Dat staat nog steeds te koopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eerst eens ons huis kopen jah
daaromquote:
bedoelde eigenlijk ook koesjequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker handig weer, 4 belangrijke updates. Zo belangrijk, dat zelfs ik als eigenaar van mijn laptop ze niet mag zien.![]()
[ afbeelding ]
Flesquote:
dat schiet opquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker handig weer, 4 belangrijke updates. Zo belangrijk, dat zelfs ik als eigenaar van mijn laptop ze niet mag zien.![]()
[ afbeelding ]
En ik weet dat dat hoere-programma van een BitDefender iedere dag wil updaten. Dat moet ik er toch echt eens uitslopen...quote:
ik ook nietquote:
als ik nou bij jou kom werken kunnen we allebei verzakenquote:
gaan we allebei Fok!kenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik nou bij jou kom werken kunnen we allebei verzaken
jaaaaaaquote:
ik ga boven zitten en jij beneden in de zaak dan heeft roepen dus geen zinquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaaaaaa
hele topics volspammen terwijl roepen ook al genoeg is
staan we wel als eeuwige nrs 1 en 2
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nou vertel dat ik om half 1 weer wegga hier?
Hard genoeg roepen hequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga boven zitten en jij beneden in de zaak dan heeft roepen dus geen zin
ik neem wel een megafoon meequote:
het werkt wel afslankendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff ik heb het merkwaardige verschjinsel dat ik me ellendig voel van geluk
Straks ga ik dochters om raad vragen![]()
zal niet werkenquote:
dus nietquote:
walkatalkiequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal niet werken
[..]
dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |