Mij is er nooit wat bekend geweest over een aktiekorting. Dit is mij tijdens het afsluiten van de verzekering toen der tijd ook nooit verteld.quote:Wij hebben uw bericht ontvangen inzake de gewijzigde premie.
Bij het afsluiten van de verzekering heeft u gebruik gemaakt van aktie
waarbij u gedurende het eerste jaar een extra korting op de premie
heeft gekregen.
Nu de polis een jaar heeft gelopen is de aktiekorting komen te
vervallen. Dit is de oorzaak van de gewijzigde premie.
Lees je contract en de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu is mijn vraag: kunnen ze zomaar die premie omhoog gooien?
En dan vooral de kleine lettertjes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Lees je contract en de algemene voorwaarden.
Dat terugsturen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaarne ontving ik van u de betreffende actievoorwaarden en de stukken waaruit blijkt dat die op onze overeenkomst van toepassing waren.
Als het om een actie tarief staat moet je dat daar terug kunnen vinden lijkt me. Dus ff lezen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees je contract en de algemene voorwaarden.
Ik ging van 32 naar 42 euro per maand.quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag informeren wij u hierbij over uw nieuwe premie van uw Aon Direct (voorheen DSB) Autoverzekering. Door tegenvallende schaderesultaten en gestegen kosten binnen de autoverzekeringsmarkt ontkomen ook wij helaas niet aan een aanpassing van de premie. Deze aanpassing vindt plaats op de hoofdvervaldatum van uw verzekering.
Uw nieuwe premie is afhankelijk van een aantal factoren. Naast uw regio en leeftijd is ook uw no-claimkorting van invloed. In veel gevallen zal de premie beperkt (enkele procenten) stijgen of zelfs dalen (door opgebouwde "no-claimkorting"), in enkele gevallen is de premiestijging helaas hoger.
Wij zijn er zeker in geslaagd de premies scherp te houden, zoals u van ons mag verwachten.
U vindt uw nieuwe premie in uw digitale polismap onder het polisoverzicht. Onze polisvoorwaarden blijven ongewijzigd. Zowel de voorwaarden als uw polis kunt u ook vinden in uw digitale polismap onder de kop "polisoverzicht".
Als u vragen heeft over uw verzekering(en), dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 071-36 43501. Voor meer informatie kunt u terecht op www.aondirect.nl.
Met vriendelijke groet,
Aon Direct
Die eens voor de gein die premie check:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef Teeno het volgende:
Ik heb inderdaad om opheldering gevraagd, alleen nog geen reactie terug.
Premiecheck komt op 38 euro. Met rechtsbijstand en inzittendenverzekering zoals ik die nu dus ook heb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die eens voor de gein die premie check:
https://www.aondirect.nl/(...)ing/premieberekenen/
Als ik nu een nieuwe verzekering bij ze af zou sluiten zou ik opeens maar 27 euro gaan betalen!?!?!
Ze hebben mij net terug gebeld met een heel verhaal wat er bij mij niet in ging. Hij zei dat het door mijn leeftijd kwam en dat ik over 2 maanden weer minder ging betalen. Ik snap echt niet waar dat nou vandaan komt want ik ben in eind april pas jarig.
Ja hehe, dat was de werkwijze van een DSB, is dat je nu NOG niet duidelijk geworden na alle publiciteit in de media over de praktijken van DSB?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vorig jaar december heb ik bij DSB mijn auto in de verzekering gedaan. [...]
Mij is er nooit wat bekend geweest over een aktiekorting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |