Nee, ze beginnen om 11.00 uur Melbourne tijd, dus 01.00 uur Nederlandse tijd (als ik het goed heb trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:42 schreef Morthill het volgende:
AU wordt feitelijk toch gewoon overdag ('s ochtends, begin van de middag) uitgezonden in NL? Ze beginnen toch te spelen tegen de avond en kappen ergens 's nachts?
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Het slechtst te volgen Grand Slam imo, het begint als we hier slapen en die avondwedstrijden zijn als normale mensen werken.
Ik heb ook echt geen idee bij de vrouwen, Serena? Clijsters? Dementieva?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Norrage het volgende:
Het vrouwentoernooi wordt ook voor het eerst weer interessant!
Maar lang niet zo interessant als het herentoernooi! Ik heb echt geen idee wie hem gaat pakken. Iedereen is even veel favoriet! Ik hoop op Rafa!
Kim of Serena, al hoop ik gewoon op Maria.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee bij de vrouwen, Serena? Clijsters? Dementieva?
Hmmm daar zit ik toch niet op te wachten. Al dat geschreeuw, nee bedankt. Het is ook niet echt leuk spel dat ze meestal laat zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kim of Serena, al hoop ik gewoon op Maria.
Die is werkelijk waar zo dramatisch in vorm. Kan niet echt verbazen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:26 schreef wimderon het volgende:
Larcher met een bagel naar huis gestuurd
Al sinds ze bij Bollettieri weg is eigenlijk. Kan er niet mee zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef TheArt het volgende:
Aran pakt de tweede. Gelukkig maar.
[..]
Die is werkelijk waar zo dramatisch in vorm. Kan niet echt verbazen.
Meteen de break in de 2e, *1-0 na een game van 34 puntenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek pakt de eerste set met 6-4
Sijsling 2e wedstrijd op baan 3.
26 minuten en bij het 10e BP was het eindelijk raak voor Misaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:21 schreef Tim86 het volgende:
die gamr bij kraaij duurde langgggggg maar wel break en 1-0
Wat zou het zijn als ook nog Wickmayer daar als qualifier bij terecht komtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:46 schreef wimderon het volgende:
Henin ook nog in het kwart bij Clijsters.
Haase heeft Berdshit al eens gepakt in Canadaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:14 schreef TheArt het volgende:
Tering wat een loting.
De Bakker - Roddick
Haase - Berdych
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:21 schreef Bruce117 het volgende:
Enige voordeel van de loting is dat als ze de eerste ronde partij winnen ze in de 2 rondes daarna in ieder geval geen geplaatste tegenstander tegen kunnen komen.
We mogen nog hopen op een derde, maar idd wat een waardeloze zooi weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:43 schreef tennisboy het volgende:
phhh hebben we eindelijk 2 Nederlanders in een Grandslam en dan loten ze heel slecht..
Hopenlijk kan Haase wel winnen, voor Thiemo zal het heel moeilijk gaan worden.
Opgegeven. Zal wel iets met griep te maken hebben als je de quote van hem leest. Het zit die jongen wat dat betreft niet mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom heeft Sijsling zich teruggetrokken?
quote:,,Wat er precies aan de hand is, weet ik niet. Ik voelde me vlak voor de wedstrijd al niet lekker en voel me nu helemaal niet goed”, aldus Sijsling, die met een wit weggetrokken gezicht naar de kleedkamers verdween.
Telesport
Vet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een kaartje voor de 2e ronde..In de grote arena!
Ik denk ook 'gewoon' Kim, eigenlijk wel erg knap hoe snel ze weer terug is op zo'n hoog niveau.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Ja, toen was ze hard op weg maar ging het ineens helemaal mis. Ben benieuwd..Serena kon haar hoeven amper bewegen vandaag, dus weet niet in wat voor staat ze aan de Open gaat beginnen. Ik denk nog altijd dat Kimmeke het gewoon weer gaat doen, maar Henin kan ook zomaar de volgende stap zetten in haar comeback en flinke progressie maken deze 2 weken..Sjappie gaat het gewoon niet worden denk ik. 0,0 ritme en dan is die service gewoon veel te slecht. Ze moet echt in een toernooi groeien en met deze loting vrees ik dat ze die kans niet krijgt.
Zelf de kansen in die games niet gepakt. Eerst haar eigen servicegame waarin ze wel 8 GP's had ofzo en Kerber vervolgens op haar eerste BP toeslaat en een game later 3 BPs niet gepakt. Dan maak je het jezelf ook wel moeilijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Krajicek van 3-1 voor naar 4-3* achter.
Andere partijen doen het wel ...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:23 schreef Szura het volgende:
Denk het niet, scorebord is gewoon bagger
Dat weet niemand, scoreboard is weer vooraan begonnenquote:
Wat is die mening dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:39 schreef Nalbandian het volgende:
Mijn mening over die Slamtracker wordt weer bevestigd....
Bij de normale livescore kun je bv. heel simpel zien wie er gewonnen heeft die dag. Bij die slamtracker moet ik een soort scrollend menuutje volgen wat simpelweg onoverzichtelijk isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is die mening dan?
Over het algemeen vind ik het de beste livescore die er is op tennisgebied.
*5-4 Kerber nu, ze blijft aan service.
Mjah, heeft niet echt met de livescore op zich te maken. Voor de wedstrijden die al gespeeld zijn moet je bij GS bij de completed matches zijn:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Bij de normale livescore kun je bv. heel simpel zien wie er gewonnen heeft die dag. Bij die slamtracker moet ik een soort scrollend menuutje volgen wat simpelweg onoverzichtelijk is.
Tja, is voor mij ook een onderdeel van de "normale" livescore wat ik erg prettig vind. Waarom kan dat niet even simpel in die Slamtracker geïntegreerd worden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mjah, heeft niet echt met de livescore op zich te maken. Voor de wedstrijden die al gespeeld zijn moet je bij GS bij de completed matches zijn:
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/cmatch/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ze als ze een wildcard op zak heeft?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:40 schreef Szura het volgende:
Henin mag trouwens toch gewoon kwalificaties spelen als ze dat zou willen?
Stiekem was een Belgische finale wel leuk geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:46 schreef Heero87 het volgende:
Wel leuk: de Belgische dames zitten allemaal in hetzelfde kwart. Henin treft in de eerste ronde Flipkens, in de vierde ronde eventueel Wickmayer en in de kwartfinale Clijsters..
Ah, dank voor de info. Heb ook tentamens, maar voorlopig even niks dus kan ik mooi even een nachtje overslaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef tennisboy het volgende:
Thiemo speelt zondag nacht rond 03.00 uur op de 1 na grootste court. Haase speelt op court 18 op maandagochtend omstreeks 07.30 uur.
Ben benieuwd, Thiemo zal wel live te volgen zijn op Eurosport. Maar helaas kan ik dat niet zien vanwege toetsweek.
Puur hypothetischquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou ze als ze een wildcard op zak heeft?
spel je nou expres die namen fout?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef Oksel het volgende:
Morgen naar "Hit for Haiti", in de Rod Laver Arena!! Geld inzamelen voor Haiti.. en dat voor maar 6 euro!![]()
Deze spelers zullen er zijn:
Federer, Djokovic, Roddic, Nadal, Williams, Cluisters, Sotsur, Hewitt.![]()
![]()
Die speelde vorig jaar nog een erg leuke AO, liet daarna eigenlijk niet zoveel meer zien (behalve in Rotterdam tegen Nadal dacht ik), gaat hij nog doorbreken denk je?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:52 schreef Tim86 het volgende:
Tomic gaat voor de wedstrijd serveren in een exho tegen DJoko nu
Klopt dat was altijd half 10. Tering worden zware dagenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Om 01.00 meteen Maria-Maria, dat is iig een mooi begin.
De avondsessies beginnen steeds om 09.00 NL-tijd zie ik, dat was in het verleden 09.30 als ik het me goed herinner. Misschien dat ze toch iets minder nachtwerk willen.
Correct.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef franklop het volgende:
even voor mijn duidelijkheid; ze beginnen dus niet aankomende nacht he?
Winnen van Starace op hc is niet heel bijzonder lijkt mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die speelde vorig jaar nog een erg leuke AO, liet daarna eigenlijk niet zoveel meer zien (behalve in Rotterdam tegen Nadal dacht ik), gaat hij nog doorbreken denk je?
Ik kan me herinneren dat hij het een (redelijke) topper nog best moeilijk had gemaakt, was dat een ander toernooi van AO09 dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Winnen van Starace op hc is niet heel bijzonder lijkt me![]()
Daarna verloor hij kansloos van Muller.
Na de AO won hij nog een challenger en samen met die ene winstpartij op de AO zijn dat bijna al zijn punten die hij heeft gescoord.
Idd! Die deed het ook goed tegen Rafa in R'dam.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat je Dimitrov bedoelt.
Nee, dat is hij al lang niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef TubewayDigital het volgende:
is tiemo nog de sparringsparter van djoko
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Om 01.00 meteen Maria-Maria, dat is iig een mooi begin.
De avondsessies beginnen steeds om 09.00 NL-tijd zie ik, dat was in het verleden 09.30 als ik het me goed herinner. Misschien dat ze toch iets minder nachtwerk willen.
Op youtube staat de hele seriequote:Op zondag 17 januari 2010 12:53 schreef Norrage het volgende:
Haha geniaal. Ook dat andere filmpje! Ik wil hier meer van zien
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef Norrage het volgende:
Kan alleen maar die dubbel vinden met Hewitt en zo, niks anders (nog)?
edit...ok geloof ik gevonden!
Inderdaad, zelfs Nadal lijkt er lol in te hebbenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:18 schreef Norrage het volgende:
Echt geniaal. Mooi om ze zoveel plezier te zien hebben
Dat was ook geniaalquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef fruityloop het volgende:
Ik zat echt te janken van het lachen achter youtube, er was ook iemand die continue "foot fault" riep naar Serena..
In een van de laatste games maakt Djoko een voetfout bij deze man. Umpire Courier: "Buddy, we know you're there, but chill out a little bit"quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was ook geniaalzeker de eerste keer dat ze het zeiden... "is it because Serena is on my team?"
ow ik dacht het volgendequote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was ook geniaalzeker de eerste keer dat ze het zeiden... "is it because Serena is on my team?"
Oh zou ook kunnen, was allemaal wat moeilijk te verstaan somsquote:Op zondag 17 januari 2010 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
ow ik dacht het volgende
Roddick tegen lijnrechter: "You do realize Serena is on my team"
maar wel mooi
Was Rafa over Kim dacht ik (hij zei dat zn confidence niet zo hoog was als dat van Kim):quote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
Rafa: ''You know, he won the US Open, I didn't win a tournament in the last 6, 7 years''
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef wimderon het volgende:
Mikhail Youzhny RUS (20) v Richard Gasquet FRA
Ging over Tomic dacht ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was Rafa over Kim dacht ik (hij zei dat zn confidence niet zo hoog was als dat van Kim):
"You know, she won the US Open. I didn't win a tournament in the last 6, 7 months"
Waarop Rogers reply komt:
"Yeah, me neither"
1 vrouwenpartij ervoor, dus zal binnen een marge van ongeveer een half uur rond 03.15 starten schat ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef Nalbandian het volgende:
Verwachten de kenners dat Thiemo om 03:00 begint met spelen?
Ok, thanks Ambroquote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1 vrouwenpartij ervoor, dus zal binnen een marge van ongeveer een half uur rond 03.15 starten schat ik.
Mijn schatting was iig gemaakt zonder daar rekening mee te houdenquote:
Die zenden Maria-Maria uit, 99% zeker.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
Begint Eurosport met mannentennis?
Zal wel weer niet.
Welkom in de 21e eeuw.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef tong80 het volgende:
Toch jammer dat we niks meer voorstellen.
2 spelers en beiden hebben volgens de kenners zware tegenstanders.
Het zou andersom moeten zijn, en de tegenstanders balen dat ze tegen Okker, Schapers, Elthing, Krajicek, Haarhuis of Koevermans moeten.
Ik wilde net hetzelfde typenquote:
Ik heb er een paar jaar geleden al een topic over geopend.quote:
Helaas. Je blijft toch altijd stiekem hopen op Rochus - Gonzalez of Stepanek - Karlovicquote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zenden Maria-Maria uit, 99% zeker.
Tennis is na voetbal de grootste sport in NL, maar het ontbreekt ons aan doorzettingsvermogen volgens mij. De Tour is loodzwaar en vereist heel veel van een mens, kijk naar Verkerk die dat absoluut niet kon opbrengen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden al een topic over geopend.
Dat ik het vreemd vind dat we met honderdduizende tennisers en de beste facileiten niks meer voorstellen.
mijn buurjongetje kan aardig tennissenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik het vreemd vind dat we met honderdduizende tennisers en de beste facileiten niks meer voorstellen.
Dat sowieso niet, niet alle banen zijn voorzien van tv-camera's. Via Eurosport player (betaalde service) kun je volgens mij wel alle tv-banen zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef F.M.D. het volgende:
zijn er ergens livestreams van alle banen?
we hebben op de hierboven genoemde uitzonderingen na nooit iets voorgesteld in het internationale tennis. Blijkbaar is er iets mis met ons topsportklimaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas is tennis live nog steeds lastig te volgen en vrij duur ook nog. Alleen met Wimbledon was het goed geregeld afgelopen jaar, kon je via RTL5 alle banen gratis kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, niet alle banen zijn voorzien van tv-camera's. Via Eurosport player (betaalde service) kun je volgens mij wel alle tv-banen zien.
Was dat niet NET5?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas is tennis live nog steeds lastig te volgen en vrij duur ook nog. Alleen met Wimbledon was het goed geregeld afgelopen jaar, kon je via RTL5 alle banen gratis kijken.
Vet manquote:Op maandag 18 januari 2010 01:09 schreef Oksel het volgende:
Ik was gisteren bij de Hit voor Haiti! Was best aardig inderdaad.. heb wat mooie plaatjes geschoten, zat bijna geheel vooraan..Morgen gaan we weer, gelukkig kaarten voor de Rod Laver arena, want het weer is kut hier. Zit op 15 minuten lopen van de arena's!
Als ie maar 65 aces slaat vind ik het goedquote:Op maandag 18 januari 2010 01:58 schreef Tim86 het volgende:
Ojee, het is weer een GS hoor en Karlovic kan spontaan niet meer serveren
Dan komt het op Eurosport 2.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safina mag zo voor de wedstrijd serveren. En dan mogen Andy en Thiemo aantreden. Daar zal Eurosport wel voor bj Maria - Maria blijven gok ik
Tja. Zelfs vrouwentennis is idd leuker om naar te kijken dan het inspelen van 2 heren. Al scheelt het niet veel.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:47 schreef F.M.D. het volgende:
eurosport 2 gaat nu weer naar andere baan, een dames partij uitzenden pfff
Haha nee, maar mooiquote:Op maandag 18 januari 2010 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Haha hoorden jullie die KOM OP THIEMOOOO
Hebben jullie ergens een stream?quote:Op maandag 18 januari 2010 03:13 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Haha nee, maar mooiHoorde wel aantal Nederlanders juichen bij toen de speaker zei: 'Thiemo de Bakker'
[/quote[quote]Op maandag 18 januari 2010 03:13 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Haha nee, maar mooiHoorde wel aantal Nederlanders juichen bij toen de speaker zei: 'Thiemo de Bakker'
Jep, die had ik net ook gevonden. Maar toch bedanktquote:Op maandag 18 januari 2010 03:20 schreef wimderon het volgende:
http://www.fromsport.com/video-155937.html
Ik hoor qua geluid een damespotquote:Op maandag 18 januari 2010 03:20 schreef wimderon het volgende:
http://www.fromsport.com/video-155937.html
ESPN2quote:Op maandag 18 januari 2010 03:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit op Betfair te kijken, daar is het geluid niet van centre court
EDJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 januari 2010 03:27 schreef wimderon het volgende:
Zul je zien dat ES na deze pot naar Roddick-De Bakker gaat en dan Edward of Frank Kramer commentaar geeft ofzo.
Zullen de zenuwen wel zijn denk ik zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef TheArt het volgende:
En 5-1 A-Rod. Tering Thiemo wat een fouten na die eerste twee games.
Tactiek klopt gewoon niet. Hij wacht veel te lang in die rally's. Voorlopig dan tenminste.quote:Op maandag 18 januari 2010 03:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zullen de zenuwen wel zijn denk ik zo?
Net als bij Formule 1 de regel toepassen: Na anderhalf uur is het sowieso klaarquote:Op maandag 18 januari 2010 03:50 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar hoe lang de games duren bij de Maria's zeg..
Dat klopt geloof ik wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 03:54 schreef TheVulture het volgende:
Heb het idee dat Roddick zich alleen inspant in de game van Thiemo als ie een van de twee eerste punten pakt
Jawel hoor, geen probleem. Duurt alleen een minuut of 20.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat dak mag zeker nu niet helemaal dicht als ze eenmaal begonnen zijn?
Stepanek 1 ace vond ik opvallender.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:02 schreef Szura het volgende:
Balen.
Die statistieken van Karlovic
Slechtst 16 aces
26 UE waarvan 6 DF
Eerste service 59%
Echt lekker gaat het daar niet
De eerste 4 games in set 2 duurden 3 kwartierquote:Op maandag 18 januari 2010 04:04 schreef Nalbandian het volgende:
Zijn die wijven nog steeds aan het spelen!
Kolere zegquote:Op maandag 18 januari 2010 04:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De eerste 4 games in set 2 duurden 3 kwartier
Ja, maar nu even pauze om het dak dicht te doen. Begon goed, helaas 3 BP gemist in game 1. Vanaf dat moment was het veel te instabiel en liep Rod vanaf 1-1 naar 1-6. Nu 2-2 15-15quote:Op maandag 18 januari 2010 04:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Kolere zeg! Is Thiemo al aan het spelen?
Thx, hopelijk kan hij zich nog herstellenquote:Op maandag 18 januari 2010 04:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar nu even pauze om het dak dicht te doen. Begon goed, helaas 3 BP gemist in game 1. Vanaf dat moment was het veel te instabiel en liep Rod vanaf 1-1 naar 1-6. Nu 2-2 15-15
Dat droogt vrij snel op. Dus echt lang kan het niet meer duren.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:10 schreef Bramaldo11 het volgende:
Dak is bijna dicht, maar baan is wel goed nat.
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:19 schreef Tim86 het volgende:
Choke komt nog wel, mits Sjappie deze game op eigen service pakt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:19 schreef Tim86 het volgende:
Choke komt nog wel, mits Sjappie deze game op eigen service pakt.
Of anders kijk je even naar de vorige reacties van Tim en plaats deze opmerking dan ook in die contextquote:Op maandag 18 januari 2010 04:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vergeet het maar
misschien kan die het roddick 1 setje moeilijk maken, maar meer niet.
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vergeet het maar
misschien kan die het roddick 1 setje moeilijk maken, maar meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |