Vieze opa.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een leuke rode appelwangetjes. Daar wil ik wel eens overheen ejaculeren.
Wat die rode zegt. Ons brein is gezegend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
En dan kijk je nog eens naar haar billetjes en alles is weer vergeten
Mannenbrein
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Doe eens doorsturen dan.
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Doe eens doorsturen dan.
Check de prullenbak dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.
sorry stoffertquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je komt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef -SG- het volgende:
Owhhhhhhhhhh
Dat schijnt al eens een keer gedaan te zijn heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een leuke rode appelwangetjes. Daar wil ik wel eens overheen ejaculeren.
hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |