dan PM mij ook maarquote:
Zeg, weet iedereen wiens kloon het was behalve UIO en ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
Ah Yvonne, mogen we aub de foto's hier posten?
Denk het wel ze deed niet erg haar best het te verbergenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, weet iedereen wiens kloon het was behalve UIO en ik?
En neeNSFW en voor ONZ
Murp krijgt een hartverzakking.
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderenquote:
Ze is inmiddels streetlegal, dat weet ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderen
What the flying fuck?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk het wel ze deed niet erg haar best het te verbergen
Jij weet goddomme allesquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze is inmiddels streetlegal, dat weet ik wel
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderen
Tja, interesse denk ikquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niks
Nu ben ik benieuwd. Want dit weet ik weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niks
Slecht geheugen, valt me van je tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef zarGon het volgende:
Nu weet ik het weer.
Ze had haar kont gepost. 2 foto's. Minimaal.
Not so bad. Not so bad at allquote:
Faalhaas...quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef zarGon het volgende:
Nu weet ik het weer.
Ze had haar kont gepost. Twee foto's. Minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |