Die komen zelfs met moord weg Gijs!quote:
Strol's eerdere fuckup is nooit gecorrigeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Wessiej het volgende:
Wij zijn 100 topics naar achter gegaan, epic.
Tijd voor een andere naam ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
Anders beginnen we weer bij 0.. ook prima
Ik trek Keith niet, die wil ik slaan en pijn doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef Wessiej het volgende:
Leuke serie trouwens, Family Matters. Paar probleem kinderen gaan met hun ouders naar een ranch in Spanje om daar met Keith Bakker hun weer beter te laten worden. Zo geniaal, vooral het 1e seizoen met dat jochie dat een WoW-addict is, als iets niet naar zijn zin gaat slaat hij gaten in de muur.
uitzending gemist enzo, nu elke dinsdag te zien.
Wie de fuck is Keith?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik trek Keith niet, die wil ik slaan en pijn doen.
Wat een kutsite.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:50 schreef Chocobo het volgende:
http://www.manofest.com/C(...)uldnt-procreate.html
Een of andere verslavingsdguru met een amerikaans klotedialect.. soort Dr Phil wannabe in dit kikkerlandjequote:
Update?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Meneer de Minister President?
[ afbeelding ]
Een tattoo ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een of andere verslavingsdguru met een amerikaans klotedialect.. soort Dr Phil wannabe in dit kikkerlandje
Wist niet dat ie een tattoo had overigens
[ afbeelding ]
Ja weet dingen over verslavingen en ontspoord gedrag, heeft een biografie geschreven over zijn eigen verslavingstijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tattoo ookGijs die man zit onder. Geen idee wie het is Gijs,... hopelijk hou ik dat zo!
Oh,... ok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja weet dingen over verslavingen en ontspoord gedrag, heeft een biografie geschreven over zijn eigen verslavingstijd.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:15 schreef Chocobo het volgende:
De betrokken familie zweert dat ze na de begrafenis van moeders in Marokko terugkomen “om wraak te nemen”. Bedreigde zorgmedewerkers durven uit angst geen aangifte te doen.
quote:Iek zweerr het jongen, ik zweer het, wallah
Wat krijg je als je nichten en neven met elkaar laat trouwen waarvan die kinderen ook weer met een eerste generatie laat trouwen enz... enz.... Nou wie weet het antwoord?quote:
Een mongooltjequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat krijg je als je nichten en neven met elkaar laat trouwen waarvan die kinderen ook weer met een eerste generatie laat trouwen enz... enz.... Nou wie weet het antwoord?
Vergis je niet. Iemand gaat gruwelijk gezichtsverlies leiden. En ik vermoed de PvdA.quote:
Word vanavond nog spannend!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vergis je niet. Iemand gaat gruwelijk gezichtsverlies leiden. En ik vermoed de PvdA.
Balkenende wordt gesteund door de CU en zijn eigen partijtop.
Bos was aan het sussen terwijl Hammer, de fractievoorzitter van de PvdA het hard speelt en een nieuwe verklaring valt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_zich_terug__.html
Dus of de PvdA laat het kabinet klappen, of ze gaan door intern gekibbel weer wat zetels verliezen. Win Win dus.
Laat maar klappen inderdaadquote:
Zie bijv. 1 afleveringquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tattoo ookGijs die man zit onder. Geen idee wie het is Gijs,... hopelijk hou ik dat zo!
Zie ik niet gebeuren, PvdA staat slecht, ze willen een vuist tonen. Denk dat de gehele oppositie hier tegenin gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voorzie een compromis. JP bindt in en als dank mag hij van Wouter nog een tijdje in Afghanistan blijven.
Nee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:15 schreef Bastard het volgende:
Hoest met de nieuwe woning Gijs? Binnenkort toch nieuwe verhuizing staan?
Zo zal het geschieden! Prachtig spel gisteren. JP corrigeert zijn oorspronkelijke opmerking, maar is uiteraard weer niet fout geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voorzie een compromis. JP bindt in en als dank mag hij van Wouter nog een tijdje in Afghanistan blijven.
Oh shit Gijs!quote:
Gaat allemaal om zetels, geld en blijven zitten Gijs! Niet om de burgerquote:
Door die kut kou ligt de bouw ook weer stil natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh shit Gijs!
Ja goed hoor,... wachten he. Dat is het enige. We zitten echter wel heerlijk nu. Zomer 2010 schat ik.
Ja Gijs,... ook wel logisch hoor. Ze doen niks met dit weer. Tering zeg je zal bouwvakker zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Door die kut kou ligt de bouw ook weer stil natuurlijk.
Zoveel leuker dan een strip. Zijn dit niet die ventjes van die strip? Moest lachen om dat gegilquote:
Ja, Cyanide & Happinessquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan een strip. Zijn dit niet die ventjes van die strip? Moest lachen om dat gegil
quote:Nooooo action figures or something alike. Also, no wearable helmet that's going to make the special edition like $150,-
I'd like an artbook, a special (golden) in-game helmet and a nice metal case.
Precies, het is angst die ze bij elkaar houdt. Angst voor nieuwe verkiezingen, angst om toe te geven dat ze fouten hebben gemaakt omdat ze dan nog meer zetelverlies leiden. De grootste prestatie van dit kabinet zal het feit zijn dat ze het 4 jaar hebben volgehouden, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Gaat allemaal om zetels, geld en blijven zitten Gijs! Niet om de burgerDat is heel duidelijk. Mijn doel is om bij de volgende verkiezingen een andere groep eens de leiding te geven. Stuk lopen maakt dan niet uit,... ik bedoel,... kan het erger dan nu worden
?
Ben zelf al klaar met Facebookquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Sjo, geef hier aan wat je wil in een Dead Space 2 SE:
http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#/deadspace?v=feed&story_fbid=251420297621
Mijn reactie:
[..]
Wat moet ik met dat spel Gijs?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Bastard het volgende:
@Strol red faction 2 voor een tientje bij de FRS
Oh ik dacht je in de tijd ook een kleine hype had voor deel 2 omdat je deel 1 cool vond (net als mij) ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat spel Gijs?
Het OM wil dat ook niet.. maakt m alleen maar populairder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef kepler het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat Wilders niet onze volgende MP wordt
Ik denk dat je in de war bent met een Gijs zonder gamessmaak Gijs. Roy misschien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik dacht je in de tijd ook een kleine hype had voor deel 2 omdat je deel 1 cool vond (net als mij) ?
Omdat je het niet gebruikt. Handige features hoor!quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahahaha....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met een Gijs zonder gamessmaak Gijs. Roy misschien?
Dan kan je het land beter weggooien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef kepler het volgende:
Je bedoelt Red Faction Guerillaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Bastard het volgende:
@Strol red faction 2 voor een tientje bij de FRS
En voor de mensen met kinderen of Pixar liefhebbers Rattatoulle is ook voor een tientje te krijgen, geweldige film!
Dus dat is nog eens op te pikken dan zeg maarquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je bedoelt Red Faction Guerilla, geniaaaaaaaaal spel. Moet je bezitten.
60 euro waard, 10 euro is stelen. Gebouwen slopen werkt gewoon, die engine is geniaal, redelijk lastig spel. Allemaal tof gedaan, gave offline multiplayer, topgame.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dat is nog eens op te pikken dan zeg maar
Dat liegt er niet om!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
60 euro waard, 10 euro is stelen. Gebouwen slopen werkt gewoon, die engine is geniaal, redelijk lastig spel. Allemaal tof gedaan, gave offline multiplayer, topgame.
http://www.metacritic.com(...)illa?q=red%20faction
Beetje dom rondrennen in saai en repetitieve omgevingen en alles stuk slaan met je hammer.quote:
Klinkt mij als FFXIIIquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje dom rondrennen in saai en repetitieve omgevingen en alles stuk slaan met je hammer.
Je hebt de quotes niet gelezen op die site dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje dom rondrennen in saai en repetitieve omgevingen en alles stuk slaan met je hammer.
Wat ben je grumpy vandaag... Tampon scheef?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ziet er cool uit Gijs. Helemaal voor dat geld. Ik heb er alleen echt geen tijd voor. Tevens lijkt het me een net niet spel! Gewoon leuk,...quote:
Het was even leuk, maar ben alweer klaar met Facebook!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Sjo, geef hier aan wat je wil in een Dead Space 2 SE:
http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#/deadspace?v=feed&story_fbid=251420297621
Mijn reactie:
[..]
Misschien lukt het hem niet nee,... maar mijn stem heeft die! Wat hebben we in Godsnaam te verliezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef kepler het volgende:
International hairtylists award for politiciansquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem niet nee,... maar mijn stem heeft die! Wat hebben we in Godsnaam te verliezen
Leuk dat hij de politiek een beetje opschudt, maar hij is echt totaal niet geschikt voor de baan als MPquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem niet nee,... maar mijn stem heeft die! Wat hebben we in Godsnaam te verliezen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Leuk dat hij de politiek een beetje opschudt, maar hij is echt totaal niet geschikt voor de baan als MPDan moet hij toch kunnen luisteren naar andere partijen en zelfs met echte oplossingen komen
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ehhh,... totaal niet geschikt voor MP. JP wel dan!
Dus eigenlijk zeg je niks?quote:
Enige doel voor hem voorlopig is zich in de kijker spelen, en dat lukt hem goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Leuk dat hij de politiek een beetje opschudt, maar hij is echt totaal niet geschikt voor de baan als MPDan moet hij toch kunnen luisteren naar andere partijen en zelfs met echte oplossingen komen
De Xbox 360 versie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie is echter de politiek...
Sjo welke AC2 versie verkoop je?
Dus vul je de ether met deze onzin? Bedankt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik verveel me dood in de treinHeb studiemateriaal mee, maar dat is saaier dan lap 99 in Forza
Duhquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef Chocobo het volgende:
White zonder figure!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DuhIk bedoel normal, white, black?
Ik hou me aanbevolen mocht je m in februari nog niet kwijt zijn!quote:
Ik zeg dat zowel JP als Wilders niet geschikt zijn als MP. JP heeft te weinig daadkracht/charisma, Wilders heeft te weinig oplossingen en heeft een eenzijdige visie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je niks?
Maar ik begrijp het wel. Ieder zijn of haar eigen politieke voorkeur/strategie. Ik kijk momenteel niet zo naar de politiek,... maar weet wel wat me te doen staat.
Ik begin te twijfelen om hem weg te doen om eerlijk te zijn. Misschien volgend jaar nog eens leuk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen mocht je m in februari nog niet kwijt zijn!
Post-Avatar depressie,.... dit is echt nieuwsquote:
Aardbevingen? Na Haïti nu dan ook Europa. Onderzoekers tonen aan en denken bla bla bla! Maar misschien verder over het gerechtshof van Nederland en de Wilders affaire?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verheug me nu trouwens al op de mediahype van volgende week.
We hebben nu achtereenvolgens klimaatopwarming, sneeuw, Jemen, strooizout en Irak-rapport gehad. Wat wordt het volgende week?
Giro 555.. ik zag al een dode-kinderen-op-een-stapel-foto vanmorgen op geenstijlquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verheug me nu trouwens al op de mediahype van volgende week.
We hebben nu achtereenvolgens klimaatopwarming, sneeuw, Jemen, strooizout en Irak-rapport gehad. Wat wordt het volgende week?
Verdiend zeker de aandacht Gijs,.... maar na deze week is het weer voorbij en gaat iedereen verder met zijn of haar ding! Heb jij al geld gestort?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef kepler het volgende:
Ik hoop eigenlijk Haiti
Dat is dus echt een gigantische ramp daarDat verdient zeker veel aandacht, helaas is het niet positief
Wij allemaal samen al 2 miljoen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdiend zeker de aandacht Gijs,.... maar na deze week is het weer voorbij en gaat iedereen verder met zijn of haar ding! Heb jij al geld gestort?
Dat is wel heel makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij allemaal samen al 2 miljoen hoor.
Geen geld gestort, ten eerste heb ik het nu niet en ten tweede vraag ik me af of dat geld nu echt goed terecht komt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdiend zeker de aandacht Gijs,.... maar na deze week is het weer voorbij en gaat iedereen verder met zijn of haar ding! Heb jij al geld gestort?
Ja,... en Amerika en nog wat landen. Hoop dat het allemaal goed komt daar. Vreselijk die beelden,... werd helemaal stil van de stapels babies die ik gisteren zagquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen geld gestort, ten eerste heb ik het nu niet en ten tweede vraag ik me af of dat geld nu echt goed terecht komt.
Hopelijk sturen meer landen gewoon veel reddingstroepen en hulpmiddelen. Las dat NL al 2 miljoen heeft gegeven
Ik ook...maar ik ga niks storten. Er blijft zoveel geld aan de strijkstok hangen bij dit soort organisaties...en Haiti is ook zo corrupt als de pest. Dat land was voor die aardbeving ook al een puinhoop. Misschien positief dat ze een verse start kunnen maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Bastard het volgende:
Giro 555.. ik zag al een dode-kinderen-op-een-stapel-foto vanmorgen op geenstijl
Het liefste zou ik gewoon zelf gaan helpen, maar dat heeft helaas niet veel zinquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... en Amerika en nog wat landen. Hoop dat het allemaal goed komt daar. Vreselijk die beelden,... werd helemaal stil van de stapels babies die ik gisteren zag
OMFGquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...maar ik ga niks storten. Er blijft zoveel geld aan de strijkstok hangen bij dit soort organisaties...en Haiti is ook zo corrupt als de pest. Dat land was voor die aardbeving ook al een puinhoop. Misschien positief dat ze een verse start kunnen maken.
Jij kan echt zo koudbloedig zijn he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...maar ik ga niks storten. Er blijft zoveel geld aan de strijkstok hangen bij dit soort organisaties...en Haiti is ook zo corrupt als de pest. Dat land was voor die aardbeving ook al een puinhoop. Misschien positief dat ze een verse start kunnen maken.
http://www.giro555.nl/nl-NL/default.aspxquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Het liefste zou ik gewoon zelf gaan helpen, maar dat heeft helaas niet veel zin
Serieus,... dat was zo hard inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij kan echt zo koudbloedig zijn he.
Ja zo ongevoelig..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... dat was zo hard inderdaad
Die foto ja,.......... had tranen gisteren,................................ arme zieltjes! Om maar niet te spreken over de mensen die die kinderen verzamelen,... helden daar hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het nog eens strol.
Ik heb zelf wel wat gestort uiteraard,... denk mijn manier om hier een soort van goed gevoel aan over te houden. Doen wat je kan doen,.... dit is het enige wat ik kan doen,.... we hebben het zo goed hier!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Bastard het volgende:
Kunnen ze niks aan doen daar dat ze wonen in een corrupt en in van swerelds armste landen, ze kunnen niks doen aan een aarbeving onder een stad van 2 miljoen inwoners tentijde dat iedereen nog op werk en school zat.
Dammit, ik had mezelf beloofd om nu eens niet geraakt te worden door een ramp.
Ja dat is het ook misschien.. we hebben kinderen, verplaatsen ons er in, toch iemand zn kind die op een stapel word gelegd. Uren er voor nog lekker zitten spelen... godver hier vragen ze helemaal niet om, helemaal niks misdaan, leven voor zich, toekomst voor zich in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die foto ja,.......... had tranen gisteren,................................ arme zieltjes! Om maar niet te spreken over de mensen die die kinderen verzamelen,... helden daar hoor!
Jeetje Gijs,............................quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Stel dramaqueens hier zeg.
Ik moet bekennen dat het me gewoon niet zo aangrijpt, ook deze foto's niet. Misschien ben ik verhard/afgestompt wat vreselijke foto's betreft of is het omdat ik zelf geen kinderen heb. Misschien omdat de aantallen zo hoog zijn dat het niet meer voor te stellen is. Misschien omdat het ver van mijn bed is en ik die mensen niet ken. Misschien omdat Haiti altijd al een kansloos land is geweest. Misschien omdat het een natuurramp is, en niet iets is wat mensen elkaar aandoen of door mensen veroorzaakt is.
Waarschijnlijk is het een combinatie van al deze factoren.
Ik heb in elk geval niet de neiging om geld te steken in die bodemloze put. Al helemaal niet om een niet bestand naar gevoel af te kopen. Dan geef ik het liever aan in een goed doel in de buurt. Misschien minder aangrijpend, maar ernstige gebeurtenissen raken me meer als het bekenden overkomt of dichtbij huis gebeurt.![]()
Overigens vind ik het wel goed dat er allemaal Internationale hulp naartoe gaat. Dat wordt immers ook gefinancierd met belastinggeld. Het valt me alleen op dat allerlei hulporganisaties wel erg snel zijn met het bedelen om geld.
Maar gelukkig denken jullie er anders over hoor.![]()
Ja, ik vraag me ook af wanneer ik zo cynisch en wantrouwend geworden ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje Gijs,............................
Serieus hoop issues in die mailquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af wanneer ik zo cynisch en wantrouwend geworden ben.
In de basis zijn we allemaal mens.. als een ander mens zo leeft moet je dat ergens voelen, kan niet anders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Wessiej het volgende:
Wtf die foto's van die kinderen
Als dat een normaal iemand niet raakt moet je even kijken wat er mis met je is, of jezelf wel beseft dat je in een wereld leeft en niet alles om je zelf draait.
Het is misschien te massaal, te veelomvattend. Net als die Tsunami en Katrina.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Bastard het volgende:
Dat doe ik toch niet![]()
Ik ben alleen hoogstverbaasd over je zienswijze, niet dat het van jou komt, dat verbaast mij niet, maar de kilheid over het onderwerp verbaast mij van mens tot mens.
Die laat ik voorlopig liggen. Veel meer zin in Mass Effect,... daarna Final Fantasyquote:
Ja ik weet niet waarom ik het postte,... zin in het spel denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik meet geen temperatuurverschillen in mn broek.
Ben ik mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Stel dramaqueens hier zeg.
Ik moet bekennen dat het me gewoon niet zo aangrijpt, ook deze foto's niet. Misschien ben ik verhard/afgestompt wat vreselijke foto's betreft of is het omdat ik zelf geen kinderen heb. Misschien omdat de aantallen zo hoog zijn dat het niet meer voor te stellen is. Misschien omdat het ver van mijn bed is en ik die mensen niet ken. Misschien omdat Haiti altijd al een kansloos land is geweest. Misschien omdat het een natuurramp is, en niet iets is wat mensen elkaar aandoen of door mensen veroorzaakt is.
Waarschijnlijk is het een combinatie van al deze factoren.
Ik heb in elk geval niet de neiging om geld te steken in die bodemloze put. Al helemaal niet om een niet bestand naar gevoel af te kopen. Dan geef ik het liever aan in een goed doel in de buurt. Misschien minder aangrijpend, maar ernstige gebeurtenissen raken me meer als het bekenden overkomt of dichtbij huis gebeurt.![]()
Overigens vind ik het wel goed dat er allemaal Internationale hulp naartoe gaat. Dat wordt immers ook gefinancierd met belastinggeld. Het valt me alleen op dat allerlei hulporganisaties wel erg snel zijn met het bedelen om geld.
Maar gelukkig denken jullie er anders over hoor.![]()
God leest meequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
^^$%#$@%# NS
2 uur overgewerkt en dan nog 30 min vertraging ook.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell: Conviction naar april!
http://www.giantbomb.com/news/ubisoft-announcements-abound/1830/
2 jaar uitgesteld of waquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef Chocobo het volgende:
Foutje,... datum niet bekend:
Splinter Cell: Conviction uitgesteld naar april of later!
http://www.eurogamer.net/(...)n-delayed-for-polish
Fiscaal 2010 begint in april,... dat is dan uiteraard geen 2 jaar!quote:
In totaal bedoel ik, spel is in totaal al 2 jaar uitgesteld volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fiscaal 2010 begint in april,... dat is dan uiteraard geen 2 jaar!
Geen idee eigenlijk. Eerste concept is nooit van de grond gekomen. En daar ben ik echt blij om,... trok die stijl niet. Het huidige concept is zoveel beter. Ik begrijp de uitstel wel. Ik denk zelf lente/zomer release. Veel beter voor zo met al die toppers in dit kwartaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In totaal bedoel ik, spel is in totaal al 2 jaar uitgesteld volgens mij.
Niet erg. Q1 was al te druk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef Chocobo het volgende:
Foutje,... datum niet bekend:
Splinter Cell: Conviction uitgesteld naar april of later!
http://www.eurogamer.net/(...)n-delayed-for-polish
Ja ben ook echt blij, want ik wil die titel erg graag!quote:
Kunnen we in februari mooi op het gemak ME2 spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Ja ben ook echt blij, want ik wil die titel erg graag!
Mass Effect 2, Heavy Rain en Bioshock tot maart, valt nu idd wel mee. Wel 3 toppers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ben ook echt blij, want ik wil die titel erg graag!
Ja,... heb er een dikke anderhalve maand voor uitgetrokken. Eind Januari tot half maart,... en dan,.... dan Gijs!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kunnen we in februari mooi op het gemak ME2 spelen.
Heavy Rain en Bioshock komen wel een andere keer. Zijn ze ook meteen wat goedkoper!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mass Effect 2, Heavy Rain en Bioshock tot maart, valt nu idd wel mee. Wel 3 toppers.
Datquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... heb er een dikke anderhalve maand voor uitgetrokken. Eind Januari tot half maart,... en dan,.... dan Gijs!!
[ afbeelding ]
Zit nu een beetje te lezen, en nu een beetje bang voor Bioshock 2. Niet dezelfde makers, deel 1 was eigenlijk al klaar, je bent nu een big daddy... Allemaal meh. En het verhaal was het tofste van deel 1, weet niet zeker of ze dat kunnen overtreffen. Nog steeds day one, maar denk niet dat die beter/even goed als 1 is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heavy Rain en Bioshock komen wel een andere keer. Zijn ze ook meteen wat goedkoper!
Ja ik ben ook wat huiverig over Bioshock. Omdat ik hem niet haal kan ik de reviews er eens rustig op nalezen. Heavy Rain heeft zeker wel maar interesse, maar ik wil al die goede games niet met zijn alleen in een maand gaan proppen. Zo gaat mijn visie over games verloren,... genieten! Ik neem liever de tijd voor dit soort games,...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit nu een beetje te lezen, en nu een beetje bang voor Bioshock 2. Niet dezelfde makers, deel 1 was eigenlijk al klaar, je bent nu een big daddy... Allemaal meh. En het verhaal was het tofste van deel 1, weet niet zeker of ze dat kunnen overtreffen. Nog steeds day one, maar denk niet dat die beter/even goed als 1 is.
Heavy Rain kom ik bij klaar, gaat bij mij ruim voor ME2.
Skies of Arcadiaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Chocobo het volgende:
,..........................
[ afbeelding ]
Heb je mei nog... Mafia 2, Red Dead Redemption UFC 2010, en many, many morequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wat huiverig over Bioshock. Omdat ik hem niet haal kan ik de reviews er eens rustig op nalezen. Heavy Rain heeft zeker wel maar interesse, maar ik wil al die goede games niet met zijn alleen in een maand gaan proppen. Zo gaat mijn visie over games verloren,... genieten! Ik neem liever de tijd voor dit soort games,...
Redelijk standaard rebels verlengd artikel. Zelfde standaard uitgevers verklaring. Gewoon zeggen dat je het momenteel niet durft uit te brengen omdat anders de verantwoording wat omzet/verdiensten betreft niet meer te verklaren is, kan uiteraard niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef gijsje79 het volgende:
Ubisoft heeft zonet bekend gemaakt dat Splinter Cell: Concivition, die normaal zou verschijnen in februari, uitgesteld is naar april. De reden bracht Ubisoft niet aan het licht, maar het is wel opvallend, aangezien het spel niet lang geleden ook al een vertraging opliep.
Splinter Cell 5 is alweer het vijfde deel in de razendpopulaire Tom Clancy serie. Het spel zal nu in april in de winkels verschijnen.
UPDATE Inmiddels heeft Ubisoft laten weten dat de reden van het uitstellen van de game is omdat het bedrijf het spel verder wil laten "oppoetsen".
Quote:
The game looks brilliant, but we want it to be awesome
Geen idee,... geen interesse!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je mei nog... Mafia 2, Red Dead Redemption UFC 2010, en many, many more
Droom Gijs,... droom!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Skies of Arcadia![]()
![]()
Zou er ooit een vervolg komen?
Wat? Geen interesse in Mafia 2quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... geen interesse!
[ afbeelding ]
Nee niet echt. Alan Wake, Dead Space 2,... kijk maar naar dat soort games uit. Heb niet zoveel zin in een GTA-achtig iets. Zal vast leuk zijn, maar ik heb dat nu wel gezien. Missies, autorijden, schieten,... in een Godfather jasje? Neh,...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat? Geen interesse in Mafia 2
Staat gelijk aan de strolie uitspraak.
Battlefield beta vond ik so-so, haal ik denk ik niet. Just Cause 2 wel, was ik nog vergeten, waarschijnlijk komen er nog meer toppers uit die maandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De nieuwe Battlefield en Just Cause 2.
Mafia 1 gespeeld?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alan Wake, Dead Space 2,... kijk maar naar dat soort games uit. Heb niet zoveel zin in een GTA-achtig iets. Zal vast leuk zijn, maar ik heb dat nu wel gezien. Missies, autorijden, schieten,... in een Godfather jasje? Neh,...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De nieuwe Battlefield en Just Cause 2.
Aha dit zegt alles al, serieus, een van de beste games ooit. Vergeet 'gta in godfather jasje'. Prachtige game, in woorden niet uit te leggen. Desnoods leen je deze, maar dit een must-buy, believe me.quote:
Mafia 1...de laatste PC game die ik heb gespeeld...zooooooooooo slecht. Was er meteen helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat? Geen interesse in Mafia 2
Staat gelijk aan de strolie uitspraak.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha dit zegt alles al, serieus, een van de beste games ooit. Vergeet 'gta in godfather jasje'. Prachtige game, in woorden niet uit te leggen. Desnoods leen je deze, maar dit een must-buy, believe me.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mafia 1...de laatste PC game die ik heb gespeeld...zooooooooooo slecht. Was er meteen helemaal klaar mee.
God, wat was die game slecht...echt bagger.
Daarna vaak nagedaan. Mafia 2, believe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het met Strol eens in deze denk ik. Vaak hetzelfde qua games-smaak! Dit ziet er nu niet echt leuk uit. Voelt aan alsof ik dit eerder gedaan heb.
- Slechte besturingquote:
Die racemissie inderdaad, samen met een vriend een hele dag aan gezetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Slechte besturing
- Grauwe repetitieve omgeving.
- Saaie missies
- Auto's die max. 30 km/uur rijden, en als je door rood reed had je de politite al achter je aan.
- Racemissie die niet te halen was.
En dat zijn alleen de zaken die ik me nog herinner...en ze zeggen dat je je na verloop van tijd alleen de positieve zaken herinnerd.
Dat maakt juist de Gijsjes Gijs, Gijs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wilders, aardbevingen, games... We zijn het echt nooit met elkaar eens is het wel?
quote:- There are 1020 different ends in the game
- We can play with a main character and we decide who will remain as is
- the origami could be a puzzle/enigma of the story or not to be
- the DLC will reach the main story and other ones will introduce new characters and stories
- There is a mission (by a DLC) where you play a blind man and you cannot see anything. Only the surround sound can help you to play the game
- Team ICE (Naughty Dog) have not supported the Quantic Dream
- Demo will be online very soon, before the game going to the market
- Heavy Rain is destined to be a trilogy, as a pragmatic version of The Lord of the Rings.
Ik ben benieuwd.quote:- Demo will be online very soon, before the game going to the market
Fakequote:
Ja sorry, ik heb lagquote:
quote:De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) gebruiken geld dat nog over was van de inzameling voor de slachtoffers van de Tsunami voor hulp aan Haïti. Het gaat om 730.000 euro, zo lieten de organisaties donderdag weten.
Nee, want die hadden 100 miljoen te veel van het geld wereldwijd, geld ging nergens heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Geld over??? Geld OVER? GELD OVER??
Alsof die mensen van de tsunami dat (toen) niet (konden) kunnen gebruiken...
wtf hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, want die hadden 100 miljoen te veel van het geld wereldwijd, geld ging nergens heen.
Weet ik eerlijk gezegt niet, ik ga denk ik wel voor het eerst geld overmaken naar giro 555, een land dat opbouwt na natuurrampen, en dan weer helemaal naar de kanker gaan, raakt mij wel erg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
wtf hoe kan dat dan?
Er waren miljoenen mensen dakloos, alsof al die mensen nu weer een huis hebben? Ik had laatst gezien dat er echt nog veel ellende is in die regio's. Dan snap ik niet hoe je nog geld over kan hebben...
Zolang ze geld over houden... Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat, volgens mij is lang niet alles in orde in die tsunami-gebieden...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegt niet, ik ga denk ik wel voor het eerst geld overmaken naar giro 555, een land dat opbouwt na natuurrampen, en dan weer helemaal naar de kanker gaan, raakt mij wel erg.
Amai, m'n Juupkes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef gijsje79 het volgende:
Dit is pas een ramp.
Tekort aan Belgisch bier dreigt
Buffertje Gijs. Al is die flink verdampt door beleggingen op de beurs. En de (top)salarissen van de directeurs moeten natuurlijk ook betaald worden. En recent nog het tripje naar Kopenhagen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Geld over??? Geld OVER? GELD OVER??
Alsof die mensen van de tsunami dat (toen) niet (konden) kunnen gebruiken...
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wilders, aardbevingen, games... We zijn het echt nooit met elkaar eens is het wel?
Ja en vijf op de vijf mannen intresse in de vriendinnen van hun dochter.. duss.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef gijsje79 het volgende:
Een op de vijf vrouwen heeft wel interesse in de vrienden van hun zoon. [/i]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:11 schreef Bastard het volgende:
Ja en vijf op de vijf mannen intresse in de vriendinnen van hun dochter.. duss.
Donshaartjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ja hallo vanaf een jaar of 17 he, er moet wel haar op zitten.
Jij gaat zeker elke dag lekker met de auto naar werk, verwarming aan? Enige stukje dat je loopt van voordeur naar auto van van auto naar voordeur?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_1941_en_1942.html
Kijk toen was het pas winter
Dat geklaag hier ook van die koukleumen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij gaat zeker elke dag lekker met de auto naar werk, verwarming aan? Enige stukje dat je loopt van voordeur naar auto van van auto naar voordeur?
Vroeger .. 20 jaar geleden, ben ik iedere dag om 0500 uur opgestaan om kranten rond te rijden, in weer en wind, soms 2 wijken. Ik weet wel wat fietsen in de kou is.. ik geniet er alleen vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij gaat zeker elke dag lekker met de auto naar werk, verwarming aan? Enige stukje dat je loopt van voordeur naar auto van van auto naar voordeur?
Ik denk ook altijd dat ik het liever koud dan warm heb, en op zich is dat ook wel zo, maar ik ben nu echt klaar met dit weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vroeger .. 20 jaar geleden, ben ik iedere dag om 0500 uur opgestaan om kranten rond te rijden, in weer en wind, soms 2 wijken. Ik weet wel wat fietsen in de kou is.. ik geniet er alleen van
Hitte daarintegen heb ik het minder op
Dat heeft Hitler de oorlog gekost.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_1941_en_1942.html
Kijk toen was het pas winter
Dat geklaag hier ook van die koukleumen!
Meer journalisten dan hulpverleners momenteel in Haiti.quote:Uit woede over de in hun ogen gebrekkige hulpverlening na de verwoestende aardbeving dinsdag, hebben boze Haïtianen in de hoofdstad Port-au-Prince wegblokkades opgeworpen met lijken aldus Time.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/haiti_1.html
Pop-ups vlogen me om de oren. Weggeklikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-2010011410758359055
100 most anticipated games of 2010, kende er een hoop niet, wow
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pop-ups vlogen me om de oren. Weggeklikt.
quote:10 – Fallout: New Vegas (Multi)
9– Heavy Rain (PS3)
8 – BioShock 2 (Multi)
7 – Final Fantasy XIII (Multi)
6 – Red Dead Redemption (Multi)
5 – StarCraft II (PC)
4 – The Legend of Zelda (Wii)
3 – Batman: Arkham Asylum 2 (Multi)
2 – Mass Effect 2 (360)
1 – The Last Guardian (PS3)
Is toch onwerkelijk ook man.. dat je de lijken door de straten sleept waar je tussen slaapt, verminkte lichamen allemaal op een hoop gooien, jong, oud, kinderen, geen licht, geen water, geen electra, geen verbinding met buitenaf, snachts hulpgeroep van mensen onder de gebouwen, steeds minder geluid, gekerm, gehuil.. hel op aarde daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meer journalisten dan hulpverleners momenteel in Haiti.
De NSB binnenkort op je stoep dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ren_checken_elk.html![]()
![]()
Nooit! Tief maar op!
Eerste dat ik zie:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-2010011410758359055
100 most anticipated games of 2010, kende er een hoop niet, wow
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ren_checken_elk.html![]()
![]()
Nooit! Tief maar op!
Beste reactie op die pagina. Dat er maar eens wat meer gecontroleerd wordt waar al dat geld heen gaat!quote:wat zit je nou te zeuren GS, jullie hebben toch altijd de bek vol over crimineel gedrag en misstanden in de samenleving.
wees blij dat er iets gedaan wordt aan dit soort diefstal.
Bij vermoeden van misbruik zorg je maar voor een huiszoekingsbevel. Dan heeft het openbaar ministerie er naar gekeken en komt de politie. Nu komt er een of ander willekeurig laag opgeleid ambtenaartje je huis binnen omdat je toevallig kinderbijslag ontvangt? Die meteen even checked of er voor zijn matties wat te halen valt swa?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste reactie op die pagina. Dat er maar eens wat meer gecontroleerd wordt waar al dat geld heen gaat!
Ik verwacht niet dat het zo gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij vermoeden van misbruik zorg je maar voor een huiszoekingsbevel. Dan heeft het openbaar ministerie er naar gekeken en komt de politie. Nu komt er een of ander willekeurig laag opgeleid ambtenaartje je huis binnen omdat je toevallig kinderbijslag ontvangt? Die meteen even checked of er voor zijn matties wat te halen valt swa?
Dit heeft mij eraan herinnerd dat het vrijdag is, ik dacht donderdag. Jeeeej zo voor het eerst in 4 maanden een volledig weekendquote:
Forza 3 al uitgespeeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef kepler het volgende:
Komen er geen racers uit op de 360 dit jaar??
Split/Second, Blur, Need for Speeld (van makers Burnout), WRC, vast nog wel 1/2 erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef kepler het volgende:
Crackdown 2, Alan Wake, Dead Rising 2, Halo Reach, Natal, Fable 3 en Gears 3 (BELIEVE!)
Dat zijn de games op dag 1
Eventuele budget:
Fallout Vegas, Bioshock 2
Komen er geen racers uit op de 360 dit jaar??
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
pfffff.... gisteren nog een Ferrari 495 gedowned
Vroemmm Vroemmmmmm... Tuut tuut tuuuuuutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Gijs.. is gewoon Genieten met hoofdletter G
Dat geluid
Ja laat maar inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroemmm Vroemmmmmm... Tuut tuut tuuuuuut
VROEEMMMMMMMM
Heng heng, vroemmm, schriieeeekkkkk, vroemmmm
Een beetje de kick die ik van Mario Kart krijg
Game is ook gewoon goed, dikke 9 gemiddeld qua reviews en 2.5M sales ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja laat maar inderdaad
Maar Forza thread loopt goed in GAM
Ik zou haar wel doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
FUCK
Ik zocht al naar iets dat niet klopte. Had ik beter niet kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen.Voor de zekerheid alleen anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen.Ik krijg dat beeld niet uit m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:
Aardbevingen zijn echt klimaatafhankelijk jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
PvdA
En dat zit in de 2e kamer.
http://twitter.com/ChantalGillard/status/7724057954
Langzaam maar zeker groeit de woede van mensen denk ik. Het komt een keer tot ontploffing en dan heb je echt problemen hier in Nederland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand tegen de muur zetten is een taalverschil. Nu begrijp ik het. Die jongens zijn liev.
[..]
Welnee.. het zijn en blijven incidenten. Zolangs de NOS aan censuur blijft doen en er geen daadkracht mag zijn van de politie blijft dit gezuig bestaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langzaam maar zeker groeit de woede van mensen denk ik. Het komt een keer tot ontploffing en dan heb je echt problemen hier in Nederland.
Precies. Bek houden en betalen zul je!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:33 schreef Bastard het volgende:
Welnee.. het zijn en blijven incidenten. Zolangs de NOS aan censuur blijft doen en er geen daadkracht mag zijn van de politie blijft dit gezuig bestaan.
En wij... wij zijn murm
Eensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nederland…het is me vaderland maar verder
Canada.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Eens
Niet dat het in andere landen veel beter is, maar het is altijd leuk om dat te denken
Dat is zeker 1 van mijn keuzes. Maar ik weet zeker dat die ook genoeg problemen hebbenquote:
Scandinaviëquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Eens
Niet dat het in andere landen veel beter is, maar het is altijd leuk om dat te denken
Het is gras is altijd groener aan de overkantquote:
Die landen zijn DUUR om te leven. Onwijs linkse regeringen ook, alleen dan wel MET een strenge immigratiewet.quote:
Dat ook, alcohol is echt niet te betalen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die landen zijn DUUR om te leven. Onwijs linkse regeringen ook, alleen dan wel MET een strenge immigratiewet.
Jawel, lokaal bier is cheap en zeer goed te drinken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat ook, alcohol is echt niet te betalen...
De vrouw van me neef haar familie zit ook in Canada. Keertje kennis gemaakt, altijd handig een connectie in het buitenland. Kreeg al snel het aanbod dat ik gerust een paar maanden kon blijven als ik wouquote:
In NL zitten ze te er over te denken om vlees naar 19% te gooien. Vanwege de belasting op het milieu van veequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, lokaal bier is cheap en zeer goed te drinken.
En dat leven duur is klopt ook niet, vlees is duur ja.
Tsja, ik was afgelopen zomer in Zwitserland, en ben daar ook verliefd geworden op de bergen, rust, ruimte, natuur, maar bovenal het nette van de mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De vrouw van me neef haar familie zit ook in Canada. Keertje kennis gemaakt, altijd handig een connectie in het buitenland. Kreeg al snel het aanbod dat ik gerust een paar maanden kon blijven als ik wou
Waar je hier een klein huisje koopt koop je daar een boerderij met een lap grond waar je u tegen zegt…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PrachtigMooi hutje aan een meer… *blijven dromen*
Podverquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De vrouw van me neef haar familie zit ook in Canada. Keertje kennis gemaakt, altijd handig een connectie in het buitenland. Kreeg al snel het aanbod dat ik gerust een paar maanden kon blijven als ik wou
Waar je hier een klein huisje koopt koop je daar een boerderij met een lap grond waar je u tegen zegt…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PrachtigMooi hutje aan een meer… *blijven dromen*
Wacht maar. We mogen met z'n allen volgend jaar 35 mld gaan ophoesten om het gat in de begroting te dichten (stel je voor dat er eens bezuinigd moest worden) dat is ontstaan door o.a. het redden van de banken. Er komen straks een heleboel van dit soort lullige belastingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
In NL zitten ze te er over te denken om vlees naar 19% te gooien. Vanwege de belasting op het milieu van vee
Ik heb nog wel ¤ 2,30 op mijn chipknip.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef kepler het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de ABN AMRO weer verkopen?
Oh ja dat ding moet ik ook eens gebruiken, staat ook geld opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ¤ 2,30 op mijn chipknip.
Enige manier waarop ik hier in de kantine kan betalen. Op zich best wel handig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Bastard het volgende:
Oh ja dat ding moet ik ook eens gebruiken, staat ook geld op
Ik heb hem voor parkeerautomaten een keer opgeladen omdat je ooit ergens een parkeerautomaat tegen kan komen die geen munten pakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enige manier waarop ik hier in de kantine kan betalen. Op zich best wel handig.
Loterij winnen en enkel in de Rockies wonen, vliegtuigje voor de boodschappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver
Gewoon een appartement in Vancouver en een vakantiehuisje in de Rockies
Dan zou ik me wel vervelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Loterij winnen en enkel in de Rockies wonen, vliegtuigje voor de boodschappen
Ik zou best in een grote stad willen wonen...New York of Tokyo...maar dat wel hoog. In eenpPenthouse. En dan de verdieping eronder ook kopen zodat ik geen last van de onderburen zou hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef kepler het volgende:
Dan zou ik me wel vervelenOok gewoon een plekje in de stad
Kan me met hele kleine dingen in zo mooie omgeving wel vermakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel vervelenOok gewoon een plekje in de stad
Maar Gijs, je kunt toch niet de hele dag lang mastruberen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan me met hele kleine dingen in zo mooie omgeving wel vermakenGewoon genieten
Whehehe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs, je kunt toch niet de hele dag lang mastruberen?![]()
Really? Really?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In NL zitten ze te er over te denken om vlees naar 19% te gooien. Vanwege de belasting op het milieu van vee
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs, je kunt toch niet de hele dag lang mastruberen?![]()
Als vakantiehuisjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar ik geef die gup wel gelijk, ik zou ook kiezen voor een hutje aan het meer boven een plek in de stad. Dan maar lang rijden voor een Big Mac!
Via de achterkant van het schip he.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe.
Assassination in de haven gedaan nu. Had helemaal geen last van andere guards, makkelijkste tot nu toeGijsje, Sjo, bedankt voor de tips!
Politie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Bastard het volgende:
Fietsen zonder licht? De politie rijdt je expres aan
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)tieauto-ramt-fietser
Dat KAN toch gewoon niet hE!
Je moet gewoon luisteren naar de politiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Bastard het volgende:
Fietsen zonder licht? De politie rijdt je expres aan
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)tieauto-ramt-fietser
Dat KAN toch gewoon niet hE!
Ja dat is extra geld voor het wegenonderhoud he.. zodat er geen gaten in de wegen ontstaan bij koud weer... oh wacht nee daar is het dan niet voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Politie.Is er naast de NS en de PvdA nog een club die meer wordt uitgekotst in Nederland?
http://www.telegraaf.nl/a(...)n_2009__.html?p=14,1
Behalve als de bestuurder een bontkraag had en fins sprak natuurlijk, we willen niet bepaalde bevolkingsgroepen onnodig boos maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Je moet gewoon luisteren naar de politie
Of dat nu is omdat je zonder licht rijdt (en op de stoep), of omdat je net een winkel hebt overvallen. LUISTEREN ZAL JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |