'administratieve handelingen'..quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het moment heb ik er 2![]()
dit jaar gaat er nog een derde bedrijf bij komen.
waarom denk je dat ik zo graag heb dat LL hier vast in dienst komt?
[..]
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'administratieve handelingen'..
lijkt me wel verstandigquote:Op woensdag 13 januari 2010 05:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal nog eens even een import draaien. Beter goed testen dan later weer meer werk hebben.
hij houd je wakkerquote:
hier is vers gezette koffiequote:Op woensdag 13 januari 2010 05:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Maar is het ook te drinken? Die automatenkoffie hier word ik niet vrolijk van
uh huh..quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
en gewoon achter de bar werken![]()
[..]
is het ook, al draait het soepelquote:lijkt me wel verstandig
hier ook uiteraard, automatenkoffie heb ik al in geen jaren meer op gelukkig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is vers gezette koffie
Ja, afblijven. Rotzooi is het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:51 schreef Frishe het volgende:
Iemand hier toevallig verstand over het knutselen met purschuim?
Ja, dat is duidelijk. Maar verder geen praktische tips over hoe ik het beste een soort helm tevoorschijn kan toveren uit een hoop pur?quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, afblijven. Rotzooi is het.
je wil wát? een HELM uit PUR? Dan zou ik een plastic zak over je hoofd doen (mond of neus vrijlatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk. Maar verder geen praktische tips over hoe ik het beste een soort helm tevoorschijn kan toveren uit een hoop pur?
Ja zoiets. Nu heb ik daar ook al aan gedacht.... Maar zometeen zit ik met mijn hoofd vast aan de pur! Dat is dan weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je wil wát? een HELM uit PUR? Dan zou ik een plastic zak over je hoofd doen (mond of neus vrijlaten) en purren maar..
Heel goed, ik heb anderhalf uur geslapenquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sym
Hoe is het met MSN de liefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |