abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76764754
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

cool... kan ik daar nou met mijn Eurosonic-kaartje daar wel gewoon naar binnen eventueel?
ja
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_76764768
Aanstaande zondagavond kunnen 3FM-luisteraars voor zich laten bidden in het 3FM-programma JouwWeekendFinale van de EO. Uit onderzoek blijkt dat 70% van de jongeren wel eens bidt, of ze nu wel of niet in een God geloven, meldt de omroep. Voor presentator Klaas van Kruistum reden om in actie te komen.

Kruimstum: Deze week is het Nationale Week van Gebed en het lijkt mij mooi als mijn luisteraars ook eens om gebed kunnen vragen. Het idee dat iemand voor je bidt is altijd bijzonder.
Luisteraars van 3FM kunnen tijdens de uitzending hun gebedspunten doorgeven via sms, e-mail of twitter. In de studio bidt een groep luisteraars en BN’ers voor de onderwerpen die binnenkomen. Een van hen is James Benjamins van hiphopformatie De Fakkelbrigade.

Gebed is voor mij praten met God. Geweldig om dat te kunnen doen voor de luisteraars van 3FM, aldus James.
Daarnaast vertelt Sonja Silva wat zij met bidden heeft en legt Bertolf uit wat zijn nieuwe single Feel You met God te maken heeft en speelt Tangarine De Grote Gebed
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_76764805
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Aanstaande zondagavond kunnen 3FM-luisteraars voor zich laten bidden in het 3FM-programma JouwWeekendFinale van de EO. Uit onderzoek blijkt dat 70% van de jongeren wel eens bidt, of ze nu wel of niet in een God geloven, meldt de omroep. Voor presentator Klaas van Kruistum reden om in actie te komen.

Kruimstum: Deze week is het Nationale Week van Gebed en het lijkt mij mooi als mijn luisteraars ook eens om gebed kunnen vragen. Het idee dat iemand voor je bidt is altijd bijzonder.
Luisteraars van 3FM kunnen tijdens de uitzending hun gebedspunten doorgeven via sms, e-mail of twitter. In de studio bidt een groep luisteraars en BN’ers voor de onderwerpen die binnenkomen. Een van hen is James Benjamins van hiphopformatie De Fakkelbrigade.

Gebed is voor mij praten met God. Geweldig om dat te kunnen doen voor de luisteraars van 3FM, aldus James.
Daarnaast vertelt Sonja Silva wat zij met bidden heeft en legt Bertolf uit wat zijn nieuwe single Feel You met God te maken heeft en speelt Tangarine De Grote Gebed

Gebed zonder end
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:40:05 #224
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_76764909
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Van harte !!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:42:30 #225
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_76765017
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hans, hoe groot is de afstand tussen de Stadschouwburg en Huize Maas qua lopen? Ik probeer mijn Noorderslag-schema in elkaar te draaien
Zal minder dan 10 minuten zijn, gok ik.
pi_76765350
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Zal minder dan 10 minuten zijn, gok ik.
Mooi... dat is te doen
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:07:22 #227
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_76766152
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mooi... dat is te doen
Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstand . Stelt niets voor qua afstand. Ws kan je het via Google Maps ook wel zien dat het qua afstand weinig voorstelt
pi_76766929
Tom
know'm sayin?
word? word.
pi_76767128
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstand . Stelt niets voor qua afstand. Ws kan je het via Google Maps ook wel zien dat het qua afstand weinig voorstelt
Met die optie kwam een collega van me ook al... ik ben niet zo helderdenkend vandaag
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:45:14 #230
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_76767851
Zie ze ook tv kijken
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')