scheetjequote:
Of het moet wel een heeeeeeeeeeel groot blokje ijs geweest zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 kijkt in zijn broekduidelijk van niet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt mooiste string aanuit en neemt dronken de prijs in ontvangst
[ afbeelding ]
heb je hem gerokenquote:
ik denk dat ik dan in het ijsmachine moet gaan zittenquote:[..]
Of het moet wel een heeeeeeeeeeel groot blokje ijs geweest zijn
shit, schijnt mijn jurk door?quote:
welke jurkquote:
GF heeft een overontwikkelde vrouwlijke kant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Menneke vaan mich![]()
[..]
Dus GF heeft al maanden de bevestiging dat ie vrouw is?
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"quote:
neuh hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"
Ik heb niets met mode, maar van een modeshow met de kleren van de keizerin kan ik zoooo genietenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"
* draait nog een extra rondje danquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb niets met mode, maar van een modeshow met de kleren van de keizerin kan ik zoooo genieten
goed aangepast dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
boekhoudingen zijn klaar![]()
![]()
![]()
en ze komen precies uit
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme, even mijn bankrekening legen. Houd er niet van om zoveel geld op mijn lopende rekening te hebben.
en dan kunnen de vrouwen niet rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Ik ben verdomme net wakker, doe normaal
Goeiemorgen
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoor
[..]
en dan kunnen de vrouwen niet rijden
Mogguh
Morgen Pienquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Ik ben verdomme net wakker, doe normaal
Goeiemorgen
voor mensen die geen zin hebben om te krabben hebben ze spuitbussen voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
Heeft 'ie, gebruikt ie alleen op de voorruitquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Morgen Pien
[..]
voor mensen die geen zin hebben om te krabben hebben ze spuitbussen voor
hallo lul nou ff mee dat de mannen de underdogs zijn jahquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme, even mijn bankrekening legen. Houd er niet van om zoveel geld op mijn lopende rekening te hebben.
je was me voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoor
Ik kan nie mee lullen, ik kan niet rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hallo lul nou ff mee dat de mannen de underdogs zijn jah
vrouwen
daaaaaaaaarom ben ik dus niet lesbisch![]()
Ik ga voor mn 2e kop koffie, dan komt er miss nog wat nuttigs uit mn toetsenbord
ben niet hebberig, deel wel met jequote:
moet je hem uitleggen dat de zijramen daar ook mee schoon wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft 'ie, gebruikt ie alleen op de voorruit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben niet hebberig, deel wel met je
Dat weet 'ie, hij is gewoon te lui om om z'n auto heen te lopen en z'n ramen en spiegels schoon te vegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hem uitleggen dat de zijramen daar ook mee schoon worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |