Die komen zelfs met moord weg Gijs!quote:
Strol's eerdere fuckup is nooit gecorrigeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Wessiej het volgende:
Wij zijn 100 topics naar achter gegaan, epic.
Tijd voor een andere naam ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
Anders beginnen we weer bij 0.. ook prima
Ik trek Keith niet, die wil ik slaan en pijn doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef Wessiej het volgende:
Leuke serie trouwens, Family Matters. Paar probleem kinderen gaan met hun ouders naar een ranch in Spanje om daar met Keith Bakker hun weer beter te laten worden. Zo geniaal, vooral het 1e seizoen met dat jochie dat een WoW-addict is, als iets niet naar zijn zin gaat slaat hij gaten in de muur.
uitzending gemist enzo, nu elke dinsdag te zien.
Wie de fuck is Keith?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik trek Keith niet, die wil ik slaan en pijn doen.
Wat een kutsite.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:50 schreef Chocobo het volgende:
http://www.manofest.com/C(...)uldnt-procreate.html
Een of andere verslavingsdguru met een amerikaans klotedialect.. soort Dr Phil wannabe in dit kikkerlandjequote:
Update?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Meneer de Minister President?
[ afbeelding ]
Een tattoo ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een of andere verslavingsdguru met een amerikaans klotedialect.. soort Dr Phil wannabe in dit kikkerlandje
Wist niet dat ie een tattoo had overigens
[ afbeelding ]
Ja weet dingen over verslavingen en ontspoord gedrag, heeft een biografie geschreven over zijn eigen verslavingstijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tattoo ookGijs die man zit onder. Geen idee wie het is Gijs,... hopelijk hou ik dat zo!
Oh,... ok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja weet dingen over verslavingen en ontspoord gedrag, heeft een biografie geschreven over zijn eigen verslavingstijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |