abonnement Unibet Coolblue
pi_255656
Mijn eerste topic hier op fok wil ik graag aan Aziz richten, nu het nog kan. Wat er ook gebeurd Aziz zal aankomende maandag zijn zoontje weer zien. Zo langzaamerhand walgt iedereen van zijn beschamende zwakke persoonlijkheid. Als de samenstelling van de mensen in de gevarenzone niet veranderd dan krijgt Aziz alle 4 de stemmen. Duidelijk verhaal, toch?
  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:06:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255657
Dat betwijfel ik. Als de samenstelling van de bank niet veranderd, denk ik dat dit de keuze's zullen worden:

heksje Tess: Aziz
Antonette: Esmeralda
Iwan: Esmeralda (gaat hij het minste mee om enzo...)
Bullent: Jop (hij is nogal close met Aziz en zal zeker ook niet op Essie stemmen.)

Uitslag: Esmeralda 2 stemmen, Aziz 1 en Jop 1

De vraag is dus wie gaat de nieuwe persoon kiezen (ervan uit gaand dat hij/zij dat mag...)

  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:23:00 #3
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_255658
Iwan zal als discipel (volgeling) van tessa ook wel Azziz eruit stemmen.

Waarom is Essie trouwens niet populair.. m.i. is zij toch de leukste..

Misschien vind ik dat omdat ik een man ben en haar gisteren heb zien dansen in een sluier...

Maar zonder dollen es is best leuk..

pi_255659
ik denk ook dat aziz naar huis mag.Denk dat dat de beste keus is.
groetjes Dana
  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:38:00 #5
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255660
Nou, leuk eerste berichtje Ik vind het bijzonder makkelijk dat iedereen nu elkaar aan het vertrappen is om vooraan te staan bij het grote Aziz-afzeiken.

In essentie is Aziz een ongecompliceerde, goeie jongen die met een optimistische houding in het leven en in De Bus staat. Zijn hechte kameraadschap met Jop vanaf het begin was volgens mij veel kenmerkender voor zijn karakter, dan de achterbakse persoon die nu van hem gemaakt wordt door de Bus-redactie.

Jullie zouden uit het SEKI-echec kunnen leren, dat de 'waarheid' over een persoon niet zo zwart/wit is als op het eerste gezicht lijkt.

Dankzij de spanningen van de laatste dagen komt vrijwel iedereen in De Bus minder sympathiek over dan in het begin, met uitzondering van Antonette en Bullent. Aziz, die nu eenmaal niet de intelligenste van het stel is, heeft het er het moeilijkst van allemaal mee. Ik kan mij goed voorstellen dat hij in Iwan (en Tessa) de veroorzakers ziet van al ellende rond het vertrek van SEKI en daarom over hen bittere en harde dingen zegt. Dat komt door de tegenstelling tussen karakters Aziz ageert intuitief, extravert en is impulsief, Iwan daarentegen houdt zich alleen maar op de vlakte en is stilletjes bezig met zijn master plan. Richt je gifpijlen eens op de laatste, die zo weinig zegt en doet in De Bus, dat het zelfs de Bus-redactie niet lukt om hem uberhaupt op enige wijze neer te zetten, als zijnde 'goed' of 'kwaad' (want zo simpel worden mensen geportretteerd). Of misschien is hij wel de mol, en is hij daarom zo'n schaduwachtige figuur....

pi_255661
Hier stond een streamverslag.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 28 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
pi_255662
sorry verkeerde topic, wis vorige bericht maar
= godverdikkie hee =
pi_255663
[quote]op 03-28-2000 om 04:06 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Dat betwijfel ik. Als de samenstelling van de bank niet veranderd, denk ik dat dit de keuze's zullen worden:

heksje Tess: Aziz
Antonette: Esmeralda
Iwan: Esmeralda (gaat hij het minste mee om enzo...)
Bullent: Jop (hij is nogal close met Aziz en zal zeker ook niet op Essie stemmen.)

Uitslag: Esmeralda 2 stemmen, Aziz 1 en Jop 1

De motivaties om Aziz weg te stemmen:
Antonette: beste keus tussen Aziz en Esm. (deze twee vrouwen hebben meer gemeen dan je denkt)
Iwan: Jop zeker niet, en hij heeft meer met Esm. Bovendien heeft Aziz al 2 keer geprobeerd Iwan weg te stemmen
Bullent: keuze tussen Jop of Aziz. Bullent ziet dondersgoed in dat Jop meer te bieden heeft.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:55:00 #9
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_255664
Waarom zo Aziz er uit moeten????

Hij houd heel het programma de bus leuk om naar te kijken!!!!

Ik vind hem komisch met zijn niet over dachte een beetje domme opmerkingen!!!!

Ik dacht laat Aziz er in en stem degene met de minste ammusementswaarde er uit, we willen het toch leuk houden voor ons, de kijkers!!!!!

Heey I'm just fokking with ya m'kay?
pi_255665
[quote]op 03-28-2000 om 04:55 PM schreef Urmacht het volgende:
Waarom zo Aziz er uit moeten????

Hij houd heel het programma de bus leuk om naar te kijken!!!!

Ik vind hem komisch met zijn niet over dachte een beetje domme opmerkingen!!!!

Ik dacht laat Aziz er in en stem degene met de minste ammusementswaarde er uit, we willen het toch leuk houden voor ons, de kijkers!!!!!

Hij houd het programma leuk om naar te kijken??? Ik moet onderdehand walgen van zijn optreden. Het meest irritante in hem is zijn zwakke persoonlijkheid; hij heeft geen eigen mening, hij praat met iedereen mee en eigenlijk geen van de andere bewonders weten wat ze met hem aanmoeten... Als ie nou grappig zou zijn, of slim, of whatever... maar ik zie niets bij hem terug. Bovendien denk ik dat hij zelf ook wel wil gaan.

pi_255666
En ziet, maakt problemen die er niet zijn!!! voor de zoveelste keer trouwens.
Volgens mij is Aziz gewoon jaloers dat Jop nu erg goed met Iwan opkan schieten, vandaar het veroorzaken van nieuwe problemen, zie streams van vannacht.
De stemming
An: zou ook wel eens op Aziz kunnen stemmen, zij kan goed met Esmera;da op schieten.
Tessa: aziz
Iwan: aziz
Bullent:Jop

CONCLUSIE AZIZ MAZZEL..
en ik kan me niet voorstellen dat een nieuwe die er maandag (toch?) inkomt gelijk iemand weg mag stemmen. onzin.

Bullent.. vind ik ook een misselijk ventje, schijnheilig eigenlijk.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:50:00 #12
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_255667
tuurlijk komt er maandag wel gelijk een nieuwe in. wanneer anders? zelfs 2 nieuwe, die mogen er dan 24u. in blijven en daarna woredt 1 van die 2 weggestemt.
volgens mij gaat aziz er ook uit , de stemmen:
antonette:aziz
tessa:aziz
iwan:aziz
bullent:jop
http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  woensdag 29 maart 2000 @ 01:13:00 #13
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255668
Het zou best kunnen dat de de percentages van de huidige top 3 alleen maar hoger worden. Het zou toch logisch zijn dat de fans/stemmers van de ex-bussers niet plots voor Iwan of Tessa gaan stemmen? Het absolute aantal stemmen zou dus wel eens omlaag kunnen gaan. Natuurlijk zal SBS6 geen aantallen noemen. Het zou er dus voor Iwan met zijn polderdisco-vriendjes nog wel eens heel goed kunnen gaan uitpakken. Hoewel ik denk dat het met Iwan's persoon nooit meer goed komt.

Lafayette

pi_255669
[quote]op 03-29-2000 om 01:13 AM schreef Lafayette het volgende:
Het zou best kunnen dat de de percentages van de huidige top 3 alleen maar hoger worden. Het zou toch logisch zijn dat de fans/stemmers van de ex-bussers niet plots voor Iwan of Tessa gaan stemmen? Het absolute aantal stemmen zou dus wel eens omlaag kunnen gaan. Natuurlijk zal SBS6 geen aantallen noemen. Het zou er dus voor Iwan met zijn polderdisco-vriendjes nog wel eens heel goed kunnen gaan uitpakken. Hoewel ik denk dat het met Iwan's persoon nooit meer goed komt.
--------------------------------------------

Jammer dat je het zo inziet, maar mijn gelijk zal blijken aanstaande maandag wanneer ons nietszeggende gevaarte zijn spullen mag pakken. Heb ik geen gelijk, dan biedt ik je mijn excuses aan, maar echt even serieus Aziz is history!!!

  woensdag 29 maart 2000 @ 01:31:00 #15
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255670
Ik raak verstrikt in mijn eigen logica
Stemmer op de ex-bussers zullen niet plots gaan stemmen op Aziz, Jop of wie er ook laag staat. De busser met de meest trouwe aanhang (zij die dus bereid zijn diep in de buidel te tasten) zal dus blijven. Naarmate het aantal absolute stemmen daalt door bijvoorbeeld de afgevallen Seki stemmers zal het percentage van Iwan waarschijnlijk stijgen of hoog blijven. Lijkt mij logisch, maar ik twijfel er zelf nog aan. Och het is al laat en ik heb slaap. Groeten,

Lafayette

PS: geen excuses nodig

pi_255671
Als je moe bent of liever gaat slapen doe dat dan. Als je zinnige opmerkingen hebt, dan sta ik daar graag voor open. Maar welke argumenten in positive zin kunnen nog enisgzins bijdragen aan het verlies dat Aziz maandag gaat dragen? dit was niet aanvallend bedoeld maar zeer realistisch, of slaap je al???
  woensdag 29 maart 2000 @ 03:48:00 #17
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255672
Ben ik weer. Kon niet echt slapen en dus dan maar weer ff de streams kijken, als dat niet werkt misschien een pilletje (homeopatisch).

Je hebt gelijk. Ik krijg wel een beetje medelijden met Aziz. Hij is onnozel. Ik heb het idee dat ie helemaal niet meer weet waar hij mee bezig is, waarom hij in de bus zit en waarom hij er niet uit wil. Hij maakt een behoorlijk overspannen indruk. Ik denk dat zijn vetrek het beste is wat hem kan overkomen op dit moment. Gosh, wat is die jongen mistroostig. Van ellende gaat ie niet meer naar bed om zo toch nog een poging te wagen goed in beeld te komen. Nee, echt positief kan het niet maken. Sorry.

Lafayette

  woensdag 29 maart 2000 @ 04:02:00 #18
2994 Prime
Geen gezeik, iedereen rijk!
pi_255673
Van mij mag Tessa haar tassen inpakken

Aziz moet blijven. Hij is de enige die humor heeft. Met Aziz kan je nog 's lachen. En daarbij vind ik hem ook nog intelligent. Dus hoezo onnozel?

Astalavista Tessa!

Trouwens, ik vind Iwan een eng mannetje. Hij wekt de indruk op dat hij inderdaad met een "masterplan" bezig is.

[Dit bericht is gewijzigd door Prime (Datum 29 Maart 2000).]

It's not where you're from, it's where you're at.


  woensdag 29 maart 2000 @ 04:06:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255674
quote:
op 03-29-2000 om 03:48 AM schreef Lafayette het volgende:
Ben ik weer. Kon niet echt slapen en dus dan maar weer ff de streams kijken, als dat niet werkt misschien een pilletje (homeopatisch).

Je hebt gelijk. Ik krijg wel een beetje medelijden met Aziz. Hij is onnozel. Ik heb het idee dat ie helemaal niet meer weet waar hij mee bezig is, waarom hij in de bus zit en waarom hij er niet uit wil. Hij maakt een behoorlijk overspannen indruk. Ik denk dat zijn vetrek het beste is wat hem kan overkomen op dit moment. Gosh, wat is die jongen mistroostig. Van ellende gaat ie niet meer naar bed om zo toch nog een poging te wagen goed in beeld te komen. Nee, echt positief kan het niet maken. Sorry.

Lafayette


Als je de streamverslagen van deze nacht erop naslaat zul je zien dat Aziz niet alleen mistroostig is, maar ook schijnt te beseffen waar deze mistroostigheid vandaan komt: zijnde zijn onvermogen een normaal gesprek te voeren. (Jee, wat klinkt dit negatief, maar met normaal bedoel ik normaal in Aziz'terminologie, je begrijpt vast wel wat ik bedoel).
Dat maakt het dubbel mistroostig. Die jongen kan niet zeggen dat 'ie honger heeft zonder er een verhandeling van 3 A4'tjes van te maken, en dan zegt 'ie uiteindelijk ook nog dat 'ie honger heeft omdat Esmeralda drie weken geleden tegen Bullent zei dat de keukenhof opengaat deze lente, zonder het zo te bedoelen; hij heeft immers gewoon honger en wil DAT zeggen. Hij is niet in staat om iets te zeggen waar het op staat, iets te verwoorden, of het nu gevoelens of gedachten zijn, en da's eigenlijk heel zielig. (Dit teruglezend lijk ik ook te vervallen in die gewoonte....)

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 maart 2000 @ 04:07:00 #20
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255675
Ik zie Tessa ook het liefst gaan. Het ziet er echter naar uit dat het Aziz gaat worden. Als je streams van deze nacht bekijkd krijg het idee dat hij helemaal stuk zit. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Lafayette

pi_255676
Mee eens. Aziz zit behoorlijk stuk. Het zou me niet verbazen als hij voor de nominatie nog z'n biezen pakt. Hij is niet de slimste maar ook zeker niet de onsympathiekste. Eigenlijk mag ik hem wel maar het groeit hem allemaal boven het hoofd.
= godverdikkie hee =
  woensdag 29 maart 2000 @ 13:51:00 #22
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255677
Ik vind Aziz een van de (misschien wel dé) gezelligste en meest sympatieke passagiers.
Hij mag van mij dan ook lekker blijven zitten.

------------------------------------
Verlos ons van TESSSSA (please...)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')