waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Oh Spuit11.Maar hallo
Weetje hoe leuk hij is.
Nah zo fout issie toch niet? Volgens mij gewoon prettig gestoord en al is het mijn type niet helemaal, er zit een verrekte goede kop opquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?
Ik vind 'm echtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Beetje een schreeuw plaat de nieuwe van Train.. Kan de man maar in 1 toonhoogte zingen?
doel ook niet op zijn uiterlijk, maar eigenlijk de manier waarop die vrouwen behandeld, schijnt nogal een womanizer te zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nah zo fout issie toch niet? Volgens mij gewoon prettig gestoord en al is het mijn type niet helemaal, er zit een verrekte goede kop op
Omdat aantrekkelijk omdat zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?
Ach alsof ze ooit een relatie met hem zouden krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doel ook niet op zijn uiterlijk, maar eigenlijk de manier waarop die vrouwen behandeld, schijnt nogal een womanizer te zijn..
haha ja oke.. vroeg et me alleen afquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ach alsof ze ooit een relatie met hem zouden krijgenNiet relevant dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |