fan. "just fuuuucking"

Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76799375
ja hier is niet de hele zaal in shock als ie het zegt:P
pi_76799389
Oja, en John kan niet zo goed drummen, hij zat echt als een 'verrekte mongol' op die bekkens te rammen aan het eind
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76799432
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
Oja, en John kan niet zo goed drummen, hij zat echt als een 'verrekte mongol' op die bekkens te rammen aan het eind
Ach hij speelt wel beter gitaar dan de rest van de wereld en dat drummen tja, niet zijn ding xD
pi_76799488
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
Oja, en John kan niet zo goed drummen, hij zat echt als een 'verrekte mongol' op die bekkens te rammen aan het eind
Haha inderdaad, of hoe hij ook zo helemaal gebukt in Steve's microfoon zat te zingen



pi_76799731
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:08 schreef Bilibala het volgende:

[..]

Haha inderdaad, of hoe hij ook zo helemaal gebukt in Steve's microfoon zat te zingen

Ja hij wilde gewoon niet van t podium af nog. Mooi om te zien dat'ie er zoveel lol in had

Oh, als t nog ff mag:

OMFG FF'ING STEVE JORDAN !!!!
pi_76799803
aaaah ik ben nog steeds helemaal in de wolken!
We waren er om half 6 ofzo, maar besloten toch op het balkon te gaan zitten. We hadden veel schreeuwmeisjes gespot en waren er wat huiverig door geworden haha . 2 juni weer front row .

Ik heb me echt goed vermaakt en moest toch een traantje wegpinken by Why Georgia .
pi_76799862
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:13 schreef MysticEarth het volgende:
Redelijk wat video's: http://www.youtube.com/user/Jellybeanflavour
Ja, ik moet alleen nog 'Friends,lovers or nothing' uploaden
pi_76799910
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef EllaN het volgende:
aaaah ik ben nog steeds helemaal in de wolken!
We waren er om half 6 ofzo, maar besloten toch op het balkon te gaan zitten. We hadden veel schreeuwmeisjes gespot en waren er wat huiverig door geworden haha . 2 juni weer front row .

Ik heb me echt goed vermaakt en moest toch een traantje wegpinken by Why Georgia .
Daarvan kon trouwens ook lang niet iedereen de 'crowd participation' meezingen.

(vgl. Where The Light Is)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76799955
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Bilibala het volgende:

[..]

Ja, ik moet alleen nog 'Friends,lovers or nothing' uploaden
Ik volg je in ieder geval, had zelf geen camera tot m'n beschikking dus jouw filmpjes
pi_76800050
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Meest kut dag van m'n leven gehad! En hier had ik dan zó lang naar uitgekeken!

morgen meer.
Hier komt het verhaal (met enige schaamte):

Wat ongeveer één van de beste dagen van 2010 voor me had moeten worden, werd dus echt de grootste tegenvaller sinds tijden. Nadat je maanden hoopt dat John weer naar Nederland komt, en dan blijkt dat ie over 4 weken al komt, kan je geluk niet op. Eerder had ik al kaartjes ook voor 2 juni. Gek genoeg de laatste 2 dagen voor het concert kreeg ik opeens minder zin; het is juist zo leuk om er naar uit te kunnen kijken, en dat gaat dan weg. Op de dag zelf natuurlijk juist weer ónwijs veel zin in.

Rond 3 uur vertrokken en 4 uur waren we dan bij de HMH. Het was toch wel wat koud en de rij was immers nog niet zo groot (op wat gillende meisjes na), dus besloten we rustig aan te doen. Eerst even lekker in de Media Markt gelopen, en daarna wilden we gaan eten. In principe wilde ik gewoon naar de Febo, heb daar geen slechte ervaringen mee, maar die vriend wilde liever naar de Burger King. Vind ik zelf veel minder dan bijv. de Mac, maar ach, het is geven en nemen.

Bij de Burger King een cheeseburger, medium patat en een medium cola besteld. Ik begon rustig met m'n patatjes te eten, maar die vriend begon met z'n cheeseburger. Hij kreeg hem nauwelijks door z'n strot, 'het lijkt wel een zool van een schoen..'. Nadat ik een paar happen van m'n burger had genomen kon ik dat bevestigen. Het smaakt nergens naar, hoogstens naar rubber.. Maar goed, ik wilde júíst zorgen dat ik niet honger zou krijgen en at de cheeseburger gewoon op, en de patat ook.

Met een voldaan gevoel naar buiten gegaan, en we sloten ons (17:15) in de rij aan. We stonden achter 2 jongens en 2 meisjes die nogal irritant waren. Liepen al bier te drinken, waren ontzettend druk.. etc. Het werd steeds drukker en het geduw werd al steeds meer. Al snel kon ik niet eens meer m'n armen in mijn zakken doen ofzo, zo klem stonden we al. In de rij begon ik heel licht buikpijn te krijgen. Verder geen zorgen gemaakt, het was zo nihil, en het was niet echt 'pijn', maar meer dat er een druk op zat..

Afijn, de deuren gingen open, iedereen rennen, vooral nadat de kaarten waren gecontroleerd.. Wij natuurlijk ook rennen en we hadden echt 2 droomplaatsen weten te bemachtigen. Na even wachten werd mijn buikpijn opeens zó erg, weer niet echt pijn, maar het was een 'misselijke' buikpijn. Lisa kwam op, en door de kick leek het even weg te zijn. Mede doordat moest ik ook echt bijna huilen, waarschijnlijk in combinatie met dat Lisa tot mijn verbazing écht heel goed was (al heb ik er al niet meer van kúnnen genieten, het enige wat ik dacht was; zet die bas lager, zet alles lager..). Bij de laatste 2 nummers van Lisa werd het nog veel erger, ik voelde al echt zo'n verdikking daar onder m'n tong voelen, ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.. Dat gebeurde 2x, maar iedere keer wist ik door goed in en uit te ademen dat weg te krijgen..

Ik had al aangegeven tegen die vriend dat ik écht heel erg misselijk was.. Hij stelde wel voor om naar de WC's te gaan, maar eigenlijk was ik te beroerd om dat nog te willen.. Ik wilde het liefst gewoon dat ik daar nooit was, ik stond zelfs op het punt weg te gaan.. Maar je wilt je niet aanstellen voor die vriend, je verpest immers ook zijn avond, en die van mezelf natuurlijk. Want ik hoopte stiekem dat het nog wel weg zou gaan als ik bijv. een boer moest laten, dat alles wat dwars zat weg was.

Op een gegeven moment werd alles heel raar, ik kon haast niet meer op m'n benen staan, ik keerde me nog net om en zei: 'Het gaat nu echt niet meer..'. Een aardig meisje ernaast vroeg gelijk; 'wil je wat water?'. Ik nam een slok uit dat glaasje, en voordat ik het wist kwam alles eruit. Eerst in dat bekertje. Ik hoopte natuurlijk dat het daar bij zou blijven.. Helaas kwamen er echt nog 2 tot 3 keer spugen bij.. Dat is natuurlijk vréselijk genant. Iedereen roept 'IEWL', op zo'n moment kan je natuurlijk wel door de grond zakken. Maar op dat moment maakt dat je niet zo meer uit.. je wilt tussen die drukte weg. Helemaal ons tussen iedereen gewrongen, om m'n gezicht en een stukje van m'n jas te kunnen schoonmaken in de WC. Daarna eerst nog ergens gezeten, maar opeens klonk Heartbreak Warfare. Om het niet helemaal te verpesten voor die vriend (ik had eerlijk gezegd misschien wel liever naar huis gegaan, maar ik dacht ook ik krijg er spijt van..), gingen we naar dat balkon. Niet bij die zitplaatsen, maar nog dáár achter. Eigenlijk heb ik vooral tegen de muur aan gezeten, en niet meer genoten van alles. Gek genoeg alleen van Bigger Than My Body (echt absurd goed was die), maar zelfs op dát moment kon het me allemaal weinig bekoren meer..

Met enige schaamte vertel ik jullie dit, maar wat een KUT AVOND!#@!#@!$@#%#$%!@!@
pi_76800085
ach wat klote zeg voel je je inmiddels beter??
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76800128
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:25 schreef LeNick het volgende:
-- verhaal --
Wat kut Krijg je nog een herkansing?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76800137
En dan hoor ik nu ook nog dat ik echt misschien wel mijn 3 favorieten heb gemist, Who Says, Free Fallin' en Friends Lovers or Nothing.. Wij zijn na Gravity snel weggegaan, omdat ik niet in de menigte wilde blijven hangen bij het er uit gaan, en hij gaf de indruk dat de show over was...

pi_76800163
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:25 schreef LeNick het volgende:

[..]

Hier komt het verhaal (met enige schaamte):

Wat ongeveer één van de beste dagen van 2010 voor me had moeten worden, werd dus echt de grootste tegenvaller sinds tijden. Nadat je maanden hoopt dat John weer naar Nederland komt, en dan blijkt dat ie over 4 weken al komt, kan je geluk niet op. Eerder had ik al kaartjes ook voor 2 juni. Gek genoeg de laatste 2 dagen voor het concert kreeg ik opeens minder zin; het is juist zo leuk om er naar uit te kunnen kijken, en dat gaat dan weg. Op de dag zelf natuurlijk juist weer ónwijs veel zin in.

Rond 3 uur vertrokken en 4 uur waren we dan bij de HMH. Het was toch wel wat koud en de rij was immers nog niet zo groot (op wat gillende meisjes na), dus besloten we rustig aan te doen. Eerst even lekker in de Media Markt gelopen, en daarna wilden we gaan eten. In principe wilde ik gewoon naar de Febo, heb daar geen slechte ervaringen mee, maar die vriend wilde liever naar de Burger King. Vind ik zelf veel minder dan bijv. de Mac, maar ach, het is geven en nemen.

Bij de Burger King een cheeseburger, medium patat en een medium cola besteld. Ik begon rustig met m'n patatjes te eten, maar die vriend begon met z'n cheeseburger. Hij kreeg hem nauwelijks door z'n strot, 'het lijkt wel een zool van een schoen..'. Nadat ik een paar happen van m'n burger had genomen kon ik dat bevestigen. Het smaakt nergens naar, hoogstens naar rubber.. Maar goed, ik wilde júíst zorgen dat ik niet honger zou krijgen en at de cheeseburger gewoon op, en de patat ook.

Met een voldaan gevoel naar buiten gegaan, en we sloten ons (17:15) in de rij aan. We stonden achter 2 jongens en 2 meisjes die nogal irritant waren. Liepen al bier te drinken, waren ontzettend druk.. etc. Het werd steeds drukker en het geduw werd al steeds meer. Al snel kon ik niet eens meer m'n armen in mijn zakken doen ofzo, zo klem stonden we al. In de rij begon ik heel licht buikpijn te krijgen. Verder geen zorgen gemaakt, het was zo nihil, en het was niet echt 'pijn', maar meer dat er een druk op zat..

Afijn, de deuren gingen open, iedereen rennen, vooral nadat de kaarten waren gecontroleerd.. Wij natuurlijk ook rennen en we hadden echt 2 droomplaatsen weten te bemachtigen. Na even wachten werd mijn buikpijn opeens zó erg, weer niet echt pijn, maar het was een 'misselijke' buikpijn. Lisa kwam op, en door de kick leek het even weg te zijn. Mede doordat moest ik ook echt bijna huilen, waarschijnlijk in combinatie met dat Lisa tot mijn verbazing écht heel goed was (al heb ik er al niet meer van kúnnen genieten, het enige wat ik dacht was; zet die bas lager, zet alles lager..). Bij de laatste 2 nummers van Lisa werd het nog veel erger, ik voelde al echt zo'n verdikking daar onder m'n tong voelen, ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.. Dat gebeurde 2x, maar iedere keer wist ik door goed in en uit te ademen dat weg te krijgen..

Ik had al aangegeven tegen die vriend dat ik écht heel erg misselijk was.. Hij stelde wel voor om naar de WC's te gaan, maar eigenlijk was ik te beroerd om dat nog te willen.. Ik wilde het liefst gewoon dat ik daar nooit was, ik stond zelfs op het punt weg te gaan.. Maar je wilt je niet aanstellen voor die vriend, je verpest immers ook zijn avond, en die van mezelf natuurlijk. Want ik hoopte stiekem dat het nog wel weg zou gaan als ik bijv. een boer moest laten, dat alles wat dwars zat weg was.

Op een gegeven moment werd alles heel raar, ik kon haast niet meer op m'n benen staan, ik keerde me nog net om en zei: 'Het gaat nu echt niet meer..'. Een aardig meisje ernaast vroeg gelijk; 'wil je wat water?'. Ik nam een slok uit dat glaasje, en voordat ik het wist kwam alles eruit. Eerst in dat bekertje. Ik hoopte natuurlijk dat het daar bij zou blijven.. Helaas kwamen er echt nog 2 tot 3 keer spugen bij.. Dat is natuurlijk vréselijk genant. Iedereen roept 'IEWL', op zo'n moment kan je natuurlijk wel door de grond zakken. Maar op dat moment maakt dat je niet zo meer uit.. je wilt tussen die drukte weg. Helemaal ons tussen iedereen gewrongen, om m'n gezicht en een stukje van m'n jas te kunnen schoonmaken in de WC. Daarna eerst nog ergens gezeten, maar opeens klonk Heartbreak Warfare. Om het niet helemaal te verpesten voor die vriend (ik had eerlijk gezegd misschien wel liever naar huis gegaan, maar ik dacht ook ik krijg er spijt van..), gingen we naar dat balkon. Niet bij die zitplaatsen, maar nog dáár achter. Eigenlijk heb ik vooral tegen de muur aan gezeten, en niet meer genoten van alles. Gek genoeg alleen van Bigger Than My Body (echt absurd goed was die), maar zelfs op dát moment kon het me allemaal weinig bekoren meer..

Met enige schaamte vertel ik jullie dit, maar wat een KUT AVOND!#@!#@!$@#%#$%!@!@
Damnnn, dat is inderdaad wel heel erg kut zeg en dan gebeurt 't net tijdens 't concert :s Beterschap in ieder geval, hopelijk voel je je al wat beter?
pi_76800188
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:27 schreef sbientje het volgende:
ach wat klote zeg voel je je inmiddels beter??
Ja, direct na het overgeven was alles weg.. Je voelt je alleen natuurlijk super vies, je baalt dat het is gebeurd, je bent je plekken kwijt, etc.. Dus er was geen reden meer om te kunnen genieten voor mij..
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Wat kut Krijg je nog een herkansing?
2 juni.. maar ik ben bang voor herhaling.. al neem ik nu natuurlijk geen burger king.. maar het was gewoon een combinatie van een Burger King die niet goed viel, spanning en de benauwdheid. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')